wes1990 Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 Hoi iedereen! Ik begin me onderhand te schamen met al mijn vragen, maar blijkbaar de grote ongeluksvogel die ik ben, jawel weer een nieuw mankement dat te maken heeft met irritante geluiden! Als ik over een oneffenheid rij met mijn pro'ceed hoor ik vanachter uit de koffer een soort van gerinkel/geratel, eerst klonk het als een losse nummerplaats, maar deze heb ik ondertussen al gecheckt en vaster gedraaid, maar dit is dus duidelijk het probleem niet. Het geluid word ook erger/minder als ik mijn kofferklep open en dicht heb gedaan, weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Groetjes Wes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bemio Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 Ligt er niet iest los in de kofferklep?Bij onze Cee'd had de monteur de popnagels waarmee de kentekenplaat was vastgezet uitgeboord om een nieuwe kentekenplaathouder te monteren, de resten van de popnagel lagen te rammelen in de klep. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wes1990 Posted April 19, 2014 Author Share Posted April 19, 2014 Ligt er niet iest los in de kofferklep? Bij onze Cee'd had de monteur de popnagels waarmee de kentekenplaat was vastgezet uitgeboord om een nieuwe kentekenplaathouder te monteren, de resten van de popnagel lagen te rammelen in de klep. Nee hoor, heb alles nagekeken, ligt helemaal niks wat losligt of kan rammelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 je achterbank even plat klappen... geluid weg?Die ijzers waar je achterbank in vastgeklikt zit tape omheen doen, gekraak en tik is weg... dat was het bij mij 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wes1990 Posted April 19, 2014 Author Share Posted April 19, 2014 je achterbank even plat klappen... geluid weg? Die ijzers waar je achterbank in vastgeklikt zit tape omheen doen, gekraak en tik is weg... dat was het bij mij Nee dit is het ook niet, heb er eerder al watten tussen gestoken mss maar eens naar de dealer gaan, die gaat me weer graag zien komen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 maar heb je ook gereden met je bank plat ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marius Posted April 20, 2014 Share Posted April 20, 2014 De prinses en de erwt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wes1990 Posted April 20, 2014 Author Share Posted April 20, 2014 maar heb je ook gereden met je bank plat ??? Nee hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted April 20, 2014 Share Posted April 20, 2014 bij de rio hadden we een soort gelijke rammel en dat heeft veel hoofdpijn bezorgt voor we er achter waren wat dat nou was tot we dit dus deden vandaar dat we dit operde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimis on Posted April 21, 2014 Share Posted April 21, 2014 Hier gisteren even de hoedenplank los genomen (in de SP3) rammel was direct weg! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plattie Posted April 21, 2014 Share Posted April 21, 2014 Is het ijzer op ijzer (meer een klonk zeg maar) of meer een kunststof rammel? Dan kun je misschien weer oorzaken uitsluiten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted April 21, 2014 Share Posted April 21, 2014 Als het echt jouw schoonmoeder niet is, mogelijk dan toch de bagageplank in de kofferruimte.....? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wes1990 Posted April 21, 2014 Author Share Posted April 21, 2014 Is het ijzer op ijzer (meer een klonk zeg maar) of meer een kunststof rammel? Dan kun je misschien weer oorzaken uitsluiten. Een licht ijzer geluid, iets wat op ijzer lijkt te tikken of rinkelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted April 21, 2014 Share Posted April 21, 2014 Als het echt jouw schoonmoeder niet is, mogelijk dan toch de bagageplank in de kofferruimte.....? Ik zat ook al zoiets te bedenken maar dan tussen het reservewiel en bodemklep Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted April 21, 2014 Share Posted April 21, 2014 .......en bodumklep Heb je de bodem nog niet gevonden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjoerd79 Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Ik heb dit ook in mijn cee'd sw gehad. bij mij was het het slot van de achterklep. dit hebben ze opnieuw afgesteld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts