Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Picanto design editie

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Namens Irma plaats ik hier wat foto's van haar nieuwste aanwinst, de Picanto Design Edition in de kleur Titanium met Innoskin interieurbekleding.

post-1404-0-86667200-1352043770_thumb.jpg post-1404-0-20761500-1352043936_thumb.jpg post-1404-0-60179100-1352043942_thumb.jpg

Geplaatst

En de laatste drie....... Vanwege de (bestands)grootte van de foto's, heb ik ze verkleind en in twee berichten geplaatst.

post-1404-0-23135200-1352044041_thumb.jpg post-1404-0-23607600-1352044054_thumb.jpg post-1404-0-94153800-1352044061_thumb.jpg

Geplaatst

@phoenix. Hoi. Goh, ben benieuwd wat je eigenlijk niet zo vindt. De design edition, innoskin-titanium combinatie of zwarte hoogglans afwerking? Kun je wat specifieker zijn en natuurlijk heb je helemaal gelijk dat smaken verschillen.

Nou, voornamelijk de kleur van de bekleding. De grijze accenten vind ik persoonlijk mooier, omdat anders het allemaal zo donker wordt

Velgen zijn top.

Geplaatst

@Phoenix. Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat de kleur van de bekleding 'niet zo' zijn. Als ik nu de foto's bekijk heb ik ook dat gevoel maar geloof me dat als je het van dicht bij ziet, het allemaal reuze meevalt. Ik vraag me af of je wel zo beter uit bent met de stoffen bekleding die gaat 'vlekken' zo gauw er een regendruppel op valt! Maar aan de andere kant heb je ook geen last van een koude of warme achterwerk met stof. Enfin, vind de keuze wel moeilijk hoor!

Groet.

Geplaatst

Ik vond het ook een moeilijke keuze, en inderdaad, pas als je de bekleding in het echt ziet ben je om ;)

En zo zie je maar weer Phoenix dat smaken verschillen, ik vind licht metalen velgen weer mooier.

@Irma: heb je de drie deurs of de vijf deurs besteld?

Geplaatst

@Joyce, heb de 5-deurs besteld omdat dat me wel makkelijk lijkt met mijn 11 jarige dochter en om haar vriendinnetjes/vriendjes op sleeptouw te nemen:)))

En hoeveel deurs heb jij besteld? Jij zou hem toch dit jaar nog geleverd krijgen, toch? Zonde hoor eigenlijk. Nog een aantal weekjes en dan is het al 2013. Toch een jaar ouder. Weet dat het moeilijk is om te wachten , maar zou het toch in 2013 laten afleveren. Maar ja, ben ook een geduldige type haha.

Geplaatst

Ik kreeg er vandaag ook 2 binnen en moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik interieur zwart heb besteld !

De design edition ziet er wel goed uit ! Ik zag ook dat de infodisplay iets veranderd is.

Geplaatst

En de laatste drie....... Vanwege de (bestands)grootte van de foto's, heb ik ze verkleind en in twee berichten geplaatst.

post-1404-0-23135200-1352044041_thumb.jpg post-1404-0-23607600-1352044054_thumb.jpg post-1404-0-94153800-1352044061_thumb.jpg

De stoffen bekleding stond er gister nog naast, maargoed, die was toch niet nodig ;) Gelijk heb je dat je voor de innoskin bekleding kiest, wat ik al zei, dat fleurt het binnenin mooi op!

Overigens vond ik de zwarte high gloss afwerking bij het dashboard ook erg mooi, mooier dat de zilvere lijn die de normale kia's hebben. Zeker met de innoskin bekleding erbij.

Ik hoop zo dat mijn auto snel binnen is!

Zat ook hevig te twijfelen over de kleur...Titanium kleur is echt mooi maar bekleding toch maar voor zwart gegaan omdat ik bang ben dat de innoskin bekleding op langere termijn mogelijk gaat vervelen...en ook een beetje op advies van mijn dealer die hetzelfde aangaf...maat vind de innoskin bekleding zeker niet lelijk.

Geplaatst

@Joyce, heb de 5-deurs besteld omdat dat me wel makkelijk lijkt met mijn 11 jarige dochter en om haar vriendinnetjes/vriendjes op sleeptouw te nemen:)))

En hoeveel deurs heb jij besteld? Jij zou hem toch dit jaar nog geleverd krijgen, toch? Zonde hoor eigenlijk. Nog een aantal weekjes en dan is het al 2013. Toch een jaar ouder. Weet dat het moeilijk is om te wachten , maar zou het toch in 2013 laten afleveren. Maar ja, ben ook een geduldige type haha.

Ik heb ook een 5 deurs besteld. Vind een auto met 5 deuren ook mooier, en iklever vooral in op de bagage ruimte, dus een 5 deurs leek me daarom ook wel handig(kan je makkelijk een tas op de achterbank zetten).

Ik hoop 'm inderdaad zo snel mogelijk geleverd te krijgen. Ik ben nooit zo onder de indruk van de afronding in jaren. November 2012is en blijft november 2012, die auto is over een paar jaar niet spontaan van januari 2012 ;). Daarbij heb ik einde van de maand de APK van mijn huidige auto, en hoewel ik weinig verwacht heb ik geen zin meer om nog kosten te maken, ook al is het alleen de APK. Oja, en ik ben een ongeduldig type haha!

Geplaatst

Ik kreeg er vandaag ook 2 binnen en moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik interieur zwart heb besteld !

De design edition ziet er wel goed uit ! Ik zag ook dat de infodisplay iets veranderd is.

Twee? Of heb je een autobedrijf?

Geplaatst

Zat ook hevig te twijfelen over de kleur...Titanium kleur is echt mooi maar bekleding toch maar voor zwart gegaan omdat ik bang ben dat de innoskin bekleding op langere termijn mogelijk gaat vervelen...en ook een beetje op advies van mijn dealer die hetzelfde aangaf...maat vind de innoskin bekleding zeker niet lelijk.

Ik zat daar ook een beetje mee. Maar toch voor de innoskin bekleding gegaan omdat het anders zo zwart is (zwarte auto en dan van binnen alles zo zwart). Als ik het dan over een tijdje zat bent ga ik wel aan de stoelenhoezen ;)

Geplaatst

Twee? Of heb je een autobedrijf?

Joyce, Peterrrrr werkt als verkoper bij een Kia dealer en af en toe praat hij ons bij en levert de nodige (positieve) respons.

Dat hij een NAC supporter is nemen we dan op de koop toe...hahaha!

Geplaatst

Ik vond het ook een moeilijke keuze, en inderdaad, pas als je de bekleding in het echt ziet ben je om ;)

En zo zie je maar weer Phoenix dat smaken verschillen, ik vind licht metalen velgen weer mooier.

@Irma: heb je de drie deurs of de vijf deurs besteld?

Ok ben benieuwd, binnenkort gaan we terug naar de dealer. Kijk ik of er eentje staat. Ik ben geen leer liefhebber. Ik zou hier al sowieso al niet voor kiezen en mijn vriendin al helemaal niet.

Hoewel we niet konden kiezen welke velgen we "wilde" ben ik super blij met de onze. In eerste instantie wilde we een crème kleur met de donkere velgen alleen 5-deurs was een eis van mijn vriendin. uiteindelijk zijn we voor titanium gegaan omdat crème buiten heel anders oogde dan in de showroom, De licht metalen velgen maakt het helemaal af met de titanium kleur en de zilveren deur grepen.

Geplaatst

Ok ben benieuwd, binnenkort gaan we terug naar de dealer. Kijk ik of er eentje staat. Ik ben geen leer liefhebber. Ik zou hier al sowieso al niet voor kiezen en mijn vriendin al helemaal niet.

Hoewel we niet konden kiezen welke velgen we "wilde" ben ik super blij met de onze. In eerste instantie wilde we een crème kleur met de donkere velgen alleen 5-deurs was een eis van mijn vriendin. uiteindelijk zijn we voor titanium gegaan omdat crème buiten heel anders oogde dan in de showroom, De licht metalen velgen maakt het helemaal af met de titanium kleur en de zilveren deur grepen.

....IK zeg goede keuze...
Geplaatst

Weet iemand of je het PICANTO logo op de achterkant zonder schade aan de auto te veroorzaken kan verwijderen, vind een auto zonder opvallend LOGO namelijk mooier.....hoor het graag.

Geplaatst

Weet iemand of je het PICANTO logo op de achterkant zonder schade aan de auto te veroorzaken kan verwijderen, vind een auto zonder opvallend LOGO namelijk mooier.....hoor het graag.

Even met een fohn warm maken en daarna (voorzichtig) verwijderen.

(Dit geldt ook voor de sticker op de achterraam).

Zorg wel dat het WARM wordt en niet HEET.

Suc6

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Even met een fohn warm maken en daarna (voorzichtig) verwijderen.

(Dit geldt ook voor de sticker op de achterraam).

Zorg wel dat het WARM wordt en niet HEET.

Suc6

Grtz.

Specialmade

Bedankt voor je snelle reactie, ik ga aan mijn dealer vragen of hij het wil doen en voor het aanbrengen van de Wax Oil...en anders ga ik het zelf proberen.
Geplaatst

Ik heb vorig jaar eens een Venga bekeken in de showroom terwijl ik dacht dat het een Picanto was; bij de kofferbak had ik het pas door :)

Dus soms is het wel handig om te weten met wat voor auto je te maken hebt.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb ook een design edition besteld. Mij werd verteld dat ze nog niet op de boot staan en dat ik hem pas begin januari kan verwachten. Duurt nog even dus.

Geplaatst

Sterkte met wachten! Welke kleuren heb je besteld en welke bekleding?

Hier goed nieuws, ik kreeg begin van de middag een telefoontje dat mijn auto zojuist binnen gekomen was. Woensdag kan ik 'm op gaan halen!! Morgen ga ik er vast even naar kijken want dan ben ik toch in de buurt, en natuurlijk erg nieuwsgierig!

Geplaatst

Ik heb vanmiddag mijn Kia Picanto Design editie op kunnen halen bij de dealer..5-Deurs zwart met oranje bekleding..

Morgen bij daglicht nog maar eens goed bekijken, maar in het donker en het eerste ritje naar huis is goed bevallen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...