Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb een leren stuurwiel aangeschaft Inc clockspring waar bedrading door heen loopt voor het verwarmde stuur wiel . Hoe zit het verder in de auto met het aansluiten hiervan .

BVD John

Geplaatst

met een beetje geluk zit dit het zelfde als bij de rio en ligt alle bedrading en stekkers klaar om in geplugd te worden 

maar ik denk dat jij de eerste word met een picanto met stuurwiel verwarming 

• Like 2
Geplaatst

Als je even je stuurcolom kapoen er even afhaalt kan je vrij snel zien of de missende stekkers daar aanwezig zijn
Bij mij waren ze daar opgeknoopt

Geplaatst

Nou ik vind het heerlijk zeker in de winter eerst je raampjes krabben en dan als je in stapt met verkleumde handjes heerlijk een warm stuur beet pakken
stoel verwarming aan en het liefst stap ik dan niet meer uit :wink: ;-)

Geplaatst

Ja, ik bedoel in de Picanto (itt = in tegenstelling tot).

Heb er specifiek naar gekeken omdat ik de inbouw van de Rio had gezien, maar zag geen extra bedrading zitten,

ook niet weggeplakt. En achter het schakelaarpaneeltje links zit ook geen stekker voor zover ik dat kon zien.

Geplaatst

Owww hahaha ja analfabeet he dacht eigenlijk dat je mis hed getypt maar nu je het zegd snap ik hem

maar het verbaast me niet zo dat het er niet zit wel jammer anders was het plug en play en nu zul je zelf aan de bak moeten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...