Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast Jaap van Deursen
Geplaatst

@Allen,

Ik heb dit reeds eerder op dit forum aangegeven maar dan nog maar een keer. !!!

Val elkaar niet aan op type fouten maar kijk naar de inhoud van het bericht.

Veel forummers gebruiken een tablet en/of telefoon en er zijn zelfs die een Iphone

gebruiken :-) , al dan niet met behulp van Tapatalk. Ook het gebruik van een woordenboek

kan vreemde woorden genereren. Zelf gebruik ik meestal een laptop maar door mijn

enorme typ snelheid maak ik ook wel eens type vouten   :-)  :-)

Suc6

Grtz.

Specialmade

Beste Specialmade,

Ik zie dit niet als aanval hoor. Aanval is wel erg zwaar aangezet. Ik als ouwe lul verbaas me er alleen vaak over hoe slecht de Nederlandse beheerst wordt op alle internetfora, kranten, televisie en ga zo maar door. Er is een wezenlijk verschil tussen een typefoutje en belabberd taalgebruik. Dit zegt overigens niets over de gegeven reactie en de algemene intelligentie van iemand. Bovendien bestaat er ook nog zoiets als opbouwende kritiek, ironie of zelfs sarcasme.

Maar ik zal voortaan niemand meer "aanvallen" en beloof beterschap. Ik zal mijn kritiek voortaan inslikken.

Geplaatst

@Donderpoes,

Aanval is misschien een ongelukkige woordkeuze geweest.

Wat ik bedoel te zeggen is dat we naar de inhoud moeten kijken

en niet naar het taalgebruik c.q. taalfouten. Kritiek zeker niet inslikken

want daar wordt je dik van :-)  :-)  :-)  En v.w.b. je beloofde beterschap:

Het is je vergeven  :-) 

Grtz.

Specialmade

• Like 1
  • 3 maanden later...
Geplaatst

Dus.. uuh... ik kan rijden totdat ik - - - op de bc ziet..

Ik heb het net wel ff heel benauwd gekregen. Ben nu op mn werk en kom vanuit mn werk langs een pomp. Op de km staat 70km, maar mijn meter staat 1mm onder t laatste streepje..

Geplaatst

Dus.. uuh... ik kan rijden totdat ik - - - op de bc ziet..

Ik heb het net wel ff heel benauwd gekregen. Ben nu op mn werk en kom vanuit mn werk langs een pomp. Op de km staat 70km, maar mijn meter staat 1mm onder t laatste streepje..

Ja hoor je kan dan nog rijden ik had destijd ook --- op mijn BC en doen tankte ik mn auto en die tankte volgens mij is van 27 liter of 32 liter... 1 van de 2.. ik zat iig nog 2 a 3 liter onder de tankinhoud dus dan kan je nog zo een +/- 25 kmter rijden :)

Geplaatst

pfoei! thnx voor t snelle antwoord. Ik hoorde al bij t parkeren Piep en Kraak... zo van 'ik pers de laatste drup benzine er uit'

waarschijnlijk was dat gewoon wat anders.. heb normaal ook nooit de radio uit, maar was nu bezine aan t besparen, haha ja zo erg was mijn angst.

Geplaatst

5mm.. ik ga mn pico niet uittesten ;) maar gister zonder problemen kunnen tanken. helaas stond de prijs wel hoog :(

Geplaatst

Het geeft je gemoed rust indien je in de lagere regionen van je tankmeter komt, en je dan weet tot hoe ver je benzine reikt. Niet altijd en overal is er een tankstation in de buurt.

Ik heb mijn tank nog nooit helemaal leeggereden, maar dat probeer ik ook niet zonder een jerrycan aan boord.

Geplaatst

Het geeft je gemoed rust indien je in de lagere regionen van je tankmeter komt, en je dan weet tot hoe ver je benzine reikt. Niet altijd en overal is er een tankstation in de buurt.

Ik heb mijn tank nog nooit helemaal leeggereden, maar dat probeer ik ook niet zonder een jerrycan aan boord.

Tank bijna leegrijden is toch nooit goed is mij altijd gezegd,komt er rotzooi in de motor,zou er zeker 5 liter in laten.
Geplaatst

Dat verhaal over rommel in je tank heb ik gehoord, maar dat was in de brommertijd met afbladderende binnenkanten van tanks. Je kunt het ook anders bekijken; hoe verder je de tank regelmatig leeg rijdt, hoe minder rommel absoluut gezien er in je tank blijft. Als je het 'opspaart' in je laatste vijf liter heb je eigenlijk meer rommel steeds.

Maar aangezien de benzine op het laagste punt van je tank deze verlaat, zul je niet veel rommel overhouden.

• 2 weken later...
Geplaatst

het is voor mij zeer zeker geen kick om de tank leeg te rijden, want zelf ik verlies in zo'n moment vocht ;)

maar het is erg handig om te weten dat je die tank op een KM verderop kan halen.

normaal gesproken tank ik op tijd, nu was ik ietswat te lui :)

Geplaatst

Dat verhaal over rommel in je tank heb ik gehoord, maar dat was in de brommertijd met afbladderende binnenkanten van tanks. Je kunt het ook anders bekijken; hoe verder je de tank regelmatig leeg rijdt, hoe minder rommel absoluut gezien er in je tank blijft. Als je het 'opspaart' in je laatste vijf liter heb je eigenlijk meer rommel steeds.

Maar aangezien de benzine op het laagste punt van je tank deze verlaat, zul je niet veel rommel overhouden.

De keren dat ik een benzinetank moest vervangen/verwijderen zat er inderdaad precies helemaal nul komma niks in aan sludge of andere rommel. Met die kunststof tanks en die enzymen die ze tegenwoordig door de benzine heen mixen kun je inderdaad gerust je tank leeg rijden (bij een benzine tenminste), mocht er wel wat zitten dan is je brandstoffilter(s) er ook nog... 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...