Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Misschien wel handig om hier een ander draadje voor op te starten, dat houd 't wat leesbaarder (en dan is de kans groter dat ander GTers 't ook opvalt).

is goed maak jij hem

Geplaatst

Hallo GT-mannen, hoe denken jullie over het volgende?

Op de site van Autoweek legt een woordvoerder van Kia Motors Nederland een klein gedachtenspinsel neer, want het GT-hoofdstuk smaakt bij Kia zeker naar meer: "Het GT-verhaal is absoluut een gevalletje 'to be continued'. Je zou bijvoorbeeld kunnen denken aan de introductie van een GT-line, sportieve uitvoeringen die net een treetje onder de echte GT staan. Dus bijvoorbeeld een Cee'd GT-Line met 170 pk sterke 1,6-liter turbomotor".

Ook overweegt Kia GT-versies van andere modellen te introduceren: "Je zou bijvoorbeeld ook aan een Rio GT kunnen denken".

zeker goed nieuws

Geplaatst

wat gaan we afspreken misschien ook leuk Arjan GT er bij  2 zwarte en 1 rode  Theo zeg het maar morgen :-D

vandaag kan ik niet Cees

• 3 weken later...
Geplaatst

HET IS MAAR EEN IDEE

Mannen is het niet mogelijk  wanneer er bekend is wie de testdrive kia optima hybrid gaat doen

om daarna af te spreken met de cee'd GT mannen en Theo en Eelco om samen nog een fotoshoot te maken ivm het weer nu nog redelijk :-) 

hoop ik op wat reacties :adanku:

Geplaatst

Ik vind het prima, alleen is dat wel doordeweeks.

Ik kan best een middag vrij nemen, maar weet natuurlijk niet hoe het met de andere(n) zit.

Geplaatst

Ik vind het prima, alleen is dat wel doordeweeks.

Ik kan best een middag vrij nemen, maar weet natuurlijk niet hoe het met de andere(n) zit.

Als we een datum hebben  kunnen we kijken wie aanwezig kan zijn toch

• Like 1
Geplaatst

Ik rijd mijn Pro Cee'd GT First Edition inmiddels 1 jaar en ben nog altijd zéér tevreden. Zoals eigenlijk bij alle Kia-modellen ter sprake komt - veel auto voor relatief weinig geld. 

Een paar korte punten met mijn bevindingen:

• Verbruik: Na ca. 24000KM en de eerste olie wissel staat mijn verbruiksmeter op dit moment op ca. 7.8l/100km. Niet slecht voor 200+ PK's en alle luxe die aanwezig is (Airco altijd aan enz..). 
  • Panorama Dak tik bij een open stand. Dealer heeft hier reeds naar gekeken bij de onderhoudsbeurt, alleen dient de auto hiervoor nogmaals terug naar de garage om 't probleem op te lossen (niet super hinderlijk, maar op een iets wat slechtere weg, duidelijk hoorbaar). Auto zal ca. 1 dag benodigd zijn. Geleiders worden tevens meteen ingevet.
  • Riemgeleiders in de Pro_Cee'd GT aan de bestuurderskant kraakt afentoe - alleen wanneer er iemand zit. Dus.. ik neem niemand mee en geniet van de rust  :cool: !
  • Geluidsproductie: geluidsdichtheid (banden en windruis) op de autosnelweg vind ik zelf minder. Ik moet daar wel aan toe voegen dat ik voorheen BMW gereden heb, wat natuurlijk een hele andere "klasse" auto is en dus niet echt vergelijkbaar is. 
  • Geluidsinstallatie: Niks mis mee! Ik merk alleen wel, dat wanneer 't geluid iets harder staat, de speakers in de achterpanelen "trillen". Ze overstemmen niet, maar zorgen voor een trilling in het bekledingspaneel. Wellicht dat ik hier zelf nog een keer aandacht aan besteed, maar voor nu vind ik 't nog niet echt storend. Als het erger wordt, doe ik er in ieder geval wel iets aan.

En.. wat Sander in zijn eerste post al zegt, de reacties en gezichten die je krijgt op 't moment dat de mensen 'm zien staan zijn priceless!

Gr,

Dennis

• Like 4
Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Dennis,

Duidelijk verslag van de bevindingen na 24.000 kilometer. Moest even glimlachen om het laatste zinnetje. Ja, je rijdt in een echte 'koppendraaier'!

• 5 weken later...
Geplaatst

First edition or not, that is the question.

Dus nog 2 nachtjes slapen, en dan de REaDy ophalen.

Een rode GT, waarvan ik dacht dat het een first edition was  :?

Op de dorpel staat immers 395/500.

Aangezien ik deze auto vanuit emotie heb gekocht, en een beetje maar niet echt diep in de materie ben gedoken las ik echter dat de first edition alleen in het metallic wit was uitgevoerd, met oa t.o.v. de "normale" editie de volgende extra's

MEER UITRUSTING pro_cee’d GT First Edition t.o.v. pro_cee’d GT

Hoogglans zwarte spiegelkappen
Chromen instaplijsten met verlichting en Limited Edition nummer
Rode "mood" verlichting voetenruimte
Verwarmbare voorstoelen en stuurwiel
Vloermatten afgewerkt met rode stiksels
Leverbaar in één kleur, Deluxe White (HW2) metallic (metallic lak in prijs inbegrepen)
18” hoogglans zwart/zilveren lichtmetalen velgen met rode remklauwen.

Maar wat betekend die 395/500 op de dorpel dan ?
Zijn er maar 500 rode ? Of is bovenstaande larie koek ?
Geplaatst

In totaal zijn er "maar" 500 GT First-Editions gemaakt door Kia. 395/500 betekent dat die van jou de 395e is die uit de fabriek van Kia is gerold als First Edition :-). Ik heb even uit mijn hoofd nummer 408.

Maar... als er een stikkertje in geplakt is met 395/500 klopt er ergens iets niet helemaal. De niet First-Editions zijn gewoon "ongelimiteerd" bestelbaar. Of, de auto is overgespoten, of de dealer probeert je een lap voor 't hoofd te houden. Even goed navragen dus.. 

Geplaatst

Ellende is dat de mijne ook een zwart glazen dak heeft, waarvan ik wist dat de first edition die standaard hadden. dat tezamen met de badge 395/500.

Ook een alarm systeem klasse 3 zit erop, dat dan weer wel natuurlijk !

Wie van jullie heeft ook een rode die genummerd is ?

Ik baal er nu van dat er geen stoel/stuur verwarming inzit namelijk. :hammer:

Tja dat heb je met Emotie aankoop :wub: . verder wel erg blij natuurlijk :clap: , nog 1 nachtje " slapen "

Geplaatst

Ik ga hoog waarschijnlijk deze vrijdag(als ik vrij krijg) ff testen in Breukelen. Helaas ff een flinke eind rijden maar het is de enigste manier om een proefrit te maken.

Gast Warmentuuter
Geplaatst
IMG_2689_Snapseed.jpg

Dit staat er op als je een first edtion hebt.

En volgens mij was het sticker.

IMG_2685_Snapseed.jpg

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Ik ga hoog waarschijnlijk deze vrijdag(als ik vrij krijg) ff testen in Breukelen. Helaas ff een flinke eind rijden maar het is de enigste manier om een proefrit te maken.

Veel plezier :-)

• 3 jaar later...
Geplaatst

Hey,

Ik ga zaterdag en cee’d GT testen  ik twijfel nog en beetje om het te kopen  zouden er hier mensen zijn die mij kunnen zeggen hoeveel km ze met volle tank rijden ongeveer natuurlijk hangt dat en beetje af  qua rijgedrag  ik hoor het wel grtz dreke 

• 3 weken later...
Geplaatst
Kan mijn fotos niet plaatsen 
Heb mooie fotos genomen in de besneeuwde bergen van polen 
Kan je het niet lukt het niet of weet je niet hoe het moet ??
Zijn gek hier op mooie fotos dus die willen we toch graag zien

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣

• 1 maand later...
Geplaatst
Op 13-8-2014 om 17:04 zei arjan gt:

Mooi rood is niet lelijk :)ery9yby8.jpgeny9edug.jpg

Echt een hele mooie auto. want nu is deze al 2 jaar van mij :wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...