fonzie Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 Ik vind dat Hyundai grote stappen maakt. De vorige I 10 zag er niet uit , maar die nieuwe? Schitterende auto, daar krijgt de Picanto last van volgens mij. Een erg volwassen auto. Quote
jeroen66475 Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 Zeker een hele mooie auto maar duidelijk boven de Picanto gepositioneerd met een rijklaar prijs vanaf een kleine €11.000 (kale uitvoering zonder airco!). Een beetje leuk uitgeruste i10 komt al gauw op €13.000 tot €15.000 rijklaar. Niet echt een koopje dus.... Quote
bigwade Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 De vorige I 10 zag er niet uit Valt best mee hoor........ En als je er in zit zie je het toch niet 2 Quote
Jiskefet Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 Zeker een hele mooie auto maar duidelijk boven de Picanto gepositioneerd met een rijklaar prijs vanaf een kleine €11.000 (kale uitvoering zonder airco!). Een beetje leuk uitgeruste i10 komt al gauw op €13.000 tot €15.000 rijklaar. Niet echt een koopje dus.... Klopt, er gaat waarschijnlijk een nieuw model komen de i5. Quote
Creative Name Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 Zeker een hele mooie auto maar duidelijk boven de Picanto gepositioneerd met een rijklaar prijs vanaf een kleine €11.000 (kale uitvoering zonder airco!). Een beetje leuk uitgeruste i10 komt al gauw op €13.000 tot €15.000 rijklaar. Niet echt een koopje dus.... De basisprijs zal idd iets hoger zijn maar voor een beetje leuk aangeklede Picanto ben je ook gewoon €15K kwijt… Quote
jeroen66475 Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 De basisprijs zal idd iets hoger zijn maar voor een beetje leuk aangeklede Picanto ben je ook gewoon €15K kwijt… Klopt maar voor €9500 rij je met een Picanto de showroom uit, das €1500 minder dan de i10. Quote
Dan8 Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 Ziet er inderdaad erg leuk uit..Alleen wat mij tegenvalt is de motor.. 1.0 66pk..Dat vind ik toch wel magertjes..Volgend jaar krijgen de picanto's een motor upgrade.. Kappa 1.0 T-GDI 100/120pk.Misschien dat er nog wel wat kleine aanpassingen aan de Picanto's zitten aankomend jaar? Quote
Creative Name Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 Klopt maar voor €9500 rij je met een Picanto de showroom uit, das €1500 minder dan de i10. Daar heb je gelijk in. Ik vraag me trouwens af of die twee erg veel onderdelen gemeen hebben... Quote
jeroen66475 Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 Daar heb je gelijk in. Ik vraag me trouwens af of die twee erg veel onderdelen gemeen hebben... Volgens een web blog zijn ze hier onderdelen van de i10 aan het testen, ik denk het wel dus. En ik denk dat de nieuwe i10 ook al wat verraad over de nieuwe Picanto (wanneer die ook mag komen). Quote
Creative Name Posted November 8, 2013 Posted November 8, 2013 Dit lijkt me oude foto van een prototype van een Picanto wat onderweg is, waarvoor zouden ze anders de lichten camoufleren terwijl hij al een paar jaar rondrijdt? Je ziet duidelijk de huidige achterlicht zitten... Quote
jeroen66475 Posted November 8, 2013 Posted November 8, 2013 Dit lijkt me oude foto van een prototype van een Picanto wat onderweg is, waarvoor zouden ze anders de lichten camoufleren terwijl hij al een paar jaar rondrijdt? Je ziet duidelijk de huidige achterlicht zitten... Volgens het webblog is de foto in 2012 genomen en zijn ze hiermee de aandrijflijn van de i10 aan het testen. Ik vroeg me ook af waarom dan de neus en kont afdekken? Of toch een facelift voor de huidige Picanto in de maak...? Quote
handyman Posted November 8, 2013 Posted November 8, 2013 titel van de foto onderop is: Kia-Picanto-On-Test.jpg Quote
Murcielaygo Posted November 8, 2013 Posted November 8, 2013 Kan natuurlijk zijn dat ze die Picanto gebruiken als "mule" voor de nieuwe i10... Zijn immers platformgenoten... 1 Quote
Creative Name Posted November 8, 2013 Posted November 8, 2013 Volgens mij is de nieuwe i10 technisch gelijk aan de huidige Picanto, inclusief de versnellingsbak en Kappa motor. Vraag me af wat ze dan zouden moeten testen met een mule, die worden juist gebruikt om nieuwe aandrijflijnen e.d. in te testen…. Quote
Picanto Bram Posted November 20, 2013 Posted November 20, 2013 Of toch een facelift voor de huidige Picanto in de maak...? Ja,......met het reservewiel achterop de kont Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.