Guest e49memling Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Gisteren 31 maart was het onmogelijk op het forum te geraken. Heeft iemand het verbindingstekkertje tussen NL en BE uitgetrokken? Vandaag alles OK, Misschien een 1-april-grap die een dagje te vroeg was? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmo Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Gisteren 31 maart was het onmogelijk op het forum te geraken. Heeft iemand het verbindingstekkertje tussen NL en BE uitgetrokken? Vandaag alles OK, Misschien een 1-april-grap die een dagje te vroeg was? Hier was er helemaal geen probleem Rekeningen op tijd betaald? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 ik heb dit zelf ook regelmatig bij mij ligt het dan aan me eigen verbinding ???? als ik dan op iemand anders zijn verbinding inlog doet alles het weer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cerba Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Ik kan ook regelmatig niet inloggen, even later lukt het dan weer wel. Aan de andere kant, ik hoef ook alleen maar in te loggen om wat te zeggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest e49memling Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Gisteren meerdere keren geprobeerd, niet gelukt. Vandaag alles OK. En ja @jmo de rekeningen zijn betaald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Ik log in via minimaal 3 verschillende netwerken op een dag en heb nog nooit niet in kunnen loggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts