Jump to content
Jheroen

Markeer als beste antwoord

Recommended Posts

Ha mensen,

Er zit een nieuwe functie in het forum die het mogelijk maakt om het zogenaamde 'best answer' als reactie op een topic aan te geven. Leuk als je bv een vraag stelt waarop een aantal reacties komen maar er maar 1 tussen zit die het beste antwoord gaf op je vraag. Andere mensen met dezelfde vraag zien zo snel welke oplossing er het best was :)

Dat is een hele mooie voorziening. Als er nog een nog beter antwoord op de vraag komt in een topic, kun je deze dan overrulen?

zp te zien kan je het ook weer ongedaan maken inderdaad 

erg geinige toevoeging 

Inderdaad mooie voorziening.

Ik zie deze optie niet.

Wil dat nu zeggen dat er (nog) geen "best answer" is ??  :wink:

Grtz.

Specialmade

Nee, die is alleen beschikbaar voor bepaalde forummers met heeeeel veel kennis....

• Like 1

Grappig, alleen hebben wij er geen flikker aan.............. :death:

:)

geld deze optie voor iedereen ????

• Like 1

Dat moet jij toch weten als moderator!

Dat moet jij toch weten als moderator!

nee helaas dat weet ik dus niet vandaar de vraag 

kan jij het wel dan ???

Bovenaan zie ik `markeer als opgelost` staan. Jij niet?

bovenaan ??

bij mij staat rechts onder in het text kader (markeer als opgelost )

Markeer als opgelost is toch niet best answer??

Markeer als opgelost kun je aan vinken in een topic die je bent begonnen.

ik zie het ook niet..... :no:  :no:  :no:

Dus de topicstarter kan dit alleen?

kijk we zijn er uit alleen de toppic starter kan het dus (en de moderators )

en als je dus bij iemand anders aanklikt markeer als opgelost dan verdwijnt dus je eerste keuze automatisch

Jip kijk maar bij een zelf begonnen topic. Is ook logisch want die bepaald of het antwoord hem helpt ja of nee.

Aha, knopje gevonden................ :clown:

De G-spot is makkelijker te vinden.....null_zpsc07374db.jpg

• Like 3

Nee, die is alleen beschikbaar voor bepaalde forummers met heeeeel veel kennis....

Dus jij ook niet!, alleen de Pimpmasters hebben deze knop   :wink:

Grtz.

Specialmade

• Like 4

Ha mensen :P

Om even duidelijkheid te scheppen: een topicstarter kan alleen het best answer geven, ben je dus geen topicstarter dan zie je die knop niet :)

Jheroen, zet even bij jouw antwoord 'best answer'....je hebt het verdiend! :vorigepost

Jheroen, zet even bij jouw antwoord 'best answer'....je hebt het verdiend! :vorigepost

Maar dat is niet helemaal eerlijk.......hij wist het goede antwoord al   :-)  :-)  :wink:

Grtz.

Specialmade

• Like 3

• Similar Content

• By cgyj
      Hierbij wil ik mijn eerste ervaringen delen over de Ceed als caravantrekker. De eerste (korte) ritjes zijn inmiddels achter de rug.
      Op mijn Ceed sportswagon zit een afneembare trekhaak (kon niet anders i.v.m. parkeersensoren). Deze trekhaak is makkelijk te monteren en het geheel voelt heel degelijk aan. De 13 polige stekker moet je naar beneden klappen en ook dat voelt stevig aan. Bij het aankoppelen van de caravan (leeg ongeveer 1000 kg) zie ik de achterkant wel iets inzakken maar niet overdreven. Het geheel blijft redelijk vlak.
      Het rijden met de caravan gaat opvallend gemakkelijk. De Ceed heeft een automaat en ook dat gaat soepel doordat de maximale trekkracht al vroeg (1500 toeren) beschikbaar is. Handmatig schakelen d.m.v. flippers, om zo langer door te trekken in de versnellingen, was niet echt nodig. Op de snelweg ging de snelheid al snel naar de maximum 100 km/u. Al met al, ook als caravantrekker, overtuigd de Ceed.  
      Op mijn vorige auto (Peugeot 308 sw) had ik hulpveren gemonteerd, maar dat is bij de Ceed niet nodig. 
      Ben benieuwd naar andere ervaringen.
    • By Hulshoofd
      Beste mensen,

Ik ben bezig met het uitzoeken van een nieuwe lease auto. (40.000km per jaar)

Ik vraag me af of de Niro PHEV een goede optie is met ritten van gemiddeld 100 enkele reis (waar dan lang niet altijd geladen kan worden) en uitschieters naar 220+ km enkele reis.

Wat zijn jullie praktijks verbruiken op de snelweg? ik rijd toch bijna 90% snelweg en dus 10% binnenwegen.
      Is dit een haalbare situatie of kan ik beter naar een andere auto gaan kijken (bv. niro HEV, of vergelijkbaar).

Ben benieuwd naar jullie reactie
    • By stevedem
      Ik gebruik nu al een tijde de hotspot functie van mn samsung galaxy s9 als wifi hotspot voor de niro.
      Gisteren heb ik flitsmeister gekoppeld zodat die aangaat wanneer er een bluetooth verbinding is.
      Maar toen ik bij de instellingen zat te rommelen zag ik dat er ook een optie was tot Bluetooth-Tehtering.
      Nu leek me dat er dan via bluetooth verbinding als hotspot gemaakt werd, maar als ik die open, zie ik geen apparaten (en kan ook niet scannen)

Iemand enig idee of dat gaat werken voor de niro ?
      Bluetooth staat namelijk altijd aan, en die hotspot gaat vanzelf uit na 20 min geen verbinding.
    • By JOZ
      Goede morgen allemaal.
      Tja en dan krijg je bericht van de garage op de 11e wordt de nieuwe E-niro afgeleverd.
      Besteld iin December en nu oor de deur, pearl white. na een dag staan de eerste 200 km er al weer op.
      Wat een rust en genot, 16,8 KW gemiddeld op de 80 km wegen geen gek verbruik.
      Hier voor Audi, Nissan en boodschappen Skoda gehad. Geen vergelijk.

• By Jheroen
      Het probleem met bijlagen die niet geopend konden worden is opgelost, plaatjes toevoegen via url is ook weer bruikbaar.
  • Create New...