Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nee, dat heb ik niet uitgerekend; ik wist natuurlijk niet bij voorbaat dat de Picanto goed betrouwbaar en degelijk is; dat hoopte ik natuurlijk wel, maar ik heb een van de eerste lichting. Dus de 7 jaar garantie was bij mij wel een ding dat ik graag in stand wil houden.

Ik heb de dealer wel gevraagd of ik niet naar 20.000 km interval kon, gezien de afstanden die ik afleg; maar dat mocht niet.

Geplaatst

En nu ?

Durf je het nog niet aan dat garantietraject te verlaten ?

Je zit op 2/3e met een bewezen goede auto..

Geplaatst

Wat had het je opgeleverd als je de garantie direct had verlaten en 1x jaars olie had laten verversen en alleen noodzakelijk onderhoud had gedaan ?

Heb je vast ook een xsellejetje van :-)

Dat is volgens mij precies hetzelfde als aan een ervaren loterij speler vragen:wat had je verdiend als je nooit had meegespeeld?

Kan me niet voorstellen dat iemand direkt na aankoop de garantie bewust laat vervallen.

Natuurlijk heb je wel een beperkte garantie,ook zonder onderhoud,maar zul je altijd zien dat bij jou net dat kapot gaat,dat nog nooit eerder bij iemand kapot is gegaan.

Denk dat die 7 jaar garantie voor velen juist een belangrijke reden is om voor een Kia te kiezen ipv een vergelijkbare auto met 3 jaar garantie.

Bij de Aygo van mijn broer ging net een paar weken nadat de 3 jaar garantie was verlopen,het motortje van de electrische ramen kapot,passagierszijde.

Jammer dan,300 euro voor eigen rekening en dat raam was in 3 jaar nog geen 10 keer open geweest.

Maar het kan ook anders.

Ander familielid heeft een 2 jaar oude Clio,veel kilometers op de teller,garantie verlopen.

Steentje door de gril,airco kapot,1000 euro schade.

Renault neemt uit coulance 700 euro voor haar rekening,de dealer 100,blijft 200 over,dat is wat anders dan 1000.

Service wordt niet overal met een hoofdletter S geschreven.

• Like 1
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...