xtra40 Geplaatst 18 Juli, 2013 Geplaatst 18 Juli, 2013 en hier een filmpje met het eind resultaat Quote
Specialmade Geplaatst 19 Juli, 2013 Geplaatst 19 Juli, 2013 @Picawhite, Ziet er heel mooi uit. Kun je met recht trots op zijn. Je kan zo, als assistent van de Pimpmasters aan de gang Grtz. Specialmade 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 19 Juli, 2013 Geplaatst 19 Juli, 2013 Ziet er goed uit! Ik ga dit weekend aan de mijne beginnen, zou mooi zijn als ik de montage in 1x af kan krijgen. Had een aparte startknop gekocht, maar als ik dit zie kan ik beter TOCH eerst het originele paneel verwijderen en de luchtroosters overzetten zodat ik ook goed kan mikken t.o.v. die onderdelen. Waar heb je die busjes vandaan? Ik wilde eigenlijk boutjes achterop het paneel lijmen, maar dit is natuurlijk veel mooier en practischer. Ik ga wel voor ik alles inbouw nog wat kabels ombouwen ter voorbereiding van o.a. een later te plaatsen Multi-camera setup en bijv. de achteruitrijcamera... Quote
Picawhite Geplaatst 19 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 19 Juli, 2013 XTRA 40 bedankt voor het plaatsen van de foto's ,en een ieder voor de compli's , doe me best, ben toch wel benieuwd waarom het ni lukt .... met de foto's Quote
Picawhite Geplaatst 19 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 19 Juli, 2013 Ziet er goed uit! Ik ga dit weekend aan de mijne beginnen, zou mooi zijn als ik de montage in 1x af kan krijgen. Had een aparte startknop gekocht, maar als ik dit zie kan ik beter TOCH eerst het originele paneel verwijderen en de luchtroosters overzetten zodat ik ook goed kan mikken t.o.v. die onderdelen. Waar heb je die busjes vandaan? Ik wilde eigenlijk boutjes achterop het paneel lijmen, maar dit is natuurlijk veel mooier en practischer. Ik ga wel voor ik alles inbouw nog wat kabels ombouwen ter voorbereiding van o.a. een later te plaatsen Multi-camera setup en bijv. de achteruitrijcamera... De busjes heb ik van een oude bumper afgeknipt , beetje bijgeslepen en klaar . Quote
Murcielaygo Geplaatst 19 Juli, 2013 Geplaatst 19 Juli, 2013 Ah. Ik heb inmiddels afstandsbusjes voor printplaten gehaald bij de Electronica-zaak. Vind jouw idee eigenlijk wel beter; morgen maar eens even een oude radio open maken Quote
Murcielaygo Geplaatst 20 Juli, 2013 Geplaatst 20 Juli, 2013 Ja, ook bij mij zit 'ie er in! Moet de camera's en dergelijke nog doen, maar daar had ik even geen zin meer in. Ondertussen lekker met de radio zitten klooien, maar sommige dingen zijn nog wat vaag en/of irritant. -de tijd van de radio springt iedere keer terug naar GMT, ofwel een uur te weinig. -in de iPod-interface kan ik geen playlists selecteren? -bij de navigatie staat bovenaan een weg-symbool met eronder de kompasrichting en ernaast twee getallen. Net 134 pagina's manual gelezen, maar wat dat is staat er niet bij De eerste indrukken zijn echter ZEER positief! Quote
xtra40 Geplaatst 20 Juli, 2013 Geplaatst 20 Juli, 2013 de tijd moet je bij ons ook nog in het menu en dan bij navigatie even de tijds zone in stellen zal bij jou ook wel nog moeten is nu zomer tijd dus staat bij mij nu op +2 uur Quote
Arie D Geplaatst 20 Juli, 2013 Geplaatst 20 Juli, 2013 Hallo, mooi dat alles nu op zijn plek zit anders dan bij mij waar de unit niet in het dashboard geklikt wil worden (Witson set) Op het daskboarddeel heb ik alles overgezet, ook de stikkertjes die op de diverse klips zaten. Alle kabels achteraan netjes naar beneden of links en rechts maar het lukt met enig geweld ook niet. Aan de bovenzijde links wil het wel inklikken maar daar blijft het bij. Ik heb grote handen en kan ook wat gewicht inzetten maar het wil niet! Iemand een idee waaraan het schort? Quote
Murcielaygo Geplaatst 20 Juli, 2013 Geplaatst 20 Juli, 2013 Ik kan dus in de systeemsoftware EN in de navigatie de tijd instellen. In het systeem gaat telkens fout, de navigatie neemt 'm keurig over van de GPS. Trouwens nog een kleine irritatie; bij iedere grensoverschrijding krijg je een melding. Als je door Baarle Nassau/Hertog gaat kan dat dus 4x in 1 straat zijn... Heb nog niet gevonden waar dat uit kan... Of waar ik de kaartversie kan zien. Heb er nu een WiFi-stick aan hangen, maar dat werkt ook nog niet; lijkt niet te worden herkend... Mbt het inklikken; ligt de radio wel op de steun aan de onderkant? Dat wilde bij mij eerst ook niet lukken. Quote
handyman Geplaatst 20 Juli, 2013 Geplaatst 20 Juli, 2013 Ik neem aan dat je Igo er op hebt staan. da kun je de waarschuwingen gewoon bij instellingen uitvinken. camera's zijn apart in te stellen. Quote
eugen Geplaatst 20 Juli, 2013 Geplaatst 20 Juli, 2013 ik heb dat inklik probleem ook gehad , bij mij lag het aan de hoek waarin ik het paneel erin zette, ik trok het paneel ietsie terug en ff opnieuw erin drukken , was een paar keer proberen maar toen ging ie ineens soepeltjes (net als met de vrouw eigenlijk) 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 20 Juli, 2013 Geplaatst 20 Juli, 2013 Ik neem aan dat je Igo er op hebt staan. da kun je de waarschuwingen gewoon bij instellingen uitvinken. camera's zijn apart in te stellen. Igo idd. Moet nog flink zoeken in de instellingen na 7 jaar een TomTom One v2 Tijd is inmiddels gelukt; navigatie ingesteld op GMT+2 zonder zomertijd en nu gaat het goed! De besturing en schermgevoeligheid zijn wennen, capacitatieve schermen zijn zoveel prettiger dan zo'n resistief scherm. En verder is het nog veel zoekwerk. Maar wel leuk! Hopelijk komende woensdag de camera's plaatsen. En de komende tijd dingen als uitschakelvertraging en nog een paar wensen uitzoeken en (na sparen) verzamelen. Na dit project echter eerst mijn luchthoorn, hopelijk nog voor 18-8 Quote
Murcielaygo Geplaatst 22 Juli, 2013 Geplaatst 22 Juli, 2013 Tja, inmiddels een dag of twee met het systeem kunnen spelen en ik denk niet dat het "het" is voor mij/ons. Dus waarschijnlijk gaat alles de verkoop in, wie interesse heeft kan zich bij mij melden via PM. Het is een super-leuk systeem, maar ik merk nu al dat er TE veel opzit/mee kan en ik ervaar dat als een afleiding. Nooit verwacht dat ik me in dit geval aan zou sluiten bij "Less is More". Ik zal vanavond proberen een fatsoenlijke verkoop-topic te maken, maar als iemand nu al interesse heeft, neem dan contact op. Moet alle kosten nog bij elkaar optellen, maar het geheel kan zeker onder de EUR.500 van de hand, INCL. startknop! Quote
eugen Geplaatst 22 Juli, 2013 Geplaatst 22 Juli, 2013 jammer dat je er niet tevreden mee bent , succes met de verkoop Quote
Murcielaygo Geplaatst 22 Juli, 2013 Geplaatst 22 Juli, 2013 Ik ben op zich wel tevreden, alleen blijkt het gewoon TE uitgebreid voor mij. Daar laat ik me meer door afleiden dan verwacht en ik weet van mezelf dat dat niet alleen de "nieuw-factor" is die nu speelt. Ook omdat net datgene wat ik veel gebruik allemaal via het scherm moet ipv met hardware buttons. Baal er best wel van, maar het is niet anders. Ik weet bijv. nu ook 100% zeker dat ik voorlopig geen Dubbel-DIN hoef, want die hebben imho allemaal hetzelfde probleem voor mij. En als ik heel eerlijk ben: ik heb wat financiele tegenslag gehad (alweer), dus kan het geld goed gebruiken. Mijn gezin gaat wat dat betreft wel voor! Quote
Picawhite Geplaatst 30 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 30 Juli, 2013 Heb inmiddels d speakers voor en achter vervangen ; voor Audiosysteem en achter Gladen , heb natuurlijk weer foto's die ik ni kwijt kan, ha ha , maar klinkt als de disco, heb nog wel een MTX rp8pt in bestelling staan voor de bassen , komt een deze dagen binnen en dan ben ik daar klaar mee.Dan een filmpje voor het geluid , hopsa. Volgende wordt raammodule. Quote
Picawhite Geplaatst 1 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 1 Augustus, 2013 Nou de MTX zit er in en in een woord GEWELDIG , ook zeker in combie met de speakers ( voor =Audiosystem co100-plus en achter =Gladen RC130) ben ik meer dan tevreden voor een Pica , hoef ik geen duitser meer voor te kopen ha ha .Wou de MTX eerst achter de stoel monteren maar is toch een beetje te , zit nu dus in de koffer. Quote
SlamJam Geplaatst 16 Augustus, 2013 Geplaatst 16 Augustus, 2013 Ter info:Nu ook een witson set met Android 2.3 hierop? Lijkt een mooie ontwikkeling http://www.alibaba.com/product-gs/1122813328/Android_Car_Radio_for_Kia_Picanto.html 1 Quote
Lennart Geplaatst 16 Augustus, 2013 Geplaatst 16 Augustus, 2013 Ter info: Nu ook een witson set met Android 2.3 hierop? Lijkt een mooie ontwikkeling http://www.alibaba.com/product-gs/1122813328/Android_Car_Radio_for_Kia_Picanto.html Het ziet er ongelofelijk fraai uit Specs zijn hetzelfde als de Witson (A8 processor, geheugen etc..) Wachten op de eerste die het draaiend krijgt op zijn Witson? Quote
dncnb Geplaatst 16 Augustus, 2013 Geplaatst 16 Augustus, 2013 Misschien dat er ergens een update beschikbaar is zodat deze geflasht kan worden 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.