Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nu ik n Kia heb, ga ik inene veel enthousiaster naar die Koreaanse sporters zitte kijke...maarruh....k ken dr nog niet 1 van naam.... :mad: :mad:

Geplaatst

Ik heb eigenlijk geen zin om iets te kijken.

Het evenement is vooraf alweer gekaapt door de moreel verhevenen net als bij Sinterklaas.

Ik huiver nu al w.b. Paashaas.

Die is vast ook fout.

• Like 2
Geplaatst

Ohjah ... dr zijn dinge die fout zijn: sporters met doping, racefietse met elektromotortjes, drugs, benzine, gronings aardgas, overspel, tievie, intahnet, geld, armoe, farmakeutische industrie, alcohol (volleges sommige), vlees (volleges sommige)....

...maar de Paashaas? En Sinnieklaas? Mn beste Bigwade...je mot toch erreges in gelove????? :santa: :santa:

Geplaatst

Het evenement is vooraf alweer gekaapt door de moreel verhevenen net als bij Sinterklaas.

Die is vast ook fout.

Ik dacht al dat ik de enige was, door al dat gezeik ben ik precies nog 0,0 geïnteresseerd in die winterspelen. 

• Like 2
Geplaatst

In plaats van de sporters te negeren kun je m.i. beter de nieuwsuitzendingen en praatshows negeren.

En ik kan onderhand geen regenboog meer zien, alhoewel dit vast een politiek incorrecte opmerking is.

Wat kan mij het nou schelen wie wat doet met wie, en waar ze dat doen!!

Die Paashaas....  We wachten eerst maar eens af of Monsieur Cannibale nog wel mag. 

Tip aan alle zwarte piet en kannibaaljagers: ga eens kijken in Disneyland Paris wat daar politiek incorrect is.

Begin in het ***** sterren hotel, doe ook de piraten nog even. Al denk ik dat de Fransen en Amerikanen hun oren echt niet

naar dit geleuter laten hangen.

In ieder geval staat Oranje op 1,2 en 3 héél mooi (5km schaatsen).

• Like 3
Geplaatst

Die is vast ook fout.

Dah heb ik nou met   :2guns:   voeballe.....

Geplaatst

winterspelen ik heb er niets mee, ik kijk om die kamelentenen in die strakke pakjes te zien, en dan maak het mij niet uit wie er wint ?

Geplaatst

Winterspelen? Ik ga voor de Kia Wintercheck! Ik heb alle 13 punten onderzocht..... :D

960_zps0d80fa37.jpg

• Like 3
Geplaatst

Dah heb ik nou met   :2guns:   voeballe.....

Maak je borsten maar nat; tegen die tijd gaat het vast ook weer over de mensenrechten in Brazil...en of we wel moet gaan..

Rond 15/8 liggen de pepernoten weer bij de super en kunnen we helemaal los op ZWARTE Piet

@Jack; dat schoonschaatsen heb ik altijd wel geinig gevonden.

Snapte er alleen niks van.

.

Geplaatst

Winterspelen? Ik ga voor de Kia Wintercheck! Ik heb alle 13 punten onderzocht..... :D

Die gaat voor de peilstok !

• Like 1
Geplaatst

Die gaat voor de peilstok !

ja smart heeft dan 13 punten onderzocht, maar aan gebrek aan een functionerende peilstok zoekt ze nu verder

Geplaatst

ja smart heeft dan 13 punten onderzocht, maar aan gebrek aan een functionerende peilstok zoekt ze nu verder

Ahum!

ban-hamster_zpsd4c1c805.jpg

• Like 1
Geplaatst

Wattun lekker gelul hier aan de bar vant kia clubcafe; .....foeballe, autoos, lekkere wijve.... jammer datter geen bier is .....maar wacht s effe....

Ook opgelost!post-13373-0-02077400-1391980386.gif

• 2 weken later...
Geplaatst

De medaille-oogst loop aardig op... nu nog even konte-kijke op de finals van de ploegenachtervolginge en (alweer) de volgende plakke zien incasseren door die oranje-bende.  post-13373-0-83066100-1393079642.jpg

• Like 1
Geplaatst

Volgende keer zijn de Winterspele in Korea ... Lekker in mn Witte Kia dr naartoe als die snelweg door Siberie klaar is.... :scooter:

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Volgende keer zijn de Winterspele in Korea ... Lekker in mn Witte Kia dr naartoe als die snelweg door Siberie klaar is.... :scooter:

Dat is een kleine 11.500 km rijden en dan nog ff met de boot

Hier de route

Geplaatst

ik heb tijdens het journaal 1 minuut de opening gezien, en zie nu net in het zelfde journaal de laatst 30 seconden, heb ik wat gemist ?

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Ik heb er werkelijk geen minuut van gezien, is dat erg ?

23 gewonnen medailles voor Nederland meer niet

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...