Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

goed geraden

1 m 95 en 200 kilo

een bonk spieren

een brok dynamiet

mijn eerste baan was uitsmijter bij de Zenith

jaloers soms????

en steeds dezelfde gasten hier

werkloze gasten die de gehele dag op dit forum zitten he Smart

ik krijg er onderhand genoeg van

en jong broekies die herrie willen schoppen ook al

ik heb wat beters gevonden om mijn tijd te voldoen de ballen

Geplaatst

Bedankt voor je lieve PB.....hieronder!

hele dagen op dit forum
ga gewoon werken man

zielig gewoon
volgens mij willen vrouwen je ook niet LOL

nou van mij hebben ze geen last meer de groejes

Heel apart.......

Geplaatst

graag gedaan ZIELIG FIGUUR

het enige wat jij nog kunt is van goed brood kwaaie stront maken

ik hoop dat je pc explodeert dan heb je niks meer

geen family vrienden niks heeft heeft deze  vent

of het een vent is???????

zijn geslacht is onherkenbaar LOL

de groeten Gedrocht

Geplaatst

Heren Reuring is leuk maar dit soort gedrag is hier niet gewenst

dus heb ingegrepen als het persoonlijke beledigingen gaan worden ( voor de zo veelste keer ) worden er strafpunten uit gedeeld

dus voorlopig geen last meer van deze meneer

en dan nu graag weer On topic graag

Geplaatst

he extra geef me nog 8  waarschuwingen aub

omdat ik ook zie dat jij illegaal werk leverd

een normale baan van 40 uur heb je niet

heb je soms beperkingen???

ik denk jullie allemaal

geef me een ban aub

als je dat lukt

want heb echte pc kennis kerel kom overel op

ip blok werk niet

email blok ook niet

probeer het eens

welterusten werkloze gedrochten

Geplaatst

Nou, vrouwen vinden mij niet leuk, heb geen vrienden en werk. Waar moet dat heen met mij....?

Geplaatst

Of topic:

WTF is er met Blackie gebeurd. De laatste paar dagen alleen maar onzinnige posts. Leek wel op oorlogspad.

On topic:

Kris88 nog een bijzondere reden dat je alleen maar dat merk gebruikt?

Ik ben zelf een beginner als het op cardetailing gaat. Heb jaren gezweerd bij maguiars Dat was een enorme vooruitgang op alle 'troep' die ik daar voor gebruikte. Tegenwoordig gebruik ik verschillende merken. Nog steeds shampoo, clay en nog een paar zaken van maguiars. Maar dodo juice en best wel wat van poorboys.

Ik ken jou merk nog niet maar ben wel erg benieuwd hoe het zich verhoud tot de andere merken.

Geplaatst

Nou nou nou nou nou... die blackie had mij ook al een keer zo'n email gestuurd met het onderwerp ''waarom opvallen''?

Haarfijn uitgelegd en als bedankje krijg je een brutale reactie terug heel triest.Maar hey blackie, als je dit nog kunt lezen vraag ik je heel beleefd (op zijn Tilburgs) OPTIEVEN!

Ok nu on topic. Ik ben ff wat inactief geweest de afgelopen dagen i.v.m. vakantie/band etc. De detailing gaat gewoon door en op zijn tijd woord alles geüpdatet. Hebben jullie trouwens je auto al beschermd voor de winter?

• Like 3
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Wat poetsen niet te weeg kan brengen. ha.ha.ha.ha.ha. 

Was hij de broer van Urban...........?

Maar Kriss je Rio glimt weer.

En daar houden we van!

Smart je hebt ons toch :-)

Geplaatst

Hey Stief,

Ik ben zelf ook begonnen mee meguiars, maar de resultaten vielen tegen. Toen heb ik via YouTube chemicals guys ontdekt en de eerste spullen besteld. De resultaten waren meteen merkbaar. Zij hebben 500+ video's over hun producten en ze laten zien meteen zien je het moet gebruiken. https://www.youtube.com/channel/UCgEcPol_nG9_aFJbB8ameLg

Probeer een keer is een paar producten en je komt er zelf achter of het beter of slechter is.

Geplaatst

Of topic:

WTF is er met Blackie gebeurd. De laatste paar dagen alleen maar onzinnige posts. Leek wel op oorlogspad.

Dat plaatje van die Dreft vond ik nog wel wat hebben, maar ik ben dan ook een poetsbarbaar :wink:

• Like 1
Geplaatst

Vind van niet, maar als je blijft fitten op iemands PB account kun je dat een keer verwachten.

Nogmaals, de exit van meneer B is de derde in de 6 jaar dat ik hier lid ben en dat geeft aan dat de Kiaclub.nl een beschaafde is.

En met weinig noodzakelijke moderatie wat dat betreft.

Geplaatst

Een PB die iemand schoffeert, wie dan ook, mag van mij online. Het geeft weer hoe de persoon in kwestie is. Dit was trouwens de 2e mail die nogal kwetsend was. Was ook helemaal klaar met deze persoon.

Geplaatst

@ Bigwade,

Dus toen ik het deed wist U , althans U dacht te weten, dat het de eerste pb was die ik kreeg.

Op grond van wat U dacht te weten was U het er niet mee eens. In het vervolg dus eerst

even informeren en dan pas oordelen lijkt mij. Uw oordeel was toen,, het kan niet en het

mag niet, punt uit. ( Uw eigen tekst). Overigens met alle respect hoor. U hoeft hier dan

ook niet op te reageren, want ik zal dat zeker niet doen na dit bericht.

groet

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...