mnrtje_michel Geplaatst 21 Mei, 2014 Geplaatst 21 Mei, 2014 Misschien zou die wel te krijgen zijn met speedlimiter knop, maar dit is een functie die ik niet zal missen, want straks met de cc erin zal die 9 vd 10x op dezelfde snelheid staan. En cruisecontrol "aan/uit" is de rechter knop en daar staat "on/off" bij en ernaast zit een knop "cancel" Quote
Ivan40 Geplaatst 21 Mei, 2014 Geplaatst 21 Mei, 2014 de speed limmiter knop zit er inderdaad niet hier zit de spraak bedienings knop maar voor de rest zit alles er Ook niet waar, want bij de cc zit een aan/off knopje. Misschien is dat hetzelfde dat weet ik niet zo goed? Rij dan ook geen Rio, dat zou ik dan is aan men schoonzus moeten vragen. Quote
xtra40 Geplaatst 21 Mei, 2014 Geplaatst 21 Mei, 2014 heb dit setje al diverse keren ingebouwd en dat zit er echt op hoor werkt perfect 1 Quote
Jordan Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 Ik heb vandaag mijn knopjes binnen gekregen. Nu dus nog een datumpje prikken om bij de Pimpmasters op audiëntie te gaan. Quote
Mieske007 Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 Ooohhhh spannend Jordan! Top dat je straks en cruise control en hands free bellen hebt! Das weer een stuk veiliger en relaxter rijden. Quote
Jordan Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 Ja Mieske, dat zou een stuk prettiger zijn. Het kriebelt. Heb gisteren zelf gekeken of ik toch niet die knopjes al kan plaatsen maar heb niet het juiste gereedschap ervoor. Ik hoop dat Xtra snel op mijn PM reageert. Quote
mnrtje_michel Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 is zo gedaan Jordan, enige bijzondere gereedschap dat je moet hebben en mensen vaak niet in huis hebben zijn de Torx schroeven van de airbag Quote
Jordan Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 Torx bitjes heb ik in huis maar de houder is net te breed waardoor ik het bitje niet tot aan de schroef krijg. Heb het met een platte schroevendraaier geprobeerd maar krijg hem niet los. Ik draai alleen de claxon naar binnen waardoor de mensen om me heen me heel raar aankijken en denken "hou op met je getoeter" haha Quote
mnrtje_michel Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 ja ze zitten best diep inderdaad, ik heb het met een kleine ratel gedaan die er wel in paste. Zou sowieso ff je massa eraf halen aangezien je bij de airbag bezig bent en dan heb je ook niet last van dat getoeter haha Quote
Jordan Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 Ik heb gelezen dat de airbag niet losgekoppeld hoeft te worden. Je kan hem bovenop het stuur kwijt. Maar misschien wel een idee om niet gek te worden van het getoeter. Alleen heb ik geen ratel in huis die erin past, tenminste niet dat ik weet. En er zijn nog een paar kleine dingen die gedaan moeten worden waar ik echt het gereedschap niet voor in huis heb. Quote
xtra40 Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 Stuur moet er helemaal af Er zitten wat schroefjes aan de achterkant verstopt Quote
Jordan Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 Stuur moet er helemaal af Er zitten wat schroefjes aan de achterkant verstopt Stuur 90 graden draaien zou ook helpen had ik gelezen. Maar ik laat het liever aan de professional over Quote
Jordan Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Vandaag even wat tijd over en zelf gaan kijken of ik de knoppen op het stuur kon vervangen. Is dus niet gelukt. Airbag heb ik los gekregen maar kom niet bij alle schroeven die de knoppen op z'n plek houden. Ook het stuur krijg ik er met geen mogelijkheid af. Er zit dus niks anders op dan te wachten totdat de professionals tijd hebben. Ik kwam wel bij de stekkers en weet dus dat de cruise control wel werkt ☺️ Nu alleen nog fatsoenlijk monteren. Quote
mnrtje_michel Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 jammer, je kan ook pas bij alle schroeven als het stuur eraf is, airbag omhoog klappen een ratel en dop 22 op de grpte moer zetten, los draaien en dan je stuur een beetje heen en weer bewegen, en voíla je stuur is los en je kunt alle knoppen los maken. Quote
Jordan Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Je raadt het nooit. HET ZIT ERIN EN HET WERKT. Stuur heb ik niet eraf hoeven te halen. Was wel een ellende om bij alle schroeven te komen. Het stuur heb ik meerdere malen moeten draaien maar kwam wel overal bij uiteindelijk. Het heeft wel wat gevloek gekost. Volgende stap is toch zelf kijken voor de microfoon aan te sluiten voor de carkit. 1 Quote
Mieske007 Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Ik zeg: "Goed bezig Jordan!!!" Altijd heerlijk als je dingen zelf kunt doen! Quote
Jordan Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Ik zeg: "Goed bezig Jordan!!!" Altijd heerlijk als je dingen zelf kunt doen! Dat klopt Mieske. Het heeft wel wat gevloek gekost. Zeker om de nieuwe bedrading door te voeren. Maar het zit erin en het werkt. Nu alleen nog een microfoon voor de Bluetooth radio maar dat laat ik wel in Edam doen. Daarvoor moet er gesoldeerd worden en dat heb ik niet in huis. Als ik die splitter blokjes ga gebruiken krijg ik op mijn kop, dus daarvoor moet ik toch een afspraak maken met de Pimpmasters na de meeting. (Waar ik helaas niet bij kan zijn) Quote
Gerben H Geplaatst 17 Juni, 2014 Geplaatst 17 Juni, 2014 Wie weet hoe de stekkers moeten? Neem aan zwart op zwart en de witte op de grijze... Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
Gerben H Geplaatst 17 Juni, 2014 Geplaatst 17 Juni, 2014 Dank... ff kijken of het lukt Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
Jordan Geplaatst 17 Juni, 2014 Geplaatst 17 Juni, 2014 Bij mij werkt het. Heb alleen regelmatig last van een stotterende cruise control. Vooral bij hoge snelheden goed merkbaar Quote
Gerben H Geplaatst 17 Juni, 2014 Geplaatst 17 Juni, 2014 Kreeg de schroeven niet los.. dus helaas nog even wachten Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
Ysie Geplaatst 18 Juni, 2014 Geplaatst 18 Juni, 2014 Bij mij werkt het. Heb alleen regelmatig last van een stotterende cruise control. Vooral bij hoge snelheden goed merkbaar Heb ik ook. Quote
xtra40 Geplaatst 18 Juni, 2014 Geplaatst 18 Juni, 2014 Komt waarschijnlijk omdat jullie de update niet hebben gehad van de cruise controle Quote
Jordan Geplaatst 18 Juni, 2014 Geplaatst 18 Juni, 2014 Dat klopt. Geldt dat ook voor een diesel? Ik heb bij het inschakelen van de CC namelijk geen terugval in snelheid. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.