Ga naar inhoud

Kia Rio stockwagen uit 2012


Yen

Aanbevolen Berichten

heft hij bij mij ook gedaan hij gaat zelfs nar de politie om een klacht tegen mij in te dienen 

dus ik zal binnen kort wel in de cel zitten  :no:  :no:

 

Regel ik een pc voor je zodat je vanuit je cel toch als moderator je werk kunt doen.   :-)   :-)

(waar heb je anders vrienden voor)

Het pimpen zal Theo dan een paar maanden/jaren alleen moeten doen.   :wink:

 

Grtz.

Specialmade

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites


Regel ik een pc voor je zodat je vanuit je cel toch als moderator je werk kunt doen.   :-)   :-)

(waar heb je anders vrienden voor)

Het pimpen zal Theo dan een paar maanden/jaren alleen moeten doen.   :wink:

 

Grtz.

Specialmade

kijk van dit soort berichten krijg ik teminste weer een warm gevoel 

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ie 'm toch gaat inruilen... waarom nog hulp vragen... en hij zit goed onder de plak dat zijn familie heb het "vuile werk" laat opknappen..

 

Zoek Zoekie is echt de auto om te hebben...

 

Laten we allemaal onze Kia inruilen voor een Zoek Zoekie :P

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Vitara 2

Ho Ho,

Laten we nou niet het merk Suzuki afkraken (heb zelf ooit een vitara gehad) omdat een of andere @!*^# nu toevallig een Suzuki gaat kopen. De enige reden dat ik nu geen Suzuki zou kopen is dat ik dan deze @%#£$ op een ander forum zou kunnen tegen komen.

We zouden juis onze mede lotgenoten ( lees Suzuki rijders) een hart onder de riem moeten steken, zij krijgen straks te maken met deze @€#%. En daar kan het Merk Suzuki niets aan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Want ?

U heeft toch geen waarschuwingspunten ?

Zal een moderator daar anders eens over aanspreken....

 

Kunnen ze tegenwoordig wel weggehaald worden? 

 

ken je nagaan hoe gezellig het hier is dat somige er alles aan doen om maar te kunnen blijven  :wink:  :wink:

 

Gewoon bepaalde mensen negeren, ook al is dat soms tenenkrommend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites


zo is dat dit word van niemand getolereerd 

heeft niets met afkomst te maken 

en de meeste (eigenlijk allemaal ) belgen die ik ken zijn toffe gasten en daar komen we graag 

 

Pffff weer zo'n gefrustreerde Belg, zit hier zelf als Belg en niet 100% KIA rijder, mijn vrouw wel, dikwijls mee te lezen en het is hier leuk te vertoeven.

 

Ben zelf Moderator van Qashqai-Passion forum en zo'n uitspraken tolereren wij ook niet en is nergens goed voor.

 

Forums zoals deze zijn informatief en om mekaar te helpen, laat ons dat zo houden aub.

 

En voor xtra40, ik z

Link naar reactie
Delen op andere sites


zo is dat dit word van niemand getolereerd 

heeft niets met afkomst te maken 

en de meeste (eigenlijk allemaal ) belgen die ik ken zijn toffe gasten en daar komen we graag 

 

Pffff weer zo'n gefrustreerde Belg :mad: , zit hier zelf als Belg en niet 100% KIA rijder, mijn vrouw wel, dikwijls mee te lezen en het is hier leuk te vertoeven.

 

Ben zelf Moderator van Qashqai-Passion forum en zo'n uitspraken tolereren wij ook niet en is nergens goed voor.

 

Forums zoals deze zijn informatief en om mekaar te helpen, laat ons dat zo houden aub.

 

En voor xtra40, ik als vriendelijk Belg zijnde zal toch eens tot bij jullie langs moeten komen met een doos overheerlijke Antwerpse Handjes   :clap:

Link naar reactie
Delen op andere sites


En als je de straffere tour opwil hebben we ook nog paar typisch Antwerpse drankjes. Beide worden nog steeds in Antwerpen gebrouwen,....

segyge8e.jpg

Elixir d'anvers een likeurtje

purybyqu.jpg

Een biertje de koninck ( een bolleke zoals ze hier zegge)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...