Albert jan & Brigitte Geplaatst 18 Mei, 2014 Geplaatst 18 Mei, 2014 Mannen, namens de familie ontzettend bedankt voor het pimpen van de Picanto. En we sluiten ons helemaal aan bij Kris88. 2 Quote
Baggio Geplaatst 18 Mei, 2014 Geplaatst 18 Mei, 2014 Was top mannen, bedankt voor jullie vakmanschap, ik hou d'r van. Ik zeg graag tot een volgende keer. 2 Quote
kris88 Geplaatst 19 Mei, 2014 Geplaatst 19 Mei, 2014 Heerlijk geluid dit. http://youtu.be/WM0NLWJ-uh8 3 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 19 Mei, 2014 Geplaatst 19 Mei, 2014 Heerlijk geluid inderdaad 1 Quote
xtra40 Geplaatst 19 Mei, 2014 Geplaatst 19 Mei, 2014 bij deze een paar fotos van de werkzaam heden die we hebben verricht op zaterdag het was een beste lijst dus geen tijd om overal fotos van te nemen maar als eerste is er xenon ingebouwd en omdat de koplampen er toch al uit was hebben we meteen die cavia vervangen voor een grote mensen toeter uiteraard de bedrading keurig netjes ingepakt en weggewerkt zo als dat iedereen nu wel van me gewend is vervolgens was de achteruit rij camera aan de beurt dus eerst even het halve interieur er uit af en toe kreeg ik hulp van onze bedrijfs mascote ook hebben we nog een extra cigarette aansteker tegen de achterzijde van de arm steun gemaakt 8 Quote
xtra40 Geplaatst 19 Mei, 2014 Geplaatst 19 Mei, 2014 Heerlijk geluid dit. http://youtu.be/WM0NLWJ-uh8 heee een bekend geluid en het klinkt nog steeds goed 2 Quote
blankie01 Geplaatst 19 Mei, 2014 Geplaatst 19 Mei, 2014 het geheime wapen van de pimpmasters hun bedrijfs mascotte 1 Quote
Jack_z Geplaatst 19 Mei, 2014 Geplaatst 19 Mei, 2014 was dat het maar ........................... ongelooflijk wat die Eelco en Theo toch op een zaterdag voor elkaar krijgen 1 Quote
Nimo Geplaatst 22 Mei, 2014 Geplaatst 22 Mei, 2014 haha coole foto, the resemblance is astonishing 4 Quote
arjan gt Geplaatst 22 Mei, 2014 Geplaatst 22 Mei, 2014 De pimpmasters waren een duo maar vanaf nu een trio. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2 Quote
xtra40 Geplaatst 22 Mei, 2014 Geplaatst 22 Mei, 2014 maar bijna vergeten afgelopen zondag was het ook weer een creative dag en hebben we weer een sterk staaltje inbouw werk geleverd we zijn begonnen met de inbouw van nieuwe speakers en een subwoofer voor Kris88 maar eerst even zijn zelf geplakte dak bewonderd en het ziet er al goed uit daarna alle deur panelen gedemonteerd oude speakers er uit en de enorm dikke nieuwe speakers er in vervolgens was de subwoofer aan de beurt eerst netjes alle bedrading er aanmaken stoel even aan de kant zo dat de subwoofer er onder kan even een beetje goochelen met draadjes 5 Quote
xtra40 Geplaatst 22 Mei, 2014 Geplaatst 22 Mei, 2014 toen dat eenmaal klaar was waren de volgende gasten al aan gekomen deze mensen (de ouders van AJenBrie ) hier moest nog even een nieuwe radio met achteruit rij camera achter uit rij sensoren en meteen maar een spiegel inklap module (we waren toch lekker bezig) dus de weken voor het zo ver was had ik al de sensoren netjes in kleur gespoten (zulke kleine dingen maar wat een elende om die netjes te spuiten zeg ) dus eerst de radio en zo uit het dachbord gehaald ondertussen werd netjes alle roosters en zo overgeschoefd ondertussen kon mooi het halve interieur er uit om de bedrading netjes weg te leggen netjes de camera in het midden gemonteerd toen de achterkant flink afgeplakt om de positie van de sensoren te kunnen aftekenen om vervolgens de gaten te kunnen boren om de sensoren in te kunnen monteren om vervolgens nog met wat draden te goochelen nu alles netjes weer terug plaattsen en het display van de sensoren netjes op het dachbord geplakt en de spiegel module was een bonus daar zijn helaas geen fotos van 7 Quote
blankie01 Geplaatst 22 Mei, 2014 Geplaatst 22 Mei, 2014 wat een toppers ziet er zoals gewoonlijk weer super uit 2 Quote
Sjonster Geplaatst 22 Mei, 2014 Geplaatst 22 Mei, 2014 Het is niet normaal wat de heren altijd weer voor elkaar krijgen... chapeau! 2 Quote
Seafox Geplaatst 22 Mei, 2014 Geplaatst 22 Mei, 2014 Heren dat hebben jullie weer schitterend gedaan. petje af 2 Quote
Sander GT Geplaatst 22 Mei, 2014 Geplaatst 22 Mei, 2014 Respect! https://www.youtube.com/watch?v=rXVN6DSW8E8 1 Quote
olafh69 Geplaatst 24 Mei, 2014 Geplaatst 24 Mei, 2014 Vandaag zijn in mijn Rio door de heren Pimpmasters, de speakers vervangen en is er een underseat subwoofer ingebouwd. Echt super gedaan, had niet beter gekund! Ik wil de beide heren nogmaals bedanken voor de gastvrijheid en de perfecte inbouw!! Gr Olaf 3 Quote
xtra40 Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 dus afgelopen zaterdag hebben we bij olafh69 zijn speakers vervangen en een subwoofer ingebouwd 2 Quote
Jack_z Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 het is bijna ongelooflijk ! maar ik verbaas me toch nog steeds iedere keer weer strak gedaan heren Pimpmasters Quote
xtra40 Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 maar toen werd het zondag en toen kwam ons kiaclub lid sonno langs met zijn picanto voor het paatsen van achter speakers een subwoofer en keyless entry dus netjes de achter speakers ingebouwd toen netjes de subwoofer onder de stoel geplaatst en de afstands bediening netjes op het afleg vakje geplaatst beetje spaghetti weg gewerkt en aan gesloten toen die simpele klusjes klaar waren hebben we nog een keyless entry system ook wel centrale deur vergrendeling genoemd dat was nog een hele toer om het er in te krijgen maar uit eindelijk deur open slot er uit en aan passen ook het aansluiten van de knipper verlichting was nog een hele toer maar uit eindelijk alles tot een goed einde gebracht 4 Quote
Specialmade Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 @Pimpmasters, Gelukkig zijn jullie met de simpele klusjes begonnen. Eerst de even speakers en subwoofer inbouwen en wat draadjes wegwerken. Wat draadjes of spaghetti noemen ze dat. Man ik zou nachtmerries krijgen van al die draadjes. Daarna nog zo'n klusje "keyless entry system" inbouwen en da's alles wat jullie gedaan hebben Grtz. Specialmade 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.