Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

nee dat heeft er ook niks mee te maken op de meeste kenteken bewijzen staan meerdere gewichten 

en massa rij klaar is het ledige gewicht plus 100 kilo (het gewicht van de chauffeur)

Op de nieuwe kentekencard staat maar één gewicht en dat is code G: Massa rijklaar. Om het gewicht voor de motorrijtuigenbelasting te bepalen moet je hier 100 kg vanaf trekken. 

Geplaatst

ja dat bedoelde ik ook maar op het oude staan er wel 2 ledig gewicht en rijklaar gewicht 

maar ze dachten dat het gewicht was verandert was maar dat is niet zo

Geplaatst

Het valt gewoon zwaar dat het VSM pakket er niet standaard meer in zit.

Wordtbdeze niet meer geleverd?

Geplaatst

ja wel hoor heb er (toen ik er nog bij kon)een aantal gecontroleerd en daar zat het gewoon op 

het staat alleen niet meer vermeld dus als je er dan en hebt zonder kunnen ze er niet op worden aangesproken

maar als je bij je dealer er naar vraagt kunnen hun het zo voor je controleren 

en anders even aan de mannen in het magazijn vragen die kunnen het ook zien 

Geplaatst

Op mijn nieuwe superpack zit ook het vsm pakket. Terwijl het volgens de verkoper er niet meer op zou zitten.

Gelukkig wel dus!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Geplaatst

mijn rio is afgelopen oktober geleverd (superpack) en daar zit het gewoon in.

Gast Wilcovdongen
Geplaatst

Weet iemand of de wegenbelasting in het begin van het kwartaal wordt afgeschreven of op het einde?

Geplaatst

hmmm ik zit nog steeds te wachten op een brief of rekening ze zijn wel heel erg traag 

dat komt vast omdat jullie geen standaard Rio hebben ? ;) dus ze moeten buiten de normale wegenbelasting nog even jullie pimpbelasting uitrekenen :P

• Like 1
Geplaatst

Schijnt iets te maken te hebben met wanneer de tenaamstelling is geweest. Er wordt gewerkt met een kwartaalfacturatie. Deze datum is als basis gebruikt, waarna met stappen van telkens exact drie maanden uiteindelijk de correcte wijzigingsdatum in het eerste kwartaal van 2014 is bepaald

Voorbeeld auto 1
De auto is tenaamgesteld op 16 oktober 2013. De HSB is voor deze auto vanaf 16 januari 2014 van toepassing.

Voorbeeld auto 2: 
De auto is tenaamgesteld op 20 mei 2012. De HSB zal voor deze auto vanaf 20 februari 2014 van toepassing zijn.

Bron: mail van mijn leasemaatschappij

Geplaatst

klopt niet helemaal  de pica is van 13 jan 2012 en die is wel geincasseerd, de rio is van 21-9-2013 en die nog niet.

In jouw voorbeeld zou de pica ook nog niet aan de beurt zijn geweest maar pas in februari....

kijken of die (K)Wiebes het beter gaat doen als die Weekers  :wink:

Geplaatst

auto van mijn vrouw een hyundai i10 is van 31 december 2010 en bij haar is de mrb ook nog steeds niet afgeschreven, we wachten het rustig af

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...