Muldermans Geplaatst 30 Juli, 2014 Geplaatst 30 Juli, 2014 Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en sinds vorige week de eigenaar van een hagelnieuwe Picanto 1.2 Hoop veel te leren op dit forum. Groeten, Jan Mulder, 30 jaar uit Sneek. Quote
Muldermans Geplaatst 30 Juli, 2014 Topic Starter Geplaatst 30 Juli, 2014 Hi everybody, Ik heb me ook al via het officiele voorstellen op het forum voorgesteld als nieuw lid. Ook via het Picanto forum wil ik me graag voorstellen. Ik ben Jan Mulder, 30 jaar uit Sneek. Sinds vorige week de bezitter van een nieuwe Picanto 1.2. Ik hoop veel op dit forum te leren. Groetjes, Jan Quote
oude Geplaatst 30 Juli, 2014 Geplaatst 30 Juli, 2014 Jan, welkom op het forum, veel veilige kms gewenst met je nieuwe auto en ja je kunt veel leren op dit forum. Quote
xtra40 Geplaatst 30 Juli, 2014 Geplaatst 30 Juli, 2014 @muldermans ik heb even je topics samen gevoegd voorstellen doen we alleen in dit topic anders word het zo een rommeltje verder wil ik je welkom heten hier op het forum misschien nog even je avatar nog even compleet invullen mooie foto er bij en uiteraard een mooie foto van je nieuwe aanwinst (zijn we gek op hier ) Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 30 Juli, 2014 Geplaatst 30 Juli, 2014 Jan, welkom op het forum en heel veel geluk met je hagelnieuwe Picanto. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 31 Juli, 2014 Geplaatst 31 Juli, 2014 Hallo Jan, Welkom hier! Net als xtra40 ben ik dol op foto's, dus als je gelegenheid hebt, verzuim dan niet de Pica met ons te delen. Ik wens je veel plezier met de nieuwe auto. Quote
Muldermans Geplaatst 31 Juli, 2014 Topic Starter Geplaatst 31 Juli, 2014 Hartverwarmend al die welkomstwoorden Het verbaast me dat iedereen een foto wil want men weet toch hoe een Picaa'tje eruit ziet. Maar vooruit hier is-ie dan: Nou hij wil niet uploaden. Eerst maar even de foto verkleinen. Sorry. Quote
LED-Lightning Geplaatst 3 Augustus, 2014 Geplaatst 3 Augustus, 2014 Welkom op het forum! Je kunt ze ook naar www.tinypic.com uploaden en ze dan als link hier showen! Quote
blackie Geplaatst 6 Augustus, 2014 Geplaatst 6 Augustus, 2014 welkom Picanto rijders Jack de Niet PIKANTE rijders zijn ook welkom hoor LOL 1 Quote
Jack_z Geplaatst 6 Augustus, 2014 Geplaatst 6 Augustus, 2014 Jack de Niet PIKANTE rijders zijn ook welkom hoor LOL ow je bedoeld zoals ik ben een Pikante Picanto rijder Quote
blackie Geplaatst 6 Augustus, 2014 Geplaatst 6 Augustus, 2014 Dacht ik al zeker extra picant gekruid he Quote
Baggio Geplaatst 29 Augustus, 2014 Geplaatst 29 Augustus, 2014 Welkom Jan, veel leesplezier op dit forum. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.