Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ziet er mooi uit blankie

Dank je kost wel wat meer maar dan heb je ook wel wat

en ook nog een strip op de kofferbak

20140131_122125_resized.jpg

En binnenkort eens informeren over deze stoelen ziet er ook wel mooi uit

seat-wear-zw-rood-640-x320.jpg

Geplaatst

net geen geld voor een SLR maar wel het kenteken

Precies!

Geplaatst

er is eindelijk wat leuke Seat Wear interieur af dealer te verkrijgen moet zeggen ziet er wel leuk uit heb begrepen dat het stoel hoezen zijn 

te verkrijgen in 3 kleuren 

1504148_287047784785423_2101860039_n.jpg

1456073_287047781452090_1293718954_n.jpg

988397_287047788118756_774734806_n.jpg

Geplaatst

Xtra bedank voor het verplaatsen van dit onderwerp je had gelijk

ja en het is een te leuk onderwerp om te verwijderen

ik vind ze trouwens best mooi wel duur voor hoezen inderdaad maar ze zien er best goed uit 

Geplaatst

ja en het is een te leuk onderwerp om te verwijderen

ik vind ze trouwens best mooi wel duur voor hoezen inderdaad maar ze zien er best goed uit 

wat geld erbij en je kan echt leer laten plaatsen toch zoals jij en theo hebben gedaan ;)

Geplaatst

Weten ze nou geen betere accesoires te verzinnen bij kia ??

Vond het al belachelijk dat je bij de comfort en plus pack, een bekleding krijgt die nergens op slaat.

Mijn keuze:

Hoes 1 voor de 5 deurs

Hoes 2 voor de 3 en 5 deurs

Hoes 3 voor de 3 deurs

Geplaatst

ja dat snap ik ook niet terwijl ik de mensen bij kia Nederland mijn rio even hebt geshowd dus ze hadden zat iedeeen kunnen op doen lijkt mij zo  :-)  :-)

Geplaatst

ja dat snap ik ook niet terwijl ik de mensen bij kia Nederland mijn rio even hebt geshowd dus ze hadden zat iedeeen kunnen op doen lijkt mij zo  :-)  :-)

als ze alles van jou over hadden genomen was het geen Kia meer ;) stel dat ze dat hadden gedaan dan zou je niets meer te doen hebben  op een creatieve zaterdag :P

Geplaatst

Ziet er strak uit zo op tekening. Ik ben benieuwt naar de echte interieur foto's met die hoezen. 

• 2 maanden later...
Geplaatst

ik ben afgelopen zaterdag een aantal dealers afgereden om die seat wear eens in het echt te bekijken, nou nergens een echt voorbeeld dus ? het lijkt mij dat je het voor die prijs toch wel even in het echt wil zien ? bij die vraag kreeg ik als antwoord kan je ook op de foto's zien :( het zijn inderdaad een soort van hoezen, maar ze worden wel in de naden van je originele bekleding vast gezet zodat de pasvorm eruit ziet alsof het je echt bekleding is, je kunt ze daarna eventueel weer verwijderen zonder dat je er dan nog iets van ziet.

iemand hier al een dealer tegen gekomen waar ze wel een voorbeeld hebben ?

• 2 weken later...
  • 6 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...