Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb sinds kort een Kia Rio (zie garage)

Irriteerde me gelijk aan de verschillende kleuren van de leds en het dimlicht. Deze heb ik dan ook vervangen voor xenon look lampen.

Toch begint het te kriebelen om toch niet voor echt xenon te gaan. Heb dit vroeger ook gehad en vond het heerlijk!

Bedoeling is dan wel om de xenon look lampen die er nu inzitten te verplaatsen naar de mistlampen/bochtverlichting.

NU nog drie vragen waar ik mee zit;

1: ik laat mijn lampen altijd op automatisch staan, kan dit nog steeds met xenon? Dan bedoel ik meer, rij een tunnel in van zeg 300m,is dit niet slecht voor xenon?

2: het gaat mij ongeveer €300 kosten inclusief inbouw voor xenon van Pilot. Is dat het geld wel waard?

3: welke kleur past het beste bij de leds? Ik dacht zelf aan 6000K.

• Like 1
Geplaatst

300 euro das lekker aan de prijs zeg

ik vind het uiteraard niet waard :-)

En mits goed aan gesloten werkt alles zo als het nu ook doet dus ook als je een tunnel in rijd

Nu duurt het even voor het op volle sterkte brand en zo lang het systeem niet meteen 3 keer achter elkaar aan en uit gaat is er miets aan de hand

nu is het er wel tegen beveiligd als het systeen aan en uit en meteen weer aangaat zal het well eens kunnen dat ze even niet aan gaan omdat het eerst moet afkoelen

maar dit zal in de praktijk niet veel voor komen

• Like 3
Geplaatst

300 euro das lekker aan de prijs zeg

ik vind het uiteraard niet waard :-)

En mits goed aan gesloten werkt alles zo als het nu ook doet dus ook als je een tunnel in rijd

Nu duurt het even voor het op volle sterkte brand en zo lang het systeem niet meteen 3 keer achter elkaar aan en uit gaat is er miets aan de hand

nu is het er wel tegen beveiligd als het systeen aan en uit en meteen weer aangaat zal het well eens kunnen dat ze even niet aan gaan omdat het eerst moet afkoelen

maar dit zal in de praktijk niet veel voor komen

Welke Xenon Kit raad je aan?

Heb je een link?

Geplaatst

Welke Xenon Kit raad je aan?

Heb je een link?

ja hoor die heb ik wel :wink:

daar gaat me brood winning :-):wink:

@DJMALUKU  u heeft een PB met wat links 

• Like 1
Geplaatst

Gister is bij mij de xenon ingebouwd door xtra40!

gisteravond een stuk mee gereden, en wat een lichtopbrengst weer zeg!

Nogmaals heel erg bedankt voor het inbouwen en de informatie die je gegeven hebt!!!

en wat een geluk, de module voor de spiegels had je net binnen ;) dus er ook maar in laten zetten

• Like 1
Geplaatst

Hebben jullie nog tips voor het aarden van de ballasten?
Ik heb ze namelijk met dubbelzijdig tape mooi helemaal links en rechts uit het zicht weggewerkt, maar ik moet ze eigenlijk nog aarden.

Ik merk bijvoorbeeld dat de Radio ontvangst minder wordt als ik de lampen aanzet en soms springt er maar 1 lamp aan.

Ik wil boren / schroeven graag voorkomen.

Geplaatst

Gister is bij mij de xenon ingebouwd door xtra40!

gisteravond een stuk mee gereden, en wat een lichtopbrengst weer zeg!

Nogmaals heel erg bedankt voor het inbouwen en de informatie die je gegeven hebt!!!

en wat een geluk, de module voor de spiegels had je net binnen ;) dus er ook maar in laten zetten

Heb je toevallig fotos misschien ook wel interesse

En hoeveel k zit er in?

Geplaatst

Vandaag bij WishmasterNL geweest en wat ziet het er mooi uit de xenon lampen. Beter dan mijn lampen:P :P

en ook netjes in gebouwd door de pimpmasters!

• Like 1
Geplaatst

Heb je toevallig fotos misschien ook wel interesse

En hoeveel k zit er in?

6000K denk ik.

Geplaatst

De bocht verlichting is vervangen voor xenon look lampen die hij eerst in de normale koplamp verlichting had zitten

maar de bocht verlichting die heb je niet meer nodig als je echte xenon er in hebt :wink:

Ik heb zelf led lampen er in gezet zo dat het geheel er weer wit uit ziet ook in de bocht

Geplaatst

De bocht verlichting is vervangen voor xenon look lampen die hij eerst in de normale koplamp verlichting had zitten

maar de bocht verlichting die heb je niet meer nodig als je echte xenon er in hebt :wink:

Ik heb zelf led lampen er in gezet zo dat het geheel er weer wit uit ziet ook in de bocht

Ja het gaat ook niet echt voor de functie maar voor de look dat als je de bocht om gaat dat het er wel hetzelfde uit ziet.
Geplaatst

Het was dat ik al xenon-look lampen erin had gezet en dat ik deze over had na het plaatsen van de xenon.

Anders had ik er ook leds in gezet.

• 3 maanden later...
Geplaatst

Ik ben net bij de garage geweest voor de eerste beurt van ons rio'tje. Ik heb daar geïnformeerd naar xenon, welke Kia tegenwoordig ook als accessoire levert voor 499 incl. inbouw. Als ik de berichten hier lees zou dit veel te veel moeten zijn. Ik vraag me nu af wat dan de verschillen zijn en wat dan wel een redelijke prijs is wanneer ik dit laat uitvoeren (zelf kan ik dit niet). Daarnaast vraag ik me af hoe het met de Kia garantie zit..?

Ben benieuwd...  :-)

Geplaatst

Garantie op iets wat je zelf inbouwd dat kan je wel vetgeten maar op de rest van de auto zit gewoon garantie

en ik foe het voor heeeeeeel veel minder inbouwen

Geplaatst

Garantie op iets wat je zelf inbouwd dat kan je wel vetgeten maar op de rest van de auto zit gewoon garantie

en ik foe het voor heeeeeeel veel minder inbouwen

Bedankt voor je reactie. En hoeveel is heeeeeeeel veel minder? En waar zou dat dan moeten gebeuren?

Gr. Marc

Geplaatst

Bedankt voor je reactie. En hoeveel is heeeeeeeel veel minder? En waar zou dat dan moeten gebeuren?

Gr. Marc

[k heb u een PB gestuurd  :-)  :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...