Jump to content

Irritant geluid kofferbak

wes1990

Recommended Posts

Hoi iedereen!

Ik begin me onderhand te schamen met al mijn vragen, maar blijkbaar de grote ongeluksvogel die ik ben, jawel weer een nieuw mankement dat te maken heeft met irritante geluiden!

Als ik over een oneffenheid rij met mijn pro'ceed hoor ik vanachter uit de koffer een soort van gerinkel/geratel, eerst klonk het als een losse nummerplaats, maar deze heb ik ondertussen al gecheckt en vaster gedraaid, maar dit is dus duidelijk het probleem niet. Het geluid word ook erger/minder als ik mijn kofferklep open en dicht heb gedaan, weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

Groetjes Wes

Ligt er niet iest los in de kofferklep?
Bij onze Cee'd had de monteur de popnagels waarmee de kentekenplaat was vastgezet uitgeboord om een nieuwe kentekenplaathouder te monteren, de resten van de popnagel lagen te rammelen in de klep.

Ligt er niet iest los in de kofferklep?

Bij onze Cee'd had de monteur de popnagels waarmee de kentekenplaat was vastgezet uitgeboord om een nieuwe kentekenplaathouder te monteren, de resten van de popnagel lagen te rammelen in de klep.

Nee hoor, heb alles nagekeken, ligt helemaal niks wat losligt of kan rammelen

je achterbank even plat klappen...

geluid weg?

Die ijzers waar je achterbank in vastgeklikt zit tape omheen doen, gekraak en tik is weg...

dat was het bij mij

Nee dit is het ook niet, heb er eerder al watten tussen gestoken :P mss maar eens naar de dealer gaan, die gaat me weer graag zien komen :P

Is het ijzer op ijzer (meer een klonk zeg maar) of meer een kunststof rammel? Dan kun je misschien weer oorzaken uitsluiten.

Een licht ijzer geluid, iets wat op ijzer lijkt te tikken of rinkelen