Jump to content
Onderdelenshop24.com

Wie gaat er op staal deze winter?


Recommended Posts

Posted

denk r wel aan, maar wacht nog ff paar weken, zal je zien :wink:

als ik 's-ochtends wegrij is het nog onder de 7 graden, dus gemiddeld gezien kan het nog wel

Posted

Ik zit eind volgende week in Winterberg, dus laat ze nog even zitten. We gaan niet specifiek voor de sneeuw, maar willen wel wat wandelen en relaxen. Sneeuw is meegenomen.

Posted

Ik zit eind volgende week in Winterberg, dus laat ze nog even zitten. We gaan niet specifiek voor de sneeuw, maar willen wel wat wandelen en relaxen. Sneeuw is meegenomen.

veel gehoord excuus momenteel we "gaan" niet voor de sneeuw :P iedereen die winterbanden eronder heb boekt momenteel massaal een vakantie naar sneeuw gebieden om dat ze bang zijn dat ze die wintersloffen er voor jan ... onder hebben gezet :P

  • Like 1
Posted

Heej, leuk idee AJ.....!

 

BTW, mevrouw Smart heeft dit geregeld. Manlief gaat gedwee mee.....de rit er naar toe is al leuk.

  • Like 1
Posted

Heej, leuk idee AJ.....!

 

BTW, mevrouw Smart heeft dit geregeld. Manlief gaat gedwee mee.....de rit er naar toe is al leuk.

Heeft mevrouw Smart goed geregeld. De rit is zeker leuk en gelukkig nog op de winterbanden :wink:

Posted

Heej, leuk idee AJ.....!

 

BTW, mevrouw Smart heeft dit geregeld. Manlief gaat gedwee mee

Kan jij deze zomer uit je dak in Lloret de Mar als wisselgeld...

  • Like 1
Posted

Kan jij deze zomer uit je dak in Lloret de Mar als wisselgeld...

 

Precies, maar hou het onder de pet....! Love-Funny-Wallpapers-HD-Wallpaper-1080x

Posted

Ik zit eind volgende week in Winterberg, dus laat ze nog even zitten. We gaan niet specifiek voor de sneeuw, maar willen wel wat wandelen en relaxen. Sneeuw is meegenomen.

Je bedoeld: sneeuw meenemen?

Ben er 2 weken geleden geweest en dat was tot nu toe het enige weekend met ruim sneeuw deze winter en ben bang dat het ook het enige weekend blijft,geluk gehad.

Ook een toptent qua eten ontdekt: Alm Stub´n,onderaan de hoofdstraat.

Wel reserveren want meer mensen hebben deze zaak ontdekt.

Als schnitzelexpert ben ik wel wat gewend,maar nergens in het Sauerland betere gehad en ook ongelooflijk lekkere gebakken aardappels erbij.

Ook anderen met ander menu waren vol lof.

Ben een dergelijke goede keuken wel gewend in het Schwarzwald,maar was tot voor kort over het eten in Willingen en Winterberg niet zo te spreken.

Het is een gemoedelijk restaurant in Bayerische stijl met dito muziek,oktoberfest in het klein.

Ook als je daar niet van houdt,zeker de moeite waard.

http://www.almstubn-winterberg.de//aktuelles.html

In ieder geval alvast veel plezier.

  • Like 1
Posted

Ik heb mijn maximum aantal positieve stemmen voor vandaag bereikt....sorry John Kanon!

 

Bedankt voor de tip!

Posted

......Wordt dan een schraal dagje vandaag voor de mede-forumleden!  :whistling:

 

Ik bedoel maar......jij dus ook geen 'vind dit leuk'... zo jammer dit dan weer!

Posted

mensen die hun winterbanden er onder hebben gezet en in NL zijn gebleven hebben het denk ik voor niets gedaan... Ik acht de kans heel klein dat het in maart nog gaat sneeuwen.

Posted

Heb ze er nog maar 6 weken onder zitten,wacht nog wel even.

Had ze nodig voor korte trip naar Duitsland,had ze anders niet gekocht.

Had ze daar wel nodig en volgend jaar gaan we weer,derhalve geen weggegooid geld.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...