bigwade Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Wat is de gemiddelde snelheid van den Kia rijdert. Er zit doorgaans een board computer in uw voiture met 2 gebruikersniveaus en u kunt de boel uiteraard resetten. Zelf kom ik met mijn niet Kia op 46km/h uit. Met mijn voormalige SP3 kwam ik uit op 49km/h Als je dan even gaat doordenken is een auto überhaupt niet zo rendabel. Neem je de tijd er bij van showroombezoek, internet, dit forum, wasstraaten, al dan niet poetsen via de 2 emmer methode en veel meer komt hetrichting 15-20km/h en dat doet een fiets ook. Waarom doen we dit ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigmac Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 (edited) Waarom doen we dit ? Ik heb een relaxte woon-werk route. Ik kom zo heerlijk tot rust, luister het nieuws, heb nog eens tijd om mijn eigen muziek te beluisteren zonder iemand tot last te zijn. Verder kom ik nog eens ergens (op kantoor bijvoorbeeld), waar ik met openbaar vervoer toch snel een uurtje meer voor nodig zou hebben gehad. Mijn gemiddelde snelheid is rond de 50 kmh volgens de bc. Update: 520 km in 9,5 uur => 54,7 kmh Edited May 30, 2013 by bigmac 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordan Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Ik rijd veel snelweg. Mijn gemiddelde snelheid zit op 73 km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johangols Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Ik rijd hoofdzakelijk op 80/100 km wegen. Mijn gemiddelde zit op 65 km/uur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted May 29, 2013 Author Share Posted May 29, 2013 Met veel snelweg in de randstad ben ik nooit boven de 53 km/h gekomen. NB over een langere periode zoals 10000 km 73 km/h gemiddeld lijkt me nogal hoog..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordan Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Het is toch echt waar BW. Sinds ik de auto heb heb ik die teller nog nooit gereset. En hij schommelt tussen de 72/73 km/h. Maar moet wel erbij vermelden dat ik stevig doorrijd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SlamJam Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 petal to the metal Ongeveer 80 km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted May 30, 2013 Author Share Posted May 30, 2013 Je bc geeft een rond getal aan. Ongeveer 80 km/h zou betekenen dat je nooit voor een stoplicht staat en idd alleen maar plankt. Maar eh, doe es een plaatje 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SlamJam Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Je bc geeft een rond getal aan. Ongeveer 80 km/h zou betekenen dat je nooit voor een stoplicht staat en idd alleen maar plankt. Maar eh, doe es een plaatje Ow echt waar ik wist niet dat deze erin zat speel nooit echt met de BC Doorrijden kan ik zeker wel dus zal er niet ver vandaan zitten denk ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seafox Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 BC geeft 46 km/u aan. Rij veel auto/snelweg maar sta ook veel in de file Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kaysem Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Reset hem bij elke tankbeurt en zie meestal 46 staan, 20km/u op de fiets gemiddeld geef ik je te doen hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeroen66475 Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 De boordcomputer van de Picanto geeft geen waarde voor de gemiddelde snelheid aan. Er wordt wel weergegeven het aantal uren/minuten dat de motor heeft gedraaid. De teller loopt maximaal tot 99 uur en 59 minuten en springt dan weer op nul. Ik kom uit op 165 uur en 35 minuten op 9859 kilometer wat volgens mij een gemiddelde snelheid geeft van 59,6 km/uur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 op ± 169.000km kom ik op een gemiddelde snelheid uit van 52km/h volgens de BC. Deze is nog nooit gereset.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LED-Lightning Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Hier een Rio, met 49 km/h gemiddeld. Bij mij is het doorgaans een mengelmoesje met stadsverkeer, provinciale weg en snelweg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 Vakantie 1975 km, 12 dagen 61 km/h gemiddeld. 32,5 uur in auto volgens bc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seafox Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 Aantal dagen voor het werk flink wat kilometers gemaakt. nu gemiddeld 49 (was 46) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts