Jump to content

Wat is de gemiddelde snelheid van den Kia rijdert.

bigwade

Recommended Posts

Wat is de gemiddelde snelheid van den Kia rijdert.

Er zit doorgaans een board computer in uw voiture met 2 gebruikersniveaus en u kunt de boel uiteraard resetten.

Zelf kom ik met mijn niet Kia op 46km/h uit.

Met mijn voormalige SP3 kwam ik uit op 49km/h

Als je dan even gaat doordenken is een auto überhaupt niet zo rendabel.

Neem je de tijd er bij van showroombezoek, internet, dit forum, wasstraaten, al dan niet poetsen via de 2 emmer methode en veel meer komt hetrichting 15-20km/h en dat doet een fiets ook.

Waarom doen we dit ?

Waarom doen we dit ?

Ik heb een relaxte woon-werk route. Ik kom zo heerlijk tot rust, luister het nieuws, heb nog eens tijd om mijn eigen muziek te beluisteren zonder iemand tot last te zijn. Verder kom ik nog eens ergens (op kantoor bijvoorbeeld), waar ik met openbaar vervoer toch snel een uurtje meer voor nodig zou hebben gehad.

Mijn gemiddelde snelheid is rond de 50 kmh volgens de bc.

Update: 520 km in 9,5 uur => 54,7 kmh

Edited by bigmac
  • Like 1

Het is toch echt waar BW. Sinds ik de auto heb heb ik die teller nog nooit gereset. En hij schommelt tussen de 72/73 km/h.

Maar moet wel erbij vermelden dat ik stevig doorrijd

Je bc geeft een rond getal aan.

Ongeveer 80 km/h zou betekenen dat je nooit voor een stoplicht staat en idd alleen maar plankt.

Maar eh, doe es een plaatje :wink:

Ow echt waar ik wist niet dat deze erin zat speel nooit echt met de BC :P Doorrijden kan ik zeker wel dus zal er niet ver vandaan zitten denk ik :)

De boordcomputer van de Picanto geeft geen waarde voor de gemiddelde snelheid aan. Er wordt wel weergegeven het aantal uren/minuten dat de motor heeft gedraaid. De teller loopt maximaal tot 99 uur en 59 minuten en springt dan weer op nul. Ik kom uit op 165 uur en 35 minuten op 9859 kilometer wat volgens mij een gemiddelde snelheid geeft van 59,6 km/uur.

• 4 weeks later...
  • 1 month later...