Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn Kia Picanto 1.2 automaat maakt een brommend geluid, als ik hem in zijn achteruit zet. Wie heeft dat ook of wie weet wat dat is.

Ik ben al bij de dealer geweest en de monteur dacht, dat het geluid zou stoppen als je de airco aan zou doen. Niet dus!

Het geluid irriteert mij. De auto is niet eens een maand oud.

Binnenkort een afspraak maken om het na te laten kijken.

Hij zegt er wel een hele dag voor nodig te hebben, omdat hij de accu 8 uren lang moet laten ontladen.

Wie herkent dit?

Geplaatst

ik heb geen brommend geluid, en waarom dan de accu 8 uur ontladen moet worden is mij al een raadsel, als de accu ver genoeg ontladen is start de auto niet meer en is het brommen opgelost zal die monteur denken ?

erg vaag verhaal, maar ik heb geen automaat dus wie weet is het gewoon waar

Geplaatst

Hij zegt er wel een hele dag voor nodig te hebben, omdat hij de accu 8 uren lang moet laten ontladen.?

Ik ben niet branchevreemd maar iets als dit heb ik nog nooit gehoord?

Geplaatst

ik heb bij ontladen een heel andere gedachte eigenlijk, maar ik ben ook geen accu :P

en nee heer smart, bigwade,xtra40 en iedereen die hoopt dat ik met mijn gerepareerde opblaas boot al weg zou zijn, het lek is te groot :P

• Like 5
Geplaatst

ik heb bij ontladen een heel andere gedachte eigenlijk, maar ik ben ook geen accu :P

Willen wij dat weten dan ?

Nee !

btw, al uit de proeftijd ?

• Like 1
Geplaatst

en nee heer smart, bigwade,xtra40 en iedereen die hoopt dat ik met mijn gerepareerde opblaas boot al weg zou zijn, het lek is te groot :P

En duurt waarschijnlijk ook geen 8 uur.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...