Yen Posted June 13, 2014 Posted June 13, 2014 Enkele weken terug heb ik een Kia Rio stockwagen gekocht, na levering van de wagen vertoonde de wagen toch enkele verschillen met de andere Rio's die er getoond werden. Uiteindelijk blijkt het om een Rio met bouwjaar 2012 te gaan. Is het normaal dat ze bij de dealer niet vermelden dat de wagen +- 2 jaar oud is? Zijn er bepaalde mankementen bekend met modellen uit dit bouwjaar? Quote
Ivan40 Posted June 13, 2014 Posted June 13, 2014 Enkele weken terug heb ik een Kia Rio stockwagen gekocht, na levering van de wagen vertoonde de wagen toch enkele verschillen met de andere Rio's die er getoond werden. Uiteindelijk blijkt het om een Rio met bouwjaar 2012 te gaan. Is het normaal dat ze bij de dealer niet vermelden dat de wagen +- 2 jaar oud is? Zijn er bepaalde mankementen bekend met modellen uit dit bouwjaar? Ja dat is normaal! Mijn eerste nieuwe wagen heeft 3j in showrooms van de dealer gestaan. Voor mankementen aan die wagen zijn er genoeg mensen die jou dat hier gaan kunnen vertellen. Rij geen Kia, vanaf morgen ruil ik de Berlingo in voor een suzuki nadat de order voor een Kia pro cee'd door te laat leveren van de dealer uit, door mezelf is afgezegd. Groeten Ivan. Quote
Mieske007 Posted June 13, 2014 Posted June 13, 2014 Prima auto hoor zo'n Rio. Het bevreemd mij overigens wel dat je een 2012 model hebt gekregen. Of heb je er een mooie korting op gekregen? Quote
Yen Posted June 13, 2014 Author Posted June 13, 2014 Prima auto hoor zo'n Rio. Het bevreemd mij overigens wel dat je een 2012 model hebt gekregen. Of heb je er een mooie korting op gekregen? Het is een Lounge 1.2 ISG EcoDynamics + Climate Pack (2012) voor +- 600 goedkoper dan een Easy 1.2 (uit 2014) die een kennis heeft gekocht. Dus met een ISG systeem maar zonder verwarmde buitenspiegels. Ik heb het wat verder opgezocht, Climate Pack is een term die nog komt van de eerste "nieuwe" Kia Rio's sinds deze uitkwam in 2011. Quote
Jordan Posted June 13, 2014 Posted June 13, 2014 Ben benieuwd hoe lang die Suzuki al bij de dealer op voorraad staat... Quote
Specialmade Posted June 13, 2014 Posted June 13, 2014 Ja dat is normaal! Mijn eerste nieuwe wagen heeft 3j in showrooms van de dealer gestaan. Groeten Ivan. Als je (nog) geen rijbewijs hebt, of is ingenomen, waarom koop je dan een auto en laat die daar 3 jaar staan. Grtz. Specialmade 3 Quote
Ivan40 Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Ben benieuwd hoe lang die Suzuki al bij de dealer op voorraad staat... Quote
Ivan40 Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Als je (nog) geen rijbewijs hebt, of is ingenomen, waarom koop je dan een auto en laat die daar 3 jaar staan. Grtz. Specialmade U moet eens beter lezen. Mijn eerste nieuwe wagen!!! En dat is ondertussen al 20j geleden. Heeft mij heel veel moeite gekost om die wagen in te schrijven. Want in die periode is de inschrijvingmethode veranderd met streepjescodes in plaats van met nummertjes. Mvg Ivan. Quote
Guest Vitara 2 Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 U moet eens beter lezen. Mijn eerste nieuwe wagen!!! En dat is ondertussen al 20j geleden. Heeft mij heel veel moeite gekost om die wagen in te schrijven. Want in die periode is de inschrijvingmethode veranderd met streepjescodes in plaats van met nummertjes. Mvg Ivan. Huh............ Ik koop al langer dan 20 jaar nieuwe auto's MOEITE met inschrijven....heb ik nog nooit van gehoord (zelfs niet bij eigen import) Maarja sommige mensen hebben overal MOEITE mee. Quote
xtra40 Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 deze heer heeft overal moeite mee behalve met zich zelf (of is dat juist het probleem ?? ) nu maar hopen dat ie snel de suzuki heeft des te eerder gaat ie het feit dat ie weet dat hij is geblokeerd op ip adres verraad des te meer wie hij werkenlijk is 6 Quote
Specialmade Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 deze heer heeft overal moeite mee behalve met zich zelf (of is dat juist het probleem ?? ) nu maar hopen dat ie snel de suzuki heeft des te eerder gaat ie het feit dat ie weet dat hij is geblokeerd op ip adres verraad des te meer wie hij werkenlijk is Maar hij heeft meer pc's hoor, dus let op Ik heb maar een pc en moet dus telkens naar het internetcafé zodat jullie mij niet kunnen blokkeren. :-) Grtz. Specialmade 2 Quote
xtra40 Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 ken je nagaan hoe gezellig het hier is dat somige er alles aan doen om maar te kunnen blijven 2 Quote
Guest Vitara 2 Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Ik hoop voor de Suzuki rijders dat ze geen forum hebben...voor je het weet zitten zij met hem opgescheept Quote
Jordan Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Maximum 14 dagen. Heb het gevraagd. Om 10u gaan we hem halen en dan kom ik hier niet meer, Veel plezier met je nieuwe Suzuki, al denk ik niet dat Ivan dit berichtje nog leest. Na de overwinning van oranje gisteren kan mijn dag niet meer stuk Quote
Creative Name Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Ik mag geen berichtjes meer plaatsen over losers zonder leven en zuurstoftekort dus dat zal ik niet meer doen. 2 Quote
blackie Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Deze persoon moet hier niet komen vind ik hij liegt alles achter elkaar eerst een Suzukl nu weer een Stockwagen?? volgende keer zeker een lamborghini ???? Deze persoon (Ivan) heeft mij persoonlijk beledigd via p.m. jammer dat ik de mail heb verwijderd Quote
Sander GT Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Ik heb maar een pc en moet dus telkens naar het internetcafé zodat jullie mij niet kunnen blokkeren. :-) Dan blokkeren ze hier toch gewoon alle interweb café's? Kan heel simpel: {nee_tegen_alle_interweb_café's} 1 Quote
jmo Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 eigenwijze en lastige Belgen moeten hier gewoon niet komen vind ik hoho, als een Nederlander zich zo gedraagt dan is het in orde of wat? 2 Quote
xtra40 Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Deze persoon moet hier niet komen vind ik hij liegt alles achter elkaar eerst een Suzukl nu weer een Stockwagen?? volgende keer zeker een lamborghini ???? Deze persoon (Ivan) heeft mij persoonlijk beledigd via p.m. jammer dat ik de mail heb verwijderd owww jou ook al heft hij bij mij ook gedaan hij gaat zelfs nar de politie om een klacht tegen mij in te dienen dus ik zal binnen kort wel in de cel zitten maar hij is verbannen dus met een beetje geluk komt tie nu niet meer terug 1 Quote
xtra40 Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 hoho, als een Nederlander zich zo gedraagt dan is het in orde of wat? zo is dat dit word van niemand getolereerd heeft niets met afkomst te maken en de meeste (eigenlijk allemaal ) belgen die ik ken zijn toffe gasten en daar komen we graag 5 Quote
blackie Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 zekers zekers toffe gasten niks mis mee en de friet vind ik daar beter Quote
xtra40 Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 ik vind de mayonayse ook lekkerder beetje zuriger jammie jammie krijg er meteen trek ik Quote
Recommended Posts