mcbeef Geplaatst 4 September, 2013 Geplaatst 4 September, 2013 Dat is voor mij dus Hertog Jan. Speciaalbieren laten we hier als het aan mij ligt even buiten beschouwing. Wat mogen jullie graag drinken? Quote
Seafox Geplaatst 4 September, 2013 Geplaatst 4 September, 2013 Ik ga ook voor Hertog Jan (en speciaal bier) thuis en Jopen op de club Quote
chloso Geplaatst 4 September, 2013 Geplaatst 4 September, 2013 Jupiler Duvel Donkere leffe ..... 1 Quote
Nieles Geplaatst 4 September, 2013 Geplaatst 4 September, 2013 Ik ga toch echt voor HERTOG JAN!! Quote
Jiskefet Geplaatst 4 September, 2013 Geplaatst 4 September, 2013 OeTTINGER bij de lidl, alleen jammer dat het iets prijzig is 6,99 euro , in Duitsland zelf kost het nog geen 5 euro per krat Daarbij is Duitsland tegenwoordig goedkoper met bier aanbieding Warsteiner Bittburger regelmatig 10 euro voor 20*0.5ltr. Maar drink eigenlijk liever gewoon een mixje met wodka/korn. Quote
mcbeef Geplaatst 4 September, 2013 Topic Starter Geplaatst 4 September, 2013 lekker hoor, @xtra40, gemeentepils is inderdaad een prima dorstlesser, maar soms is een pilsje ook heerlijk vind ik hoor! Quote
Creative Name Geplaatst 4 September, 2013 Geplaatst 4 September, 2013 Bier is neuqwater voor kikkers, en voor mannen (...) die niet tegen drank kunnen hahaha Quote
DoubleH Geplaatst 4 September, 2013 Geplaatst 4 September, 2013 Grolsch.......drinkt lekker vlot weg. http://www.telegraaf.nl/vrouw/relatie/21857931/__Overspelige_man_drinkt_het_liefst_bier__.html Quote
Jordan Geplaatst 4 September, 2013 Geplaatst 4 September, 2013 Jupiler is toch echt wel mijn favoriet. Gevolgd door Amstel. En als het goed heet is vind ik een vaasje Erdinger weiss ook errug lekker Quote
mcbeef Geplaatst 4 September, 2013 Topic Starter Geplaatst 4 September, 2013 Prima bijdrage Jordan, ik mag ook graag een witbiertje drinken op warme dagen. Quote
bigwade Geplaatst 4 September, 2013 Geplaatst 4 September, 2013 Alfa uit blik; is er iets anders dan ? btw deze was al eens voorbij gekomen: http://www.kiaclub.nl/topic/9781-zo-nu-eerst-een/?mode=show Quote
Jack_z Geplaatst 4 September, 2013 Geplaatst 4 September, 2013 ik drink het liefst gratis bier, en het moet goed koud zijn 2 Quote
xtra40 Geplaatst 4 September, 2013 Geplaatst 4 September, 2013 Ja ho gratis koud biertje dat lust iedereen wel denk Quote
Gé_ Geplaatst 4 September, 2013 Geplaatst 4 September, 2013 Drink in NL misschien een biertje of 4à5 per jaar. Eind van deze maand zullen het wel een paar Jelen Pivo worden denk ik. Quote
bigmac Geplaatst 4 September, 2013 Geplaatst 4 September, 2013 Ik drink geen alcohol; en dat is wel handig omdat je dan altijd kunt rijden. Ik drink liefst Lemon-cactus of Pink grapefruit. Quote
Jiskefet Geplaatst 4 September, 2013 Geplaatst 4 September, 2013 Das zeker handig kunnen anderen teminste lekker doordrinken en jij mooi rijden Quote
mika kjelld Geplaatst 4 September, 2013 Geplaatst 4 September, 2013 Das zeker handig kunnen anderen teminste lekker doordrinken en jij mooi rijden dat heet in de volksmond bob 1 Quote
mcbeef Geplaatst 4 September, 2013 Topic Starter Geplaatst 4 September, 2013 Alfa uit blik; is er iets anders dan ? btw deze was al eens voorbij gekomen: http://www.kiaclub.nl/topic/9781-zo-nu-eerst-een/?mode=show En ik maar zoeken op het forum...... de zoektermen "pils" en "bier" leverden mij niets op. Anyway, zoals de meeste topics (ahum) eindigde ook bovenstaande met niets dan lofuitingen over het prachtige Noord-Hollandse plaatsje Akersloot, bekend van jeweetwel. Dus ik denk, ik start 'm opnieuw. 2 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 4 September, 2013 Geplaatst 4 September, 2013 Het bier wat ik drink kun je op twee handen tellen op jaarbasis, maar dan vind ik een Warsteiner wel lekker.. Quote
Jordan Geplaatst 4 September, 2013 Geplaatst 4 September, 2013 Prima bijdrage Jordan, ik mag ook graag een witbiertje drinken op warme dagen. Ja hè. En met een schijfje citroen smaakt het nog lekkerder. Quote
johangols Geplaatst 4 September, 2013 Geplaatst 4 September, 2013 Hertog Jan gevolgd door Oetinger (Lidl) eeennnnn bijna alles wat me aangeboden wordt ik ben tenslotte Nederlander. Quote
Jantje.2 Geplaatst 5 September, 2013 Geplaatst 5 September, 2013 Schuuuultenbrau das ist mein Bier.Schuuuultenbrau das ist fur PlezirDas trinken wir alle taaagenDas sollen wir alle saaagenSchuuuultenbrau das ist mein bierSchuuuultenbrau das trinkt mit plezir tis goedkoop, er zit alcohol in en na een paar blikjes proef je toch niet meer wat je drinkt. Maar als het niet is om snel en erg bezopen te worden drink ik of hertog jan of jupiler. Quote
petervw Geplaatst 5 September, 2013 Geplaatst 5 September, 2013 denk erom, in den hemel is geen bier, daarom drinken we het hier ! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.