Jump to content

Rammeltje Dashboard

artcev

Recommended Posts

Ik heb mijn rammeltje eindelijk gevonden .......

Na de hele auto te hebben na gekeken onder motorkap dashboard kastje leeg gegooid

Het vakje onder de passagiers stoel rammelt als een malle als hij helemaal ingeschoven zit

Trek je hem een halve cm aan dan zit hij klem en heb je geen rammel meer

wat doet dat bakje daar eigenlijk ?

Volgens de folder van twee jaar geleden moet je daar je balletschoentjes in bewaren.

Ik heb er maar wat gereedschap (multimeter, multitool, zakmes, 12V spanningzoeker e.d.)

en een setje zekeringen in gegoid, want ik heb geen balletschoenen :(

• Like 2

Ik heb er het instructieboekje, reservebril, life-hammer, reservelampjes in liggen.

Da's handig alles bij elkaar. Mocht je ooit een ongeluk krijgen, wat ik overigens niet hoop, zal ik eerst

je raam inslaan met mijn eigen life-hammer, dan jouw life-hammer pakken om je gordel door te snijden,

vervolgens de reservebril opzetten om het instructieboekje te raadplegen hoe ik de lampjes moet vervangen

in een Picanto zodat de brandweer goed kan zien waar je staat  :-)  :-)  :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 5

Donderdag een afspraak bij de Kia dealer. In linker raamstijl loopt denk ik een kabel, want als ik door de straat rijdt, hoor die tegen de binnenzijde van de raamstijl slaan.

Mogelijk is het de kabel van de achteruitrijcamera die dit geluid veroorzaakt.

Donderdag een afspraak bij de Kia dealer. In linker raamstijl loopt denk ik een kabel, want als ik door de straat rijdt, hoor die tegen de binnenzijde van de raamstijl slaan.

Mogelijk is het de kabel van de achteruitrijcamera die dit geluid veroorzaakt.

Heb ik ook ! Was even weg, nu weer terug. Kan je mij laten  weten wat het nou was??

Ook wij hebben een rammel in onze Picanto Design Edition 1.0 die nu 3 weken oud is. Volgens mij komt het van ergens rechts achterin. Heb alles alles al geprobeerd, zoals verwijderen hoedenplank, het verwijderen van de kofferbak indeling, het opklappen van de achterbank en op de contact oppervlakken het toepassen van schuim. Helaas zonder resultaat dus uiteindelijk maar een afspraak gemaakt met de dealer. Op 26 maart gaat ie naar de dealer terug. Ik hou jullie op de hoogte.

Ik heb ook een Picanto 2013 en ik kwam erachter als je de achterdeur dichtslaat dan rammelt het in het slot van de achterklep, de dealer kon hier niks aan doen is mij verteld. Evenals klapperende ramen zit ik hier ook nog steeds mee...