blankie01 Geplaatst 19 Februari, 2014 Geplaatst 19 Februari, 2014 ziet er mooi uit blankie Dank je kost wel wat meer maar dan heb je ook wel wat en ook nog een strip op de kofferbak En binnenkort eens informeren over deze stoelen ziet er ook wel mooi uit Quote
Smart Geplaatst 19 Februari, 2014 Geplaatst 19 Februari, 2014 Een echte SLR aan het worden..... Quote
blankie01 Geplaatst 20 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 20 Februari, 2014 net geen geld voor een SLR maar wel het kenteken 1 Quote
Jack_z Geplaatst 20 Februari, 2014 Geplaatst 20 Februari, 2014 ja die nieuwe bekleding ziet er ook wel super uit ik zag het op de kia site Quote
Smart Geplaatst 20 Februari, 2014 Geplaatst 20 Februari, 2014 net geen geld voor een SLR maar wel het kenteken Precies! Quote
blankie01 Geplaatst 21 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 21 Februari, 2014 vandaag ff bij de Kia geweest voor die bekleding het schijnen hoezen te zijn en daar ben ik niet zo gek op Quote
xtra40 Geplaatst 21 Februari, 2014 Geplaatst 21 Februari, 2014 er is eindelijk wat leuke Seat Wear interieur af dealer te verkrijgen moet zeggen ziet er wel leuk uit heb begrepen dat het stoel hoezen zijn te verkrijgen in 3 kleuren Quote
Jack_z Geplaatst 21 Februari, 2014 Geplaatst 21 Februari, 2014 Xtra bedank voor het verplaatsen van dit onderwerp je had gelijk Quote
xtra40 Geplaatst 21 Februari, 2014 Geplaatst 21 Februari, 2014 Xtra bedank voor het verplaatsen van dit onderwerp je had gelijk ja en het is een te leuk onderwerp om te verwijderen ik vind ze trouwens best mooi wel duur voor hoezen inderdaad maar ze zien er best goed uit Quote
Jack_z Geplaatst 21 Februari, 2014 Geplaatst 21 Februari, 2014 ja en het is een te leuk onderwerp om te verwijderen ik vind ze trouwens best mooi wel duur voor hoezen inderdaad maar ze zien er best goed uit wat geld erbij en je kan echt leer laten plaatsen toch zoals jij en theo hebben gedaan Quote
xtra40 Geplaatst 21 Februari, 2014 Geplaatst 21 Februari, 2014 nou das wel veel meer geld er bij hoor dat heb je niet voor 600 euro 1 Quote
Picanto Bram Geplaatst 21 Februari, 2014 Geplaatst 21 Februari, 2014 Weten ze nou geen betere accesoires te verzinnen bij kia ?? Vond het al belachelijk dat je bij de comfort en plus pack, een bekleding krijgt die nergens op slaat. Mijn keuze: Hoes 1 voor de 5 deurs Hoes 2 voor de 3 en 5 deurs Hoes 3 voor de 3 deurs Quote
xtra40 Geplaatst 21 Februari, 2014 Geplaatst 21 Februari, 2014 ja dat snap ik ook niet terwijl ik de mensen bij kia Nederland mijn rio even hebt geshowd dus ze hadden zat iedeeen kunnen op doen lijkt mij zo Quote
Jack_z Geplaatst 21 Februari, 2014 Geplaatst 21 Februari, 2014 ja dat snap ik ook niet terwijl ik de mensen bij kia Nederland mijn rio even hebt geshowd dus ze hadden zat iedeeen kunnen op doen lijkt mij zo als ze alles van jou over hadden genomen was het geen Kia meer stel dat ze dat hadden gedaan dan zou je niets meer te doen hebben op een creatieve zaterdag Quote
xtra40 Geplaatst 21 Februari, 2014 Geplaatst 21 Februari, 2014 als ze alles van jou over hadden genomen was het geen Kia meer wel hoor maar wel een nog mooiere Kia 1 Quote
Seafox Geplaatst 21 Februari, 2014 Geplaatst 21 Februari, 2014 Ziet er strak uit zo op tekening. Ik ben benieuwt naar de echte interieur foto's met die hoezen. Quote
Jack_z Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 ik ben afgelopen zaterdag een aantal dealers afgereden om die seat wear eens in het echt te bekijken, nou nergens een echt voorbeeld dus ? het lijkt mij dat je het voor die prijs toch wel even in het echt wil zien ? bij die vraag kreeg ik als antwoord kan je ook op de foto's zien het zijn inderdaad een soort van hoezen, maar ze worden wel in de naden van je originele bekleding vast gezet zodat de pasvorm eruit ziet alsof het je echt bekleding is, je kunt ze daarna eventueel weer verwijderen zonder dat je er dan nog iets van ziet. iemand hier al een dealer tegen gekomen waar ze wel een voorbeeld hebben ? Quote
Picanto Bram Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 Zijn het alleen de voorstoelen of ook de achterbank??,.......of zeg ik nu iets stoms Quote
remco Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 nou das wel veel meer geld er bij hoor dat heb je niet voor 600 euro Nou.... Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 7 December, 2014 Geplaatst 7 December, 2014 Zijn er Rio rijders met Seat Wear toevallig? Heb mooie foto's van blankie01 gezien op de Picanto maar nog geen Rio rijders. Geronimo-Kia Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.