bigwade Geplaatst 1 Oktober, 2014 Geplaatst 1 Oktober, 2014 @ Bigwade, Dus toen ik het deed wist U , althans U dacht te weten, dat het de eerste pb was die ik kreeg. Op grond van wat U dacht te weten was U het er niet mee eens. In het vervolg dus eerst even informeren en dan pas oordelen lijkt mij. Uw oordeel was toen,, het kan niet en het mag niet, punt uit. ( Uw eigen tekst). Overigens met alle respect hoor. U hoeft hier dan ook niet op te reageren, want ik zal dat zeker niet doen na dit bericht. groet Hoi oude, ik heb geen idee waar u het over heeft. Persoonlijk vind ik dat PB's niet openbaar mogen zijn. Graag zie ik uw link waar ik daar anders over dacht en als dat zo is krijgt u mijn oprechte excuses ! Edit : gevonden; die van 6 aug ! Laten we er niet moeilijk over doen, het gaat om dezelfde gebande persoon. Die hebben we nu niet meer en kunnen dus op de oude vertrouwde voet verder. . Quote
kris88 Geplaatst 12 Oktober, 2014 Topic Starter Geplaatst 12 Oktober, 2014 Vandaag een nieuwe product uitgeprobeerd. Review over een klein maandje Het ziet er al wel goed uit, maar ja... hij zag er al goed uit 1 Quote
Lique Geplaatst 12 Oktober, 2014 Geplaatst 12 Oktober, 2014 Leuk...wat is het en wat zou het moeten doen? Quote
bigwade Geplaatst 12 Oktober, 2014 Geplaatst 12 Oktober, 2014 Dasty in een kleinere verpakking... Pocket Dasty ? 1 Quote
Wimis on Geplaatst 12 Oktober, 2014 Geplaatst 12 Oktober, 2014 Hij is al zo rood............... nu nog roder PS mooi hoor! Quote
Gast Stief Geplaatst 12 Oktober, 2014 Geplaatst 12 Oktober, 2014 Alleen jammer van die vlek lings achter Quote
kris88 Geplaatst 12 Oktober, 2014 Topic Starter Geplaatst 12 Oktober, 2014 Vlek? Welke vlek? Het is Dodo Juice - Red Mist - Tropical protection detailer (spray sealant). Laat de regen maar komen. Ik wil die beading wel zien. Quote
bigwade Geplaatst 12 Oktober, 2014 Geplaatst 12 Oktober, 2014 Vlek? Welke vlek? Rechts onder op de foto zit geen lak meer, lijkt het. Te veel gepoetst ? Of toch die Dasty Quote
kris88 Geplaatst 12 Oktober, 2014 Topic Starter Geplaatst 12 Oktober, 2014 Volgens mij heb jij iets aan jou bril smart. Dat is juist de shine die jou ogen verblind. 1 Quote
Smart Geplaatst 12 Oktober, 2014 Geplaatst 12 Oktober, 2014 Huh, was opmerking van mijn vriend! Quote
bigwade Geplaatst 12 Oktober, 2014 Geplaatst 12 Oktober, 2014 @Kris; op de foto lijkt het alsof er geen lak meer zit. Ik dacht eerst dat het aan mijn monitor lag maar dat is niet zo. Het ziet er dus niet uit als shine maar als schade...... Quote
Gast Stief Geplaatst 12 Oktober, 2014 Geplaatst 12 Oktober, 2014 Vlek? Welke vlek? Het is Dodo Juice - Red Mist - Tropical protection detailer (spray sealant). Laat de regen maar komen. Ik wil die beading wel zien. Dacht al Dodo juice te herkennen.Heb dit ook besteld afgelopen week Quote
kris88 Geplaatst 13 Oktober, 2014 Topic Starter Geplaatst 13 Oktober, 2014 Werk wel goed en geeft een dikke beading zeg Alleen geeft niet zo'n shine als hybrid v7. Die blijft de koning. 1 Quote
kris88 Geplaatst 18 Oktober, 2014 Topic Starter Geplaatst 18 Oktober, 2014 Last van al die wax resten op je trim? Ja heb ik ook last van dus maar even verwijderd vandaag. En het eindresultaat zonder een trimgel of ander product te gebruiken 3 Quote
kris88 Geplaatst 19 Oktober, 2014 Topic Starter Geplaatst 19 Oktober, 2014 Vandaag een flinke klus gehad om deze dingen eruit te krijgen. Uiteindelijk na een lange dag de meeste swirls eruit gepolijst. Helaas zijn de foto's van het eind resultaat flink mislukt. Tijd voor een betere camera. 1 Quote
Wimis on Geplaatst 2 November, 2014 Geplaatst 2 November, 2014 Geweldig mooi Kris88, de contrasten zijn weer perfect! Alleen wat is dat "gele" (op de 3e foto)? 1 Quote
kris88 Geplaatst 2 November, 2014 Topic Starter Geplaatst 2 November, 2014 Dat is een kentekenplaat ^^ Het is de licht reflectie van de kentekenplaat. Quote
Gast Stief Geplaatst 2 November, 2014 Geplaatst 2 November, 2014 Dacht ga mn auto vandaag ook eens grondig aanpakken en alvast een beschermlaagje voor de winter geven. Na een halve dag boenen bijna klaar... Alleen nog wachten ivm curing en uitpoetsen. ff binnen wat drinken. Kom ik buiten halve auto ondergescheten. Dat moeten echt vogels van wel 20 kilo geweest zijn aan de ellende die ze achter gelaten te hebben te zien. Als iemand nog een jachtgeweer in de aanbieding heeft........... Sorry moest dit ff kwijt.. Maar Kris88 weer goed bezig. Kun je nagaan hoe die auto moet glimmen om er gele reflectie in te zien. Quote
kris88 Geplaatst 2 November, 2014 Topic Starter Geplaatst 2 November, 2014 Behoorlijk vervelend Stief als zo'n albatros een tomahawk afvuurt. Wat voor spul heb jij gebruikt? Quote
cees Geplaatst 3 November, 2014 Geplaatst 3 November, 2014 Last van al die wax resten op je trim? Ja heb ik ook last van dus maar even verwijderd vandaag. En het eindresultaat zonder een trimgel of ander product te gebruiken Chris, welke spray gebruik jij daar voor de meeste zijn zo vet dat je blijft poetsen gr cees Quote
Gast Stief Geplaatst 3 November, 2014 Geplaatst 3 November, 2014 Een goedje van Collinite's. Nr845 geloof ik. Heb het van mn zwager gekregen. Wordt blijkbaar ook veel bij boten en sportvliegtuigen gebruikt. Zal zo wel even een foto'tje maken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.