Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zoals te verwachten viel: de brief dat ik per 1-1-2014 MRB moet gaan betalen is binnen. Inclusief machtiging zodat ze gelijk je bankrekening kunnen roven maar zonder bedrag wat ik moet betalen.  Nou wist ik al dat dat €20,66 wordt maar wel vaag dat ze een machtiging sturen zonder bedrag, hebben jullie die brief ook al gehad?  

Geplaatst

Lol, daar zou ik niet raar van opkijken idd...

Wat gaan jullie met een Rio betalen dan?

rio wordt 35 pleuro  (zuid holland)

Geplaatst

Dat is gelukkig ook nog wel te doen. Wel vaag dat het toch weer aan de hand van gewicht wordt berekent i.p.v. co2 uitstoot, had ik niet verwacht...

Geplaatst

Het is altijd WEGENbelasting geweest, ipv MotorRijtuigenBelasting, misschien dat ze het daarom nog berekenen op de belasting die de massa van je voertuig op de weg uitoefent :P

Dat er geen bedrag bijstaat komt volgens mij omdat ze de tarieven nog niet 100% hebben vastliggen EN dat die ook nog eens verschillen per provincie.

Nu kunnen ze 1 landelijke mailing verzenden, dat scheelt weer in de kosten...

Geplaatst

Het is altijd WEGENbelasting geweest, ipv MotorRijtuigenBelasting, misschien dat ze het daarom nog berekenen op de belasting die de massa van je voertuig op de weg uitoefent :P

Dat er geen bedrag bijstaat komt volgens mij omdat ze de tarieven nog niet 100% hebben vastliggen EN dat die ook nog eens verschillen per provincie.

Nu kunnen ze 1 landelijke mailing verzenden, dat scheelt weer in de kosten...

Dat laatste kan het niet zijn,kosten maakt ze niet uit,recent voorbeeld:

Week 1:brief ontv. met tekst: volgende week krijgt u een brief.

Week 2: inderdaad brief ontv.

Week 3: brief met tekst:vorige week heeft u een brief ontv.,u kunt nu betalen met de aangehechte acceptgiro.

Overigens stond in de 1e brief dat de acceptigiro met de 2e brief zou komen en in de 2e stond dat die bij de 1e zat,maar hij zat dus bij de 3e.

En dat gebeurd bij iedereen die iets terug moet betalen.

Nu niet meer vragen waarom de belastingen hier zo hoog zijn.

• Like 3
Geplaatst

Zoals te verwachten viel: de brief dat ik per 1-1-2014 MRB moet gaan betalen is binnen. Inclusief machtiging zodat ze gelijk je bankrekening kunnen roven maar zonder bedrag wat ik moet betalen.  Nou wist ik al dat dat €20,66 wordt maar wel vaag dat ze een machtiging sturen zonder bedrag, hebben jullie die brief ook al gehad?

Hoi Creative,

Die brief heb ik ook gehad voor mijn picanto 2012 en voor de 2013 nog niet,maar ik dacht dat het € 55,00 is in de 3 maanden volgens het gewicht 820. Kg

Geplaatst

Hmmmmmmm, misschien zijn ze een beetje laat hier maar ik heb nogsteeds niets ontvangen (PICA 1.2 met alle opties zo'n beetje uit dec 2011)???

Geplaatst

Hmmmmmmm, misschien zijn ze een beetje laat hier maar ik heb nogsteeds niets ontvangen (PICA 1.2 met alle opties zo'n beetje uit dec 2011)???

Hier ook vandaag pas.

Wees niet bang,ze vergeten je echt niet.

Geplaatst

Ik begrijp het probleem niet helemaal want wat is de verrassing?

Bekend was dat 1-1-2014 "het" zou wijzigen.

Bekend is dat de regering tijdens de wedstrijd de spelregels nog wel eens wijzigt.

Bekend is dat al die mensen die een mini-diesel aanschaften dat deden om het milieu te sparen en zeker niet uit financieel oogpunt. Immers het is Sinterklaastijd dus sprookjes bestaan...en dat geldt ook voor benzine-vrijgestelden.

Bekend is dat die dieseltjes te weinig km's maken en daardoor mechanisch worden vermoord. Kosten volgen nog.

Bekend is dat die dieseltje bij inruil nu hoge afschrijving blijken te hebben. Tja.

Bekend maak ik dat als je een goede auto zoekt voor woon-werk een kleine diesel heel interessant is.

En om het af te sluiten:

Ik kocht mijn KIA in 2011 gewoon MRB-plichtig. Ik denk zelfs dat de "vrije" merken voor die auto's te hoge prijzen hanteerden en dat mijn KIA uitermate scherp geprijsd was om diezelfde reden. Ik kan het niet bewijzen maar toch. Onder de financiële streep staat een getal en daar ben ik tevreden over.

fagus

• Like 1
Geplaatst

Er is geen probleem en al helemaal geen verrassing dus ik begrijp je hele lølverhaal niet eerlijk gezegd. Wel fijn dat je ons 'leken' even verteld dat een kleine diesel het goedkoopste rijden is, dat hadden we nou écht nooit gedacht...

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...