bigwade Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 Ik schreef hier : http://www.kiaclub.nl/topic/12609-defecte-bms-boordcomputer-door-pilot-xenon/#entry121143 dat ik zo tevreden was met de X-tremeVision lampjes van Philips. Nou, nu niet meer. De dingen zijn beiden overleden na 6 en 7 maanden en nog geen 9000 km. Poef, weg ±80 euro. Vanaf nu gaan de 30%+ lampjes van Philips er weer in, maar dan voor 13 euro/st. Maakt w.b. zicht ook niet veel uit hier in Utrecht. http://www.atu.nl/producten/24-lamp-h7-philips.html Kijken hoe lang die mee gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 H7 is een bedroefte uitvinding die dingen gaan vel te snel stuk en als je er 1 vervangt kan je 2 dagen later de andere doen ik ben darom zo blij met me xenon gaat lekker lang mee en geeft heeeeel veel licht en dat voer iets meer geld dan een dure H7 halogeen lamp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 kan goedkoper hoor http://www.mister-auto.nl/fl/gloeilamp-koplamp/philips-12972-prb1_g107_a07512972!PRB1.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 of deze ouwe 4300k dan zie je tenminste of je lamp bijna op is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 Ik schreef hier : http://www.kiaclub.nl/topic/12609-defecte-bms-boordcomputer-door-pilot-xenon/#entry121143 dat ik zo tevreden was met de X-tremeVision lampjes van Philips. Nou, nu niet meer. De dingen zijn beiden overleden na 6 en 7 maanden en nog geen 9000 km. Poef, weg ±80 euro. Vanaf nu gaan de 30%+ lampjes van Philips er weer in, maar dan voor 13 euro/st. Maakt w.b. zicht ook niet veel uit hier in Utrecht. http://www.atu.nl/producten/24-lamp-h7-philips.html Kijken hoe lang die mee gaan. Manmanman, dan heb je veel betaald voor die X-treme Vision lampen van Philips. Deze hebben wij in de Picanto zitten, en tot volle tevredenheid, en hebben daar € 41,00 (per twee) voor betaald. Als alternatief kun je ook deze kopen voor € 19,95 Suc6 Grtz. Specialmad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 1, 2013 Author Share Posted October 1, 2013 Manmanman, dan heb je veel betaald voor die X-treme Vision lampen van Philips. Deze hebben wij in de Picanto zitten, en tot volle tevredenheid, en hebben daar € 41,00 (per twee) voor betaald. Als alternatief kun je ook deze kopen voor € 19,95 Suc6 Grtz. Specialmad Ja hé Eindhoven, haha Daar verzinnen ze die dingen. Maar eh, nee die heb ik onwetend uit het rek van Halfords getrokken in Maart. Nooit meer dus. Het kost me ook nogal moeite die dingen te vervangen vanwege weinig gevoel in handen. Trek ik die klep weer open om even te kijken hoe het aan die kant zit, zie ik toch die nieuwe claxonniaire weer shinen; feest ! . 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 1, 2013 Author Share Posted October 1, 2013 BTW SM ik rij altijd met licht aan, altijd gedaan, en dit waren de "toppers" w.b. levensduur.. (not) Heb er inmiddels meer over gelezen van mensen waar lampjes helemaal niet zo makkelijk zijn te wisselen zijn (VAG) en die baalden behoorlijk. Philips heeft de gebruikers reviews (voor mij iig) onzichtbaar gemaakt op de website. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 BTW SM ik rij altijd met licht aan, altijd gedaan, en dit waren de "toppers" w.b. levensduur.. (not) Heb er inmiddels meer over gelezen van mensen waar lampjes helemaal niet zo makkelijk zijn te wisselen zijn (VAG) en die baalden behoorlijk. Philips heeft de gebruikers reviews (voor mij iig) onzichtbaar gemaakt op de website. Reviews geven inderdaad een korte levensduur aan. Zie hier . Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 1, 2013 Author Share Posted October 1, 2013 Reviews geven inderdaad een korte levensduur aan. Zie hier . Grtz. Specialmade Ah juist die, die kon ik niet meer laden. Niet kopen dus die dingen ! Wordt een teleurstelling. BTW ik had een 30+ en zo'n Xtreme 100+ er samen in zitten en zag kijkend naar auto (vanaf afstand) geen verschil in helderheid. Morgen maar even een 30+ dingetje halen en dan kijken wat verder het plan wordt. Xenon in een oud bakkie als mijn Canta de Luxe, ik weet het niet. Wat kost dat en wat kost het als het stuk gaat..... De route naar Edam ken ik inmiddels, haha ! Dat wel. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creative Name Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 Ahh, Philips lampjes Leuk hé, setjes lampjes voor €50 die lekker gevoelig zijn voor piekspanningen dus binnen jaar gegarandeerd stuk zijn... Helaas ben ik daar ook al 3 keer ingetrapt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 Zo he 80 euro lees ik nu pas Een xenon setje is dan inderdaad goedkoper dan ben je denk ik een tientje of 5 kwijt ligt er aan welke lampen je nodig hebt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creative Name Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 Ik kan ze voor kostprijs krijgen op m'n werk gelukkig maar ik heb de handdoek in de ring gegooid met die dure lampjes. Hoe heb jij dat nou opgelost met xenon en je lichtautomaat trouwens, laat je die gewoon aanstaan of schakel je handmatig je verlichting in of uit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 ik heb al jaren gewoon waxine lichtjes in mijn twingo zitten, niets mis mee, ik zal die auto missen als ik a.s maandag mijn picanto op ga halen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 2, 2013 Author Share Posted October 2, 2013 Nou, er zit weer een lampje in van 13 euro (philips H7 30+) en nou eens kijken hoe lang DIE meegaan. Kon er aan de dameskant wel veel makkelijker bij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Ahh, Philips lampjes Leuk hé, setjes lampjes voor €50 die lekker gevoelig zijn voor piekspanningen dus binnen jaar gegarandeerd stuk zijn... Helaas ben ik daar ook al 3 keer ingetrapt... Ik gelukkig "maar" twee keer met de BlueVision-serie. stuk binnen 4 maanden. Waarbij de bijpassende stadslichten dan ook nog eens niet los leverbaar bleken... Voor mij NOOIT meer Philips lampjes. De Bosch van 5 euro per stuk hebben het daarna uitgehouden tot ik 3 jaar later de auto verkocht... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kroespeter Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Ga naar de Action voor H7 lampen ben je voor nog geen 3 euro per stuk klaar. Je moet mazzel hebben, ze zijn vaak op. Als ze de lampen hebben gewoon een stuk of drie meenemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Wij hebben in de Picanto al vanaf maart 2012 de Philips X-treme Vision lampen zitten. Tot nu toe zonder problemen. Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts