xtra40 Geplaatst 4 Mei, 2013 Geplaatst 4 Mei, 2013 ja Mel eindelijk binnen en gespoten ik ben blij met het resultaat 1 Quote
Specialmade Geplaatst 4 Mei, 2013 Geplaatst 4 Mei, 2013 zo vandaag een paar kleine klusjes voor ons zelf gedaan hier een paar fotos met de kleine upgrades ten eerste mijn kleine achter spoiler ten tweede een verlichte achter klep reflector voor de veiligheid ten 3e tja wat zou dat nou zijn @Xtra40, Weer een knap stukje werk wat er (uiteraard) goed uitziet. Alleen heb je (helaas) je dashcam verkeerd gemonteerd Niet alleen mooi maar ook aan de veiligheid wordt gedacht. Suc 6 Grtz. Specialmade 1 Quote
xtra40 Geplaatst 4 Mei, 2013 Geplaatst 4 Mei, 2013 klopt ik zou niet willen dat ze mijn mooie wagentje stelen trouwens dachcam goed iedee 1 Quote
vand.m Geplaatst 5 Mei, 2013 Geplaatst 5 Mei, 2013 trouwens dachcam goed iedee Hoi, Ik heb weer met bewondering naar al je activiteiten gekeken en genoten! Wat is het toch leuk dit allemaal hier te kunnen volgen en wat een enthousiasme. Ik ben zelf niet zo heel technisch en durf dan ook meestal zelf niet ergens aan te beginnen. Maar dat neemt niet weg dat ik het wel erg leuk vind te zien wat er allemaal mogelijk is. Maar ook hoe kabels etc. netjes worden weggewerkt! Ik heb zelf mogen zien hoe je toen de toeter tijdens de toeter inbouwdag bij mij hebt gedaan en ben daar nog steeds erg blij mee. Ook toen alles mooi en veilig weg gewerkt. Wat die dashcam betreft: Ik heb er ooit is één gehad maar weer weggedaan. De bevestiging was niet goed in de Sportage te bevestigen. Stond te ver van het raam vandaan. Ben er daarna nooit meer aan begonnen. Ik weet wel dat je goed moet kijken naar de kwaliteit. Neem vooral met een goede lens. Ik hoop dat je nog lang van deze mooie dingen hier blijft laten zien en beschrijven. Dit wilde ik toch even zeggen! Groet, vand.m 1 Quote
Wimis on Geplaatst 5 Mei, 2013 Geplaatst 5 Mei, 2013 Mooi hoor alle vorderingen van deze PimpMasters. 1 Quote
Mieske007 Geplaatst 5 Mei, 2013 Geplaatst 5 Mei, 2013 Heren Pimpmasters, ook hier nog even een bedankje voor jullie super inbouw van mijn nieuwe audio (actieve subwoofer en boxen)! Top gedaan! 2 Quote
xtra40 Geplaatst 5 Mei, 2013 Geplaatst 5 Mei, 2013 Graag gedaan wij zijn heel blij dat je zo tevreden bent en nu maar knallen 1 Quote
theomonika Geplaatst 6 Mei, 2013 Topic Starter Geplaatst 6 Mei, 2013 Na dat we de actieve subwoofer en boxen hebben ingebouwd bij Mieske007 hadden we nog wat tijd over om nog een aanvuling te maken op onze eigen auto instapverlichting achter broer ik wilje weer bedanken voor deze mooie update en ja ja ik weet ik moet hem uitzuigen Quote
xtra40 Geplaatst 6 Mei, 2013 Geplaatst 6 Mei, 2013 Hahahahaha. We hebben ins dit weekeinde 2 dagen uitstekend vermaakt en goed werk afgeleverd dus dat vuil daar hoor je me niet over Zo lang je maar blij bent met het resultaat Quote
Nimo Geplaatst 6 Mei, 2013 Geplaatst 6 Mei, 2013 Hahah nou dat ga ik maar eens niet nadoen, dan zie je alleen maar nog beter hoe vies het daar is Quote
Remko .me Geplaatst 6 Mei, 2013 Geplaatst 6 Mei, 2013 Jullie moeten bijna een tweede accu bijplaatsen zeker voor alle snufjes? 3 Quote
xtra40 Geplaatst 7 Mei, 2013 Geplaatst 7 Mei, 2013 zo en weer iets moois binnen en waarschijnlijk kan dit niet tot een zaterdag blijven liggen heb se ook meteen beplakt met folie zo dat ze mooi eengeheel worden met de bumper als ze uit zijn als ze gemonteerd zijn volgen er meer fotos uiteraard 5 Quote
Seafox Geplaatst 7 Mei, 2013 Geplaatst 7 Mei, 2013 Olala ik ben erg benieuwt. Heb de filmpjes gezien, zien er echt super vet uit. Succes Quote
Dutch Geplaatst 8 Mei, 2013 Geplaatst 8 Mei, 2013 Maakt 'm weer een stuk sportiever, mooi gedaan. Quote
xtra40 Geplaatst 8 Mei, 2013 Geplaatst 8 Mei, 2013 zo die zitten er in nu even wachten tot ik de avond fotos kan nemen 2 Quote
mika kjelld Geplaatst 8 Mei, 2013 Geplaatst 8 Mei, 2013 ik had het op facebook al gezegd TOPPIE HEREN 1 Quote
Jordan Geplaatst 8 Mei, 2013 Geplaatst 8 Mei, 2013 Ziet er erg gaaf uit. Nu alleen nog foto's in het donker en dan werkend. Maar is dit wel legaal? Wil geen partypooper zijn.. Quote
rive Geplaatst 8 Mei, 2013 Geplaatst 8 Mei, 2013 Het begint steeds meer een Murciélago te lijken Mooi gedaan weer heren! Quote
xtra40 Geplaatst 8 Mei, 2013 Geplaatst 8 Mei, 2013 nou Jordan ik heb me huiswerk gedaan uiteraard en dat afplakken met folie dat mag uiteraard niet nee maar een personen auto mag 4 achterlichten hebben dus dat mag dan weer wel maar je mag maar weer 3 remlichten hebben dus heb ik de felle stand van de leds aangesloten op de mist licht en je mag 2 mistlichten hebben dus dat zit ook goed het enigste wat dus niet mag is het afplakken Quote
Jordan Geplaatst 8 Mei, 2013 Geplaatst 8 Mei, 2013 Dat klinkt goed Xtra. Maar het afplakken van een extra verlichting zou dan minder strafbaar zijn en kunnen ze door de vingers zien. Zolang je originele verlichting maar niet afgeplakt is Ik vind het echt stoer uitzien. Complimenten. Nu alleen nog aktiefoto's Quote
Jordan Geplaatst 8 Mei, 2013 Geplaatst 8 Mei, 2013 En je hebt reflectie in je originele achterlicht unit Quote
xtra40 Geplaatst 8 Mei, 2013 Geplaatst 8 Mei, 2013 ondanks dat ik ze zwart erg mooi vind ga ik denk ik te folie toch weg halen ik zeg kijk en oordeel zelf de eerste foto is met alleen de achterlicht funktie en de tweede met de mistlicht funktie aan 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.