Jump to content

Benodigheden voor Pioneer AVIC-FxxBT

Gerben H

Recommended Posts

Om eerst even offtopic te beginnen:

Voor wie er zondag (1 juni 2014) waren bij de Carpoolplaats bij de Meern, HEEL ERG BEDANKT VOOR DE IDEEËN EN DE LEUKE DAG!!!

Voor wie er niet bij waren... jullie hebben zeker wat gemist :)

Nu ontopic:

Vandaag de vervangende HU gehaald.

Kon goedkoop aan een gloednieuwe Pioneer AVIC-F30BT komen :D

Maar als je bij onderdelen gaat kijken bij Pioneer betreft het model Kia Rio (-2011/*) (klik hier) dan heb je de CA-R-K0.00C (HW remote with 2 wirelooms. ISO & KET connectors included) nodig.

Maar ook de CA-ECO-KOM.002 (Start/Stop interface) en de A3964DIN-05 (Passive antenna adaptor).

Frame is al besteld en de CA-R-K0.00C (HW remote with 2 wirelooms. ISO & KET connectors included) is al binnen.

Maar is die Start/Stop interface ook nodig? Aangezien de Rio ook Start/Stop heeft moet deze er dan tussen?

Ondanks dat de motor op stop staat krijg de standaard HU toch ook power?

Please let me know zodat ik evt die interface (en de Passive antenna adaptor) nog op de kop kan tikken.

Groetjes Geben

• Like 1

Dat lijkt mij ook maar alle stroomverbruikers doen het ook de moter in ruste is

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Dank :-)

Onder de pauze even met mijn schoonzus gebeld en ze vertelde mij het volgende :

- Een ander inbouwframe besteld door haar man en mijn broer via Pioneer.

- Stuurbediening gekocht via Pioneer.

Als ze aan de lichten staat valt de wagen stil als ze remt en hij niet in 1ste staat, en de radio blijft werken.

Wel heeft ze als de wagen start, dat het even duurt voor de cd afspeelt. Duurt een 10 seconden.

Ze had slecht radio ontvangst, maar dat heeft de dealer ook opgelost door 12V van de radio af te nemen en aan te sluiten op de + voeding van de antenne.

Alles werk behalve de aux en usb en daar heeft Pioneer niet zo 1,2,3 een oplossing voor. Mijn broer heeft het daar nagevraagd want hij werkt zelf bij Pioneer dus...

Dus ik vrees dat je die start/stop interface en passive antenna adaptor voor niks hebt gekocht! Tenzij het voor dat model van radio wel nodig zou zijn.

Zou ik toch maar eens navragen bij een Pioneer verdeler of je dealer.

Veel succes met de inbouw.

Heb het nog niet gekocht :-) alleen stuurbedieningsmodule :-) zal ook nog ff kijken bij Pioneer service center in de buurt

Heb het nog niet gekocht :-) alleen stuurbedieningsmodule :-) zal ook nog ff kijken bij Pioneer service center in de buurt

Je weet wat er is geplaatst bij mijn schoonzus en mijn broer werkt bij Pioneer dus hij zit bij de bron zullen we maar zeggen ;).

Peeps,

Heb via Carmedia.nl de resterende kabels kunnen bestellen.

Had ze even een mail gestuurd en was eigenlijk heel snel geregeld.

Dus mocht iemand een Pioneer AVIC Radio hebben en alle bekabeling willen hebben (origineel van Pioneer) dan kan je daar "goedkoop" terrecht.

CA-R-K0.00C (HW remote with 2 wirelooms. ISO & KET connectors included) (klik hier)

CA-ECO-KM.002 (Start/Stop interface) (klik hier)

A3964DIN-05 (Passive antenna adaptor) (klik hier)

Dus mocht je kabels nodig hebben laat het hun weten :)

Groetjes Gerben

Edited by Gerben H
  • Like 1

Peeps,

Heb via Carmedia.nl de resterende kabels kunnen bestellen.

Had ze even een mail gestuurd en was eigenlijk heel snel geregeld.

Dus mocht iemand een Pioneer AVIC Radio hebben en alle bekabeling willen hebben (origineel van Pioneer) dan kan je daar "goedkoop" terrecht.

CA-R-K0.00C (HW remote with 2 wirelooms. ISO & KET connectors included) (klik hier)

CA-ECO-KM.002 (Start/Stop interface) (klik hier)

A3964DIN-05 (Passive antenna adaptor) (klik hier)

Dus mocht je kabels nodig hebben laat het hun weten :)

Groetjes Gerben

Maja blijkbaar heb je U doordat bedrijf wat laten wijs maken. Heb speciaal voor jou het tijdens mijn pauze gevraagd aan men schoonzus en zij heeft het dan aan mijn broer gevraagd die bij Pioneer werkt en desondanks zijn info koop je die 2 laatste spullen toch.

Volgende maal doe ik de moeite er niet meer voor, de mensen laten het hen toch aansmeren.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...