Jump to content

wil me bij deze aan de kia-rijders voorstellen

Recommended Posts

hallo kia-rijders

mijn naam is michael en woon in den haag

vader van twee jongens en nog steeds gelukkig getrouwd ( ja nog steeds )

ben altyd iemand geweest die maar 1 keer in een bepaalt merk auto rijd

heb me hier aangemeld omdat we een zoektocht begonnen zijn naar een kia sportage type 2 ( bouwjaar 2008/2010 )

heb deze week al een paar sportage,s gezien en gereden en zal denk ik niet lang duren voordat er 1 voor de deur staat

dit vanwege alle  ellende van de vorige twee merken auto,s die we gehad hebbenDSCF0593.jpg

onze bmw 320 2.2ltr benzine 6 cil automaat uit 2002 zelf ingevoerd ( probleem met caravan er achter ) brandstoftoevoer probleem

deze tot sept 2010 gereden , hierna deze blauwe gekocht bijna nieuw in 2010 met 12000 op klok na 1.5jaar

DSCF4564.jpg

deze peugoet 308 word nu a.s zaterdag ingeruilt op een sportage met zelfde km stand

moet wel zeggen dat dit me toch wel aan mijn hart gaat daar het een echt kanon is

1.6 thp ( turbo ) met 193pk gechipt

maar is vanaf aankoop tot de dag van vandaag nooit goed geweest motorisch ( nieuwe motor -kop weer kapot en weer distributie) chippen na dit alles pas laten doen trouwens  en dan niet te spreken over de qualiteit

van de auto zelf ( niet verwacht van peugeot )

dus op zoek naar een betrouwbaar iets en hopelijk hebben we die in kia gevonden

ben een semi-pro autodetailer als hobby ( wassen kleien polijsten ) en als dat niet werkt WETsanden om mijn auto in top

conditie te houden en waar ik andere ook mee help

hoop hier een hoop info te kunnen vinden

voor en na aanschaf

gr aan ieder

michael ( klankie )

den haag

Klinkt goed, maar misschien blijf je hangen bij dit merk vanwege ongeëvenaarde kwaliteit :-)

Klachten over de SP2 hebben we hier zelden tot nooit.

(buiten nogal dorstig)

dat de sp2 benzine gebruikt had ik al begrepen , maar dat moet denk ik geaccepteerd worden als je de

sp2 koopt ivm weing stroomlijn ( tank op wielen ) haha , maar ben ik niet bang voor daar onze bmw touring uit 2001 ( 2.2 6cil aut ) gehad van 2006 tot 2010

ook flink luste 1:10 solo en 1:8 met caravan

laten we het hopen dat we geen klachten krijgen

hebben net besloten om morgen ja te zeggen op een 2008 ( 71000km ) 2.0cvvt