Toshi Posted April 4, 2014 Posted April 4, 2014 ik ben nieuwsgierig hoe het met de bandenslijtage is van mijn mede-rio ub rijders? ik heb standaard 15" licht metalen velgen met de standaard energie zuinige banden eronder. Ik heb nu ongeveer 50.000km mee gereden en mijn voorbanden hebben nog flink wat profiel (zeker nog 5.5mm). ik rij wel 90% snelweg. hoe doet de rest het? heb begrepen dat de 17" sneller slijten.... Quote
Jordan Posted April 4, 2014 Posted April 4, 2014 Ik heb 2 setjes velgen met banden. De originele stalen velgen met Nankang winterbanden en Dezent RB dark LM velgen met de originele banden. Beiden 15 inch. Ik heb nu 106.000 km op de teller staan en heb nu nog de winterbanden voor het 2e seizoen eronder liggen. Ze kunnen misschien nog 1 winterseizoen mee (als ik op korte termijn wissel naar zomer) maar dan moeten ze toch echt vervangen worden. De LM velgen met zomerbanden zullen na dit seizoen ook vervangen moeten worden. Al met al zeker niet ontevreden Quote
Recommended Posts