SlamJam Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 Zijn er mensen die ondertussen denken om weer te wisselen naar de zomer wielen? Ik wel Quote
handyman Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 denk r wel aan, maar wacht nog ff paar weken, zal je zien als ik 's-ochtends wegrij is het nog onder de 7 graden, dus gemiddeld gezien kan het nog wel Quote
Seafox Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 Ik zat er vandeweek ook al aan te denken. Quote
Jack_z Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 ik zeg, zwembroek uit de kast en naar het kruidvat voor zonnebrand olie of ging dit nou over winterbanden Quote
Smart Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 Ik zit eind volgende week in Winterberg, dus laat ze nog even zitten. We gaan niet specifiek voor de sneeuw, maar willen wel wat wandelen en relaxen. Sneeuw is meegenomen. Quote
Jack_z Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 Ik zit eind volgende week in Winterberg, dus laat ze nog even zitten. We gaan niet specifiek voor de sneeuw, maar willen wel wat wandelen en relaxen. Sneeuw is meegenomen. veel gehoord excuus momenteel we "gaan" niet voor de sneeuw iedereen die winterbanden eronder heb boekt momenteel massaal een vakantie naar sneeuw gebieden om dat ze bang zijn dat ze die wintersloffen er voor jan ... onder hebben gezet 1 Quote
Albert jan & Brigitte Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 Ik zit eind volgende week in Winterberg, dus laat ze nog even zitten. We gaan niet specifiek voor de sneeuw, maar willen wel wat wandelen en relaxen. Sneeuw is meegenomen. Gezellig, een beetje sneeuw is dan wel lekker. Hier even een biertje halen http://www.zum-schiff.com/ 1 Quote
Specialmade Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 Gezellig, een beetje sneeuw is dan wel lekker. Hier even een biertje halen http://www.zum-schiff.com/ Dat is iid een leuke tent. ligt ook mooi aan een pleintje, dus mensen kijken ! Vooral 's-zomers erg leuk. Grtz. Specialmade 2 Quote
Smart Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 Heej, leuk idee AJ.....! BTW, mevrouw Smart heeft dit geregeld. Manlief gaat gedwee mee.....de rit er naar toe is al leuk. 1 Quote
Albert jan & Brigitte Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 Heej, leuk idee AJ.....! BTW, mevrouw Smart heeft dit geregeld. Manlief gaat gedwee mee.....de rit er naar toe is al leuk. Heeft mevrouw Smart goed geregeld. De rit is zeker leuk en gelukkig nog op de winterbanden Quote
bigwade Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 Heej, leuk idee AJ.....! BTW, mevrouw Smart heeft dit geregeld. Manlief gaat gedwee mee Kan jij deze zomer uit je dak in Lloret de Mar als wisselgeld... 1 Quote
Smart Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 Kan jij deze zomer uit je dak in Lloret de Mar als wisselgeld... Precies, maar hou het onder de pet....! Quote
John Kanon Posted February 19, 2014 Posted February 19, 2014 Ik zit eind volgende week in Winterberg, dus laat ze nog even zitten. We gaan niet specifiek voor de sneeuw, maar willen wel wat wandelen en relaxen. Sneeuw is meegenomen.Je bedoeld: sneeuw meenemen? Ben er 2 weken geleden geweest en dat was tot nu toe het enige weekend met ruim sneeuw deze winter en ben bang dat het ook het enige weekend blijft,geluk gehad. Ook een toptent qua eten ontdekt: Alm Stub´n,onderaan de hoofdstraat. Wel reserveren want meer mensen hebben deze zaak ontdekt. Als schnitzelexpert ben ik wel wat gewend,maar nergens in het Sauerland betere gehad en ook ongelooflijk lekkere gebakken aardappels erbij. Ook anderen met ander menu waren vol lof. Ben een dergelijke goede keuken wel gewend in het Schwarzwald,maar was tot voor kort over het eten in Willingen en Winterberg niet zo te spreken. Het is een gemoedelijk restaurant in Bayerische stijl met dito muziek,oktoberfest in het klein. Ook als je daar niet van houdt,zeker de moeite waard. http://www.almstubn-winterberg.de//aktuelles.html In ieder geval alvast veel plezier. 1 Quote
Smart Posted February 19, 2014 Posted February 19, 2014 Ik heb mijn maximum aantal positieve stemmen voor vandaag bereikt....sorry John Kanon! Bedankt voor de tip! Quote
Sander GT Posted February 19, 2014 Posted February 19, 2014 Nog voor 9 uur al door je positieve stemmen heen, heer Smart? Wordt dan een schraal dagje vandaag voor de mede-forumleden! Quote
Smart Posted February 19, 2014 Posted February 19, 2014 ......Wordt dan een schraal dagje vandaag voor de mede-forumleden! Ik bedoel maar......jij dus ook geen 'vind dit leuk'... zo jammer dit dan weer! Quote
SlamJam Posted February 24, 2014 Author Posted February 24, 2014 a.s Donderdag ga ik toch maar de winterbanden ervan af halen temperatuur is nog steeds zeer zacht Quote
Creative Name Posted February 24, 2014 Posted February 24, 2014 +1, als het nog een weekje zo blijft gaan de winterbanden echt met de vut voor dit jaar... Quote
handyman Posted February 24, 2014 Posted February 24, 2014 same here, ben de garage al aan het opruimen om de zomerslofjes weer op te graven 1 Quote
picafan Posted February 24, 2014 Posted February 24, 2014 mensen die hun winterbanden er onder hebben gezet en in NL zijn gebleven hebben het denk ik voor niets gedaan... Ik acht de kans heel klein dat het in maart nog gaat sneeuwen. Quote
Creative Name Posted February 25, 2014 Posted February 25, 2014 Ik heb de winterbanden eronder vandaan gehaald vandaag. Jullie krijgen de groeten van ze en tot volgend jaar 3 Quote
John Kanon Posted February 26, 2014 Posted February 26, 2014 Heb ze er nog maar 6 weken onder zitten,wacht nog wel even. Had ze nodig voor korte trip naar Duitsland,had ze anders niet gekocht. Had ze daar wel nodig en volgend jaar gaan we weer,derhalve geen weggegooid geld. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.