Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

69ae015114c4cb5883b8536a36599262.jpg

Mn zwager heeft het destijds gewoon bij de bekende car clean webshop gekocht.

Maar verneem graag van jouw wat jij adviseerd

Geplaatst

Deze wax heb ik zelf nooit geprobeerd. Aan de reviews te zien is het een zeer goede wax. Nu alleen goed bijhouden elke week met spraywax of spraysealant en je komt de winter door. Persoonlijk kies ik voor een sealant (jetseal) die meer bescherming bied vooral in de winter periode. Wax beschermt ook goed, maar heb liever meer bescherming van een sealant dan shine in de winter. Heb zelf iets meegemaakt 2 weken geleden waarbij die sealant mijn lak heeft gered. Vertel ik wel een keer bij een meeting :)

@ cees

Je moet het eerst ontvetten mee een ontvetter. Ik gebruikte all clean+. Met een tanden borstel goed schrobben en al de wax resten verdwijnen. Daarna goed beschermen met een trim gel(op oliebasis)

Geplaatst

Heb zelf iets meegemaakt 2 weken geleden waarbij die sealant mijn lak heeft gered. Vertel ik wel een keer bij een meeting :)

Maakt ons nieuwsgierig

• 2 weken later...
Geplaatst

Dit is pas de 3e die afgeleverd is in NL. Echt een prachtige futuristische wagen als je hem in het echt ziet.  

Geplaatst

69ae015114c4cb5883b8536a36599262.jpg

Mn zwager heeft het destijds gewoon bij de bekende car clean webshop gekocht.

Maar verneem graag van jouw wat jij adviseerd

Deze gebruik ik ook....

Echt een top wax met een super lange standtijd. Ik doe er ook mijn velgen mee, echt een ideale wipe on wipe off wax. (Wel heeeeeel dun aanbrengen)

Naast deze wax auto regelmatig schoon maken met speed en wipe van CG. Banden, interieur en kunstof delen met VRP van CG en je auto ziet er TOP uit.

• 2 maanden later...
Geplaatst

Wat een bout weer maar, de detailing must go on! Ook als het regent gaat deze jongen gewoon zijn auto waxen.

j6q6g1.jpg

• Like 1
Geplaatst

Sorry maar ik ben nog net niet zo gek.

Komend weekend maar weer een dag reserveren (als het droog is tenminste)

• 2 maanden later...
  • 2 weken later...
Geplaatst

Kris88, ik heb een vraag? Geef jij ook workshops? wil graag leren hoe ik mijn auto bij kan houden. tevens zoek ik iemand die mij kan helpen leren wetsanden want ik heb een paar plekjes die als ik ze moet laten spuiten behoorlijk in de papieren gaan lopen.

en wat is een goede start om mee te beginnen aan spullen

alvast bedankt

Gast Vitara 2
Geplaatst

2 Juni gaat deze jongen naar Chemical guys HQ. Voor wat? Dat hou ik nog geheim :wink:

Hey kris,

Ik had zitten denken om als "Groot" verbruiker Chemical Guys aan te schrijven of ze niet wat demo flesjes, doeken en of pads konden schenken voor de meeting van 7Juni.

Maar als jij er toch bent ........ misschien dat jij dat bespreekbaar kan maken. :cool:

Kunnen we nog meer Kia / Hyundai rijders besmetten met het CG virus. 

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik hoor wel ...Mag via PM ivm verassing voor de mede forum leden :cool:

Geplaatst

Je zal er ongetwijfeld druk mee geweest zijn en in het echie zal het er ook goed uitgezien hebben. Maar je foto's ervan zijn smek  :mrgreen:  Foto 3 en 4...alsof er een gat met krassen in de lak is gevallen. 

Geplaatst

Nog een paar uurkes te gaan voor al die chroom en rvs delen. Echt klote klus die dingen mooi te krijgen. Lak heb ik gepolijst en alle swirls zijn weg. Wat diepere krassen zijn nog zichtbaar die ik ook eruit kon krijgen, maar de eigenaar heeft niet voor de duurdere pakket gekozen. Er zitten 2 lagen black licht(glaze) en 2 lagen jetseal(sealant) op. Genoeg bescherming voor het hele jaar. Foto's van het eind resultaat staan volgende zaterdag in deze topic.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...