Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal!

Mijn naam is Joey (22) en woonachtig in Arnhem. Nu nog tijdelijk een bezitter van een Renault Laguna 1.8 uit 2000.

Op dit moment beginnen de probleempjes met de auto zich een beetje op te stapelen, hier zijn helaas ook de nodige kosten aan verbonden, waardoor de auto nu te duur gaat worden voor z'n leeftijd. De afgelopen 5 maanden ben ik intensief op zoek geweest naar mijn droom auto! Aankomende zaterdag ben ik dan eindelijk de trotse eigenaar van een Kia Rio 1.2 (white) World Cup Edition Plus.

Normaal gesproken ben ik niet iemand die zich snel in zou schrijven op forum's, maar toch hangt hier op de Kiaclub 

een behoorlijke positieve sfeer onder de members, en zou graag een steentje bij willen dragen aan deze community.

Vriendelijke groet,

Joey

Geplaatst

hallo joey

welkom hier op het forum 

van harte met de aanschaf van je mooie rio 

mischien nu nog even wat fotos (zijn we gek op hier) en je profiel even completeren om het plaatje mooi rond te maken  :-)  :-)

Geplaatst

hallo joey

welkom hier op het forum 

van harte met de aanschaf van je mooie rio 

mischien nu nog even wat fotos (zijn we gek op hier) en je profiel even completeren om het plaatje mooi rond te maken  :-)  :-)

Hallo xtra40,

bedankt! Ik heb mijn profiel van de nodige informatie voorzien, uiteraard volgen de foto's nog van mijn nieuwe aanwinst!

Geplaatst

Helemaal goed

op de fotos wachten we geduldig af

altijd spannend dat wachten op je nieuwe wagen maar voor je het weet is het zaterdag

Geplaatst

Welkom op het forum Joey. Leuk te lezen dat je een positieve sfeer ervaart op het forum.

Veel lees- en postplezier!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...