Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds 1 januari is mijn picanto 1.2 super pluspack 3 deurs afgeleverd (nu al zeldzaam !!!  :lol: )

Mijn uitvoering heeft een lederenstuur,......maar man wat is dat ding glad !

Hoe kan ik die wat stroever maken ?

Wie weet, of heeft daar een oplossing voor ? (uiteraard zonder het stuur te beschadigen)

Geplaatst

heeft je dealer hem met afleveren niet perongeluk met iets ingesmeerd je stuur hoor niet glad te zijn probeer hem eens schoon te maken maar kijk uit met bijtende schoon maak middelen die lossen soms je huidje van je stuur op

Geplaatst

ja het lijkt erop dat de poetser bij aflevering misschien met cockpitspray bezig was om het plastic te laten glimmen en dacht nou dat leren stuur ziet er ook maar dof uit dus hoppa ;)

Geplaatst

Misschien heel licht afgestelde stuurbekrachtiging....

Geplaatst

Dat zijn topdingen, maar ze verkopen ze ook bij de Action voor een kwart van de prijs  :-)

Ben alleen nooit zo te spreken over de kwaliteit van de action en aangezien het hier om je stuur gaat? Zal ik gewoon voor kwaliteit gaan  :wink: 

Komen vrij snel wel weer op voorraad. 

Geplaatst

Hier op het forum zijn we grote fans van de AC-tion hoor..

Heb een draadloze muis voor 3,49 gescoord en die doet het al 2 weken !

inclusief batterijen !

• Like 3
Geplaatst

ik heb onlangs een nacht een cassiere van de AC-tion meegenomen ze deed het de hele nacht :P ben het met de heer BW eens zo slecht zijn de spullen daar dus niet

• Like 4
Geplaatst

De AC-Tion is de winkel voor velen van ons. Zo besparen we veel geld uit voor de leuke auto-dingetjes en datjes. Synoniem aan de vrekkenclub zeg maar...

• Like 2
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...