dncnb Geplaatst 14 Maart, 2013 Geplaatst 14 Maart, 2013 DE KIA PICANTO: TIJDELIJK GRATIS VOLLEDIG GEÏNTEGREERD NAVIGATIESYSTEEM MET TOUCHSCREEN Kia is 20 jaar in Nederland en dat is reden voor een feestje! Kia maakt de Picanto daarom nóg aantrekkelijker: alle Kia Picanto modellen zijn nu tijdelijk gratis uitgerust met een volledig geïntegreerd Pioneer navigatiesysteem met touchscreen ter waarde van € 1.295,-. Bovendien kunt u gebruik maken van onze 50/50 deal! http://www.kia.com/nl/kia-nieuws/home/acties/kia-picanto-gratis-geintegreerd-navigatie-systeem/ Quote
willemlensink Geplaatst 14 Maart, 2013 Geplaatst 14 Maart, 2013 Ben ik net weer te vroeg geweest met mijn picanto Quote
jeroen66475 Geplaatst 14 Maart, 2013 Geplaatst 14 Maart, 2013 Klink mooi dat 'gratis' maar iedereen weet dat voor niets alleen de zon op gaat. Hoe je het ook wendt of keert je betaald het zelf. Voor deze actie kreeg je geloof ik €500 extra korting bij inruil. Maar wat had je gekregen voor je auto bij inruil zonder die actie, waarschijnlijk hetzelfde. Wil je nu die gratis navigatie dan betaal je het volle pond voor de auto of krijg je een lagere inruilprijs. Sigaar uit eigen doos... PS Systeem met dashboardframe kost nog geen €500 retail, voor de dealer dus nog veel minder. Inbouwen is zo gepiept. 1 Quote
Cerba Geplaatst 14 Maart, 2013 Geplaatst 14 Maart, 2013 Geen inruil, toch de korting gekregen. Ik rij nog steeds zonder navigatie. Quote
jeroen66475 Geplaatst 14 Maart, 2013 Geplaatst 14 Maart, 2013 Geen inruil, toch de korting gekregen. Ik rij nog steeds zonder navigatie. En daar wil je mee zeggen...? Quote
SlamJam Geplaatst 15 Maart, 2013 Geplaatst 15 Maart, 2013 Ik kreeg bij het kopen van mijn Picanto ook de optie voor de gratis navigatie ik kreeg hierbij mijn inruil korting + 300 euro extra korting omdat ik zei dat ze het navigatie systeem ook mochten houden (Bij mij in de buurt kan ik waarschijnlijk een week genieten van de navigatie vervolgens word ie eruit gejat). Quote
Cerba Geplaatst 15 Maart, 2013 Geplaatst 15 Maart, 2013 @Jeroen, je hebt het over 500 euro korting bij inruil. Dus ook bij niet inruil. En dat ik nog steeds zonder navigatie rij, een 'gratis' navigatie zou aan mij niet besteed zijn. Quote
martijnb Geplaatst 15 Maart, 2013 Geplaatst 15 Maart, 2013 Je krijgt nu bij pioneer 200 euro terug op deze navigatie. Net even gezocht naar wat prijzen en de goedkoopste met aftrek van de 200 euro was 449 euro. Kun je mischien beter korting regelen en de navigatie daarna zelf inbouwen. Quote
Sylcas Geplaatst 16 Maart, 2013 Geplaatst 16 Maart, 2013 Ai, ook net te vroeg vanwege mn enthousiasme.... kan Kia niet een leuke actie erbij doen voor klanten die afgelopen 3 maanden Picanto gekocht hebben? 1 Quote
Sylcas Geplaatst 16 Maart, 2013 Geplaatst 16 Maart, 2013 welke pioneer is het overigens? Ben ook benieuwd of radio geluid dan beter is... Quote
Joyce2 Geplaatst 16 Maart, 2013 Geplaatst 16 Maart, 2013 Klink mooi dat 'gratis' maar iedereen weet dat voor niets alleen de zon op gaat. Hoe je het ook wendt of keert je betaald het zelf. Voor deze actie kreeg je geloof ik €500 extra korting bij inruil. Maar wat had je gekregen voor je auto bij inruil zonder die actie, waarschijnlijk hetzelfde. Wil je nu die gratis navigatie dan betaal je het volle pond voor de auto of krijg je een lagere inruilprijs. Sigaar uit eigen doos... PS Systeem met dashboardframe kost nog geen €500 retail, voor de dealer dus nog veel minder. Inbouwen is zo gepiept. Ik had in een paar auto's proefgereden, en besloten dat het de Kia Picanto werd. Toen heb ik eerst een offerte laten maken van een Alto, zodat ik wist wat ze me daar boden aan inruilprijs voor mijn oude auto. Vervolgens naar de Kia dealer, die bood me €200-, meer voor de auto en daar nog €200-, bijgepraat. En vervolgens ging er €750-, extra inruil vanaf (5 deurs). In mijn geval klopt het is niet helemaal wat je zegt. Quote
jeroen66475 Geplaatst 16 Maart, 2013 Geplaatst 16 Maart, 2013 Ik had in een paar auto's proefgereden, en besloten dat het de Kia Picanto werd. Toen heb ik eerst een offerte laten maken van een Alto, zodat ik wist wat ze me daar boden aan inruilprijs voor mijn oude auto. Vervolgens naar de Kia dealer, die bood me €200-, meer voor de auto en daar nog €200-, bijgepraat. En vervolgens ging er €750-, extra inruil vanaf (5 deurs). In mijn geval klopt het is niet helemaal wat je zegt. Dat is wat ik dus probeerde te vertellen. Omdat ze nu deze actie hebben denken velen die vorige maand hun Picanto hebben gekocht: Had ik hem nu maar gekocht dan had ik mooi 'gratis' navigatie. In jouw geval dan geen €750 extra korting maar 'gratis' navigatie. Quote
bruintjebeer1111 Geplaatst 16 Maart, 2013 Geplaatst 16 Maart, 2013 welke pioneer is het overigens? Ben ook benieuwd of radio geluid dan beter is... http://www.pioneer.eu/nl/products/25/111/241/AVIC-F940BT/page.html Verstuurd van mijn GT-P5110 met Tapatalk Quote
SlamJam Geplaatst 18 Maart, 2013 Geplaatst 18 Maart, 2013 Dat is wat ik dus probeerde te vertellen. Omdat ze nu deze actie hebben denken velen die vorige maand hun Picanto hebben gekocht: Had ik hem nu maar gekocht dan had ik mooi 'gratis' navigatie. In jouw geval dan geen €750 extra korting maar 'gratis' navigatie. Precies wat Jeroen zegt marketing tegenwoordig steekt zo in elkaar Je wordt gewoon lekker gemaakt met dat Pioneer setje.. Bij mij werd hij ook aangeboden vorige week toen ik mijn Picanto kocht maar ik heb dit afgewezen en zij tegen de dealer doe mij nog maar wat korting waardoor hij me nog 300 euro korting gaf omdat ik het setje liet zitten (heb je een beetje een ideetje wat het setje waard is voor Kia..) Overigens is het een mooi navigatie systeem maar gebruik ik vaker en liever mn iPhone / Tomtom om die ene keer te navigeren. Quote
Leonocento Geplaatst 4 November, 2013 Geplaatst 4 November, 2013 Wat ik al eerder melde , ik heb in augustus 2013 een gratis navigatiesysteem van pioneer bij de aankoop van onze picanto gekregen. Nu moest ik vandaag naar Limburg en wat denk je, bij Eindhoven was de pioneer avic-F940 BT. Dus mooi even de weg kwijt. Ik baal hier echt van de pijl van waar ik reed zat ergens helemaal van de kaart. Je mag toch redelijkerwijs verwachten dat er dan toch tenminste een actuele kaart op de avic-F940BT zit. Eerder melde ik al dat op de doos een sticker zit waarop staat oktober 2012. Na mijn vragen over waarom er geen kaartupdate van 2012 -2013 op zit, wordt ik van de een naar de ander gestuurd,. De kiadealer zeg je moet bij pioneer zijn , pioneer zegt je moet bij navteq zijn en navteq zegt je kan hem kopen, is het mogelijk dat iedereen die vindt dat je toch tenminste een zo actueel mogelijk navigatiesysteem had moeten krijgen, en die dit als een probleem zieN, om bij zijn Kia dealer aan de bel te gaan. Mijn TomTom die ik in mij vorige auto had zitten en die 5 jaar oud was raakte Presies op hetzelfde stuk bij Eindhoven de weg kwijt . Als er een actuele kaart op de pioneer zou zitten had deze foutieve wegwijzing allang opgelost moeten zijn dus ik betwijfel nu zelfs om welke kaart van welk jaar hier in dit toestel zit. P.s mijn dochter heeft een nieuwe TomTom en die geeft gewoon de actuele wegen aan. En waar ik vooral van baal is dat ik telkens lees 7 jaar mapupdate bij uw navigatie , ja een Kia navigatie maar niet bij de gratis gekregen pioneer. Quote
PatrickPR Geplaatst 5 November, 2013 Geplaatst 5 November, 2013 Voor de kaartupdates van de F940BT moet je even hier kijken: http://www.kiaclub.nl/topic/12984-pioneer-avic-f940bt/?p=137184 Voor clubleden te verkrijgen. De firmware is te vinden via de Pioneer site: http://www.pioneer.eu/nl/support/software/AVIC-F940BT/page.html Daarnaast heb ik gemerkt dat er via nieuwsgroepen ook een update voor de F940BT te vinden is. Quote
John Kanon Geplaatst 5 November, 2013 Geplaatst 5 November, 2013 Ook de gratis navigatie in mijn Picanto is flut,een bijna 2 jaar oud gebouw wordt niet herkend. Als ik de stem had gevolgd,had ik zaterdag wel een garage gehad voor mijn auto,maar dan wel mijn auto total loss. En daarna ook nog een al 2 jaar doodlopende straat ingestuurd. Ook vind ik hem veel minder nauwkeurig dan mijn TomTom en mis de rijbaanaanduiding. En nu lees ik dat je momenteel gratis een set winterbanden op lichtmetalen velgen krijgt ipv de navigatie en 1500 euro extra inruilpremie. Had ik dat geweten..... Quote
Wimis on Geplaatst 5 November, 2013 Geplaatst 5 November, 2013 Ik ben er ook mee gestopt............... ook met google en streetview "Mijn vrouw" weet toch alles beter............... 1 Quote
Gast Jaap van Deursen Geplaatst 19 November, 2013 Geplaatst 19 November, 2013 Leuke actie, gratis navi. Heb je de kleine lettertjes wel eens goed gelezen? Valt het niemand op dat deze actie al een paar keer is geweest? Dat het steeds een bepaalde periode geldt en dat het alleen voor voorraadauto's is of auto's die snel geleverd kunnen worden (dus op voorraad staan bij de importeur). Kortom: gebakken lucht. Quote
Picanto Bram Geplaatst 19 November, 2013 Geplaatst 19 November, 2013 en dat het alleen voor voorraadauto's is of auto's die snel geleverd kunnen worden (dus op voorraad staan bij de importeur). Weet niet hoe je daar bij komt ?? Ik heb in Juli gebruik gemaakt van die actie,....maar moet wel 5 maanden wachten. Quote
Gast Jaap van Deursen Geplaatst 20 November, 2013 Geplaatst 20 November, 2013 Weet niet hoe je daar bij komt ?? Ik heb in Juli gebruik gemaakt van die actie,....maar moet wel 5 maanden wachten. In april 2013 een Picanto Plus Pack 1.2 vijfdeurs besteld. Levertijd 5 maanden. Viel buiten de termijn van het op kenteken stellen binnen drie maanden in het kader van deze actie. Quote
Xbro Geplaatst 20 November, 2013 Geplaatst 20 November, 2013 Mijn navigatie werd door de dealer ingebouwd, heeft dus niks te maken met voorraad m.i. Quote
Jackmees Geplaatst 22 November, 2013 Geplaatst 22 November, 2013 Ook de gratis navigatie in mijn Picanto is flut,een bijna 2 jaar oud gebouw wordt niet herkend. Als ik de stem had gevolgd,had ik zaterdag wel een garage gehad voor mijn auto,maar dan wel mijn auto total loss. En daarna ook nog een al 2 jaar doodlopende straat ingestuurd. Ook vind ik hem veel minder nauwkeurig dan mijn TomTom en mis de rijbaanaanduiding. En nu lees ik dat je momenteel gratis een set winterbanden op lichtmetalen velgen krijgt ipv de navigatie en 1500 euro extra inruilpremie. Had ik dat geweten..... Voor de uitstraling van je auto is het mooi de ingebouwde navigatie,maar het update is altijd een probleem ik krijg vandaag mijn nieuwe piacanto en heb geen actie model met navigatie maar 1500,00 inruil korting en gebruik mijn TT one met nieuwe kaarten erop.Heb een Deawoo Lanos ingeruild van 1997 ook nieuw gekocht en zit nu onder een van 10.000. En ik heb een goed werkende navigatie hahaha Quote
John Kanon Geplaatst 22 November, 2013 Geplaatst 22 November, 2013 Die 1500 extra inruil heb ik ook wel gekregen,omdat het een wagen uit voorraad was,maar dat wilde ik ook,had een auto nodig. Blijft het verschil tussen een flut navigatie die inderdaad wel mooi oogt,zeker met een dvd erin,maar had toch liever die winterbanden gehad,jammer maar helaas. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.