Pietpicanto Posted June 28, 2014 Share Posted June 28, 2014 Ik heb een radio cd af fabriek zonder Bluetooth . Ik kan nu een zelfde radio kopen met Bluetooth. Kan ik dit zo overzetten? Waar zit de microfoon van deze radio?? Ik hoor het graag.. Groet, Bart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted June 28, 2014 Share Posted June 28, 2014 De fabrieksradio heeft de microfoon in een dop in het dak, linksboven bij de zonneklep. Jouw auto zal die niet hebben, ik weet niet of er wel bedrading voor is voorzien... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pietpicanto Posted June 29, 2014 Author Share Posted June 29, 2014 Nee, die zit er inderdaad niet. De kabels zo te zien ook niet..... Kan natuurlijk wel een universele microfoon aansluiten op de Bluetooth radio. Voor de rest zal het stekkerblok overeen komen neem ik aan. Heb op mijn TA geen stuurbediening.... Is het telefoonnummer deel van de radio ook op de radio zelf te bedienen ? Bart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Volgens mij niet. Je kunt pairen op de radio of via voicecontrol, maar bellen gast met stem en opnemen/ophangen via het stuur. Stuurbediening is naderhand te plaatsen dacht ik. Xtra40 weet daar meer van. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pietpicanto Posted June 29, 2014 Author Share Posted June 29, 2014 Hallo, ben van plan een originel Bluetooth radio te plaatsen in mijn TA uit 2011. Werken alle functies zoals opnemen en verbreken ook via bediening op de radio?? Ik heb geen stuurbediening. Hoor het graag, anders koop ik deze radio niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Misschien dat een moderator deze vraag kan samenvoegen met die over de microfoon? Ik heb nog nergens knoppen op de headunit ontdekt om dat te doen; de opneem/ophang- en voicecontrolknoppen zitten echt alleen op het stuur, zoals ik in de andere topic ook al schreef. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pietpicanto Posted June 29, 2014 Author Share Posted June 29, 2014 Ik bel morgen voor de zekerheid de dealer even. Als ik de Bluetooth/telefoon functie niet kan gebruiken zonder stuurbediening is het zonde van het geld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John N Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Goede dag . Wie kan mijn vertellen wat het type radio het is waar af fabriek Bluetooth car kit op zit . Heb nu de standaard radio cd af fabriek zonder Bluetooth . Wel inmiddels een stuurwiel aangeschaft met bediening voor telefoon En is deze zo om te ruilen in bestaand dashboard met de bedrading ... Vrg john Heeft er ook iemand ervaring met deze radio over de Bluetooth Ik zie er op ebay veel te koop staan dat geeft toch wat argwaan . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pietpicanto Posted July 3, 2014 Author Share Posted July 3, 2014 Goede dag . Wie kan mijn vertellen wat het type radio het is waar af fabriek Bluetooth car kit op zit . Heb nu de standaard radio cd af fabriek zonder Bluetooth . Wel inmiddels een stuurwiel aangeschaft met bediening voor telefoon En is deze zo om te ruilen in bestaand dashboard met de bedrading ... Vrg john Dit is de sticker die op de Bluetooth radio zit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted July 5, 2014 Share Posted July 5, 2014 Denk eraan dat je ook een microfoon nodig hebt! Geen idee of daar (en voor de stuurwielbediening) de bedrading voor aanwezig is. Ik denk dat die op eBay OF van handelaren/slopers komen OF van mensen die bijv. een touch-screen navi in hun auto hebben gekregen/laten zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts