Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ben nog even de weg kwijt op het forum, maar als er iets gevierd kan worden moet ik daar natuurlijk bij zijn.

AJ EN Brie Van Harte !

• Like 1
  • 4 weken later...
Geplaatst

Goedemorgen Lourens, dank je wel. Je bent er vroeg bij. In ieder geval duidelijk nu hoe 'jong' ik ben :-)

• Like 1
Geplaatst

Dank je wel Olympus, lekker rustig aan vandaag. Nog wel ff naar de dealer, een (softwarematige) motorupdate halen. Die voor de cruisecontrol is weer afgekeurd, dus duurt weer een maand.

• Like 1
Geplaatst
Goedemorgen Lourens, dank je wel. Je bent er vroeg bij. In ieder geval duidelijk nu hoe 'jong' ik ben :-)

Ach is toch een mooie leeftijd. Ik zit nog net onder die eerste 5, maar in april mag ik eer ook aan geloven.
Geplaatst

Is ook mooi hoor, en je bent zo oud/jong als je je voelt. En geloof mij, als het in april zo ver is, je voelt er niks van :wink: 

• Like 1
Geplaatst

Ha ha, daar ga ik ook vanuit... Ik heb een dochtertje van 6,5 dus ook geen tijd om me oud te voelen

• 3 maanden later...
Gast Vitara 2
Geplaatst

Wimis Gefeliciteerd !!

Ik sluit me volledig bij Xtra aan. Maak er ondanks alles een super dag van.

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd Wimis on!

Maak er een mooie dag van. 

• Like 1
Geplaatst

Hallo Wimis, Gefeliciteerd. Mooie leeftijd :wink:

Maak er een mooie dag van, het weer zit in ieder geval mee.

• Like 1
  • 2 maanden later...
Geplaatst

Mika Kjelld,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag man. En nog vele jaren in goede gezondheid. Die biertjes houd ik nog wel tegoed. :-)  :-) 

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...