Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Bigwade,

Dus toen ik het deed wist U , althans U dacht te weten, dat het de eerste pb was die ik kreeg.

Op grond van wat U dacht te weten was U het er niet mee eens. In het vervolg dus eerst

even informeren en dan pas oordelen lijkt mij. Uw oordeel was toen,, het kan niet en het

mag niet, punt uit. ( Uw eigen tekst). Overigens met alle respect hoor. U hoeft hier dan

ook niet op te reageren, want ik zal dat zeker niet doen na dit bericht.

groet

Hoi oude, ik heb geen idee waar u het over heeft.

Persoonlijk vind ik dat PB's niet openbaar mogen zijn.

Graag zie ik uw link waar ik daar anders over dacht en als dat zo is krijgt u mijn oprechte excuses !

Edit : gevonden; die van 6 aug !

Laten we er niet moeilijk over doen, het gaat om dezelfde gebande persoon.

Die hebben we nu niet meer en kunnen dus op de oude vertrouwde voet verder.

.

• 2 weken later...
Geplaatst

Vandaag een nieuwe product uitgeprobeerd.

352okl5.jpg

Review over een klein maandje

Het ziet er al wel goed uit, maar ja... hij zag er al goed uit  :P  :P

2gxfdvt.jpg

• Like 1
Geplaatst

Vlek? Welke vlek? :wink:

Het is Dodo Juice - Red Mist - Tropical protection detailer (spray sealant). Laat de regen maar komen. Ik wil die beading wel zien. :tt1:

Geplaatst

Rechts onder op de foto zit geen lak meer, lijkt het.

Te veel gepoetst ?

Of toch die Dasty :wink:

Geplaatst

@Kris; op de foto lijkt het alsof er geen lak meer zit.

Ik dacht eerst dat het aan mijn monitor lag maar dat is niet zo.

Het ziet er dus niet uit als shine maar als schade......

Geplaatst

Het is Dodo Juice - Red Mist - Tropical protection detailer (spray sealant). Laat de regen maar komen. Ik wil die beading wel zien. :tt1:

Dacht al Dodo juice te herkennen.

Heb dit ook besteld afgelopen week

Geplaatst

Werk wel goed en geeft een dikke beading zeg :tt1: Alleen geeft niet zo'n shine als hybrid v7. Die blijft de koning.

• Like 1
Geplaatst

Last van al die wax resten op je trim? Ja heb ik ook last van dus maar even verwijderd vandaag.

25ksmle.jpg

125swwp.jpg

25yupw3.jpg

En het eindresultaat zonder een trimgel of ander product te gebruiken

4se71v.jpg

18kj1f.jpg

118qao1.jpg

• Like 3
Geplaatst

Vandaag een flinke klus gehad om deze dingen eruit te krijgen.

10d5o9v.jpg

s5ffnk.jpg

ws429t.jpg

waq792.jpg

Uiteindelijk na een lange dag de meeste swirls eruit gepolijst. Helaas zijn de foto's van het eind resultaat flink mislukt. Tijd voor een betere camera.

2nqy2c3.jpg

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Dacht ga mn auto vandaag ook eens grondig aanpakken en alvast een beschermlaagje voor de winter geven.

Na een halve dag boenen bijna klaar... Alleen nog wachten ivm curing en uitpoetsen. ff binnen wat drinken.

Kom ik buiten halve auto ondergescheten. Dat moeten echt vogels van wel 20 kilo geweest zijn aan de ellende die ze achter gelaten te hebben te zien. Als iemand nog een jachtgeweer in de aanbieding heeft...........

Sorry moest dit ff kwijt..

Maar Kris88 weer goed bezig. Kun je nagaan hoe die auto moet glimmen om er gele reflectie in te zien.

Geplaatst

Last van al die wax resten op je trim? Ja heb ik ook last van dus maar even verwijderd vandaag.

25ksmle.jpg

125swwp.jpg

25yupw3.jpg

En het eindresultaat zonder een trimgel of ander product te gebruiken

4se71v.jpg

18kj1f.jpg

118qao1.jpg

Chris,

welke spray gebruik jij daar voor de meeste zijn zo vet dat je blijft poetsen

gr cees

Geplaatst

Een goedje van Collinite's. Nr845 geloof ik. Heb het van mn zwager gekregen. Wordt blijkbaar ook veel bij boten en sportvliegtuigen gebruikt. Zal zo wel even een foto'tje maken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...