Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Je weet maar nooit wat er in de kleine lettertjes staat :(

Als je dat niet weet ben je verkeerd bezig,de kleine lettertjes lees je beter eerst.

Geplaatst

heb nu ook aan de bijrijderskant dat de ledstrip knippert en soms helemaal niet werkt :(  morgen maar eens bellen met de nieuwe dealer

Geplaatst

vandaag bij de dealer geweest na wat zoeken in de computer mogen/moeten beide koplampen vervangen worden  ze staan in bestelling dus afwachten tot ze binnen zijn :?

• Like 1
Geplaatst

vandaag bij de dealer geweest na wat zoeken in de computer mogen/moeten beide koplampen vervangen worden  ze staan in bestelling dus afwachten tot ze binnen zijn :?

Kan wel effe duren ,die van mij staan in back-order sinds 1-6-2016

Schijnt veel vraag naar te zijn.

Geplaatst

dit kreeg ik ook te horen dat er veel in backorder stonden had nog een klant al vanaf 31-5 hoop dat het voor de vakantie gemaakt is we wachten maar af

• 1 maand later...
Geplaatst

Bij de kia dealer in Alphen aan de Rijn zijn ook bij mij nieuwe lichtunit's ingebouwd.

En later toen ik in het donker reed bleek ook dat de lampen ook bochtverlichting te hebben.

Ik moet zeggen prima geregeld die 7 jaar garantie.

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik kreeg vandaag van een collega te horen dat de dagrijverlichting van mijn rechter koplamp het niet deed.

Omdat ik me dit topic kon herinneren dacht ik maar meteen naar de dealer te rijden.

Van tevoren maar even zelf gekeken of het klopte en zag toen dat beide koplampen geen dagrijverlichting meer hadden.

De dealer heeft een nieuwe set besteld en, als het goed is, worden ze volgende week donderdag, tijdens de jaarlijkse beurt meteen gemonteerd.

Hier gaat het ook om een Ceed uit 2013.

De dealer gaf aan dat er bij de Ceed veel problemen zijn, maar deze nieuwe set dit probleem op zou moeten lossen  :-)

Geplaatst

Pluim voor Kia dat dit vervelende probleem wordt erkend en opgelost.

• Like 2
Geplaatst

Vandaag was ik weer aan de beurt. Na dat beide units afzonderlijk al eens gewisseld zijn was de rechtse weer stuk. De led deed totaal niets meer. Wederom naar de dealer. Deze heeft ze nu ineens beide vervangen. Wist me te vertellen dat ze van kia bij 1 slechte unit ineens beide moeten vervangen voor een nieuwe set waarin verbeteringen aangebracht zouden zijn. Als je dan rekent aan +/-1300€ per unit vindt ik dit netjes opgelost van kia.

Oja dit alles onder garantie gebeurd

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Like 2
  • 2 weken later...
Geplaatst

Koplampen van mijn ceed zijn laatst alle bij vervangen eerst de linkse maar in de vakantie ging de andere kant knipperen en feller branden ( de ledstrips die ingebouwd zitten ) dus toen ook de rechtse koplamp vervangen.

Er was ook verschil te zien tussen koplampen toen alleen de linkse vervangen was de nieuwe koplamp was de led strip namelijk witter gekleurd dus wilde ik de rechtse koplamp zo ie zo laten vervangen omdat het geen porem was.

Maar nu is het weer een mooie geheel en ze doen het weer goed.

Geplaatst

Hallo.

Hier ben ik weer sinds mijn laatste post waren mijn beide koplampen als eens vervangen geweest door het feit dat de leds rare manieren hadden.

Nu zijn we een tijdje verder en het probleem herhaald zich maar dan wel op een andere manier nu namelijk de led strips gaan nu plotseling voor 

een tijdje uit en dan weer aan.

Dit word weer een ritje naar de dealer.

Ik hou jullie op de hoogte.

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb hier ook last van, een knipperende DRL maar alleen bij ingeschakelde dimlicht EN als de motor draait.. Ik heb de auto pas net.. Kan ik hiermee naar een willekeurige Kia dealer? De auto is namelijk altijd aan de andere kant van het land in onderhoud geweest, dus dat zou heel naar zijn om daar helemaal heen te moeten...

Geplaatst

Volgende week woensdag gaat de auto voor een grote beurt, en een nieuwe koplamp is besteld.. Ik zal daarna een statusupdate geven hier..

Geplaatst

Mijn Cee'd staat nu bij de dealer voor zijn beurt. Ben zojuist al gebeld, de koplampen worden beiden vervangen zometeen onder garantie, erg netjes. Die man had het over een productiefout bij sommige auto's omdat de boor in de fabriek soms niet tijdig vervangen wordt en dan te kleine gaatjes voor de led's boort waardoor ze te warm worden in die kleine gaatjes ofzo.

Verder wel goed geregeld bij Kia, krijg zojuist een mail met foto's van de vieze filters om aan te tonen dat ze echt vervangen moeten worden!

Geplaatst

Duur grapje dan om die boor niet tijdig te vervangen....met een hele koplampunit vervangen kun je heel wat ledhouders maken.

• 4 maanden later...
Geplaatst

Ik heb een ceed uit 2013 en ben de volgende bij wie de ledverlichting niet goed functioneert. Kan iemand mij vertellen of dit valt onder de garantie van drie jaar op electronica of onder de algemene garantie van zeven jaar?

Geplaatst

Dit valt onder je 7jaar garantie normaal hoor. In augustus was ik weer aan de beurt. Na beide koplampen afzonderlijk al eens vervangen geweest te zijn hebben ze nu beide tegelijk vervangen. Blijkbaar door een aangepaste versie....

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...