Joey0ne Geplaatst 8 Juni, 2014 Geplaatst 8 Juni, 2014 Hallo allemaal! Mijn naam is Joey (22) en woonachtig in Arnhem. Nu nog tijdelijk een bezitter van een Renault Laguna 1.8 uit 2000. Op dit moment beginnen de probleempjes met de auto zich een beetje op te stapelen, hier zijn helaas ook de nodige kosten aan verbonden, waardoor de auto nu te duur gaat worden voor z'n leeftijd. De afgelopen 5 maanden ben ik intensief op zoek geweest naar mijn droom auto! Aankomende zaterdag ben ik dan eindelijk de trotse eigenaar van een Kia Rio 1.2 (white) World Cup Edition Plus. Normaal gesproken ben ik niet iemand die zich snel in zou schrijven op forum's, maar toch hangt hier op de Kiaclub een behoorlijke positieve sfeer onder de members, en zou graag een steentje bij willen dragen aan deze community. Vriendelijke groet, Joey Quote
xtra40 Geplaatst 8 Juni, 2014 Geplaatst 8 Juni, 2014 hallo joey welkom hier op het forum van harte met de aanschaf van je mooie rio mischien nu nog even wat fotos (zijn we gek op hier) en je profiel even completeren om het plaatje mooi rond te maken Quote
Joey0ne Geplaatst 8 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 8 Juni, 2014 hallo joey welkom hier op het forum van harte met de aanschaf van je mooie rio mischien nu nog even wat fotos (zijn we gek op hier) en je profiel even completeren om het plaatje mooi rond te maken Hallo xtra40, bedankt! Ik heb mijn profiel van de nodige informatie voorzien, uiteraard volgen de foto's nog van mijn nieuwe aanwinst! Quote
xtra40 Geplaatst 8 Juni, 2014 Geplaatst 8 Juni, 2014 Helemaal goed op de fotos wachten we geduldig af altijd spannend dat wachten op je nieuwe wagen maar voor je het weet is het zaterdag Quote
Smart Geplaatst 9 Juni, 2014 Geplaatst 9 Juni, 2014 Welkom op het forum Joey. Leuk te lezen dat je een positieve sfeer ervaart op het forum. Veel lees- en postplezier! Quote
arjan gt Geplaatst 9 Juni, 2014 Geplaatst 9 Juni, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 9 Juni, 2014 Geplaatst 9 Juni, 2014 Welkom op het forum en geniet van je nieuwe Rio. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.