Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb nou een paar keer gehad dat 1 van de 2 lampen het niet doet (zowel links al rechts) , waar kan dit aan liggen?

Ik heb hier ook last van. Echter bij mij is het altijd de rechterlamp

Geplaatst

Beste mede Rio rijders.

Ik heb een klein probleempje! Ik heb. Eem xenon set van Maxxpro, zojuist ben ik die aan het aansluiten. De rechtse lamp is prima gelukt, maar de linkse wil het niet doen. Dus om te testen heb ik mijn Hallogeen lamp weer terug er opgezet. Maar die doet het nu ook niet meer.

Balen.. Weet iemand waar dit aan kan liggen??

Geplaatst

Nou is bij mij de linkerlamp helemaal opgehouden en heb ik last van vocht in me unit

• 2 weken later...
Geplaatst

met 3000lm zitten ze onder de xenon lampen van een kwalitatief goed merk (3500/4200lm) halogeen is volgens mij 1800lm.

ziet er mooi uit ben benieuwd hoe ver ze uitsteken en of je het kapje dicht kan krijgen van je verlichting (en of die in een adapter past voor een rio of cee'd )

Geplaatst

Wat voor Xenon raden jullie aan? De Pilot en Maxxpro ziet er goed uit, alleen als ik de berichten van xtra40 lees is dat dus redelijk duur. Als ik zelf op aliexpress kijk ofzo dan krijg ik zo mijn twijfels over de kwaliteit. Waarom is een xenon setje hier 250 euro (bij wijze van) en op die website 30 dollar (bij wijze van). 

Hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben sinds anderhalve week in het bezit van een Rio en wordt hartstikke jaloers op jullie mooie exemplaren...

Ik wil ook nog een navigatie erin laten zetten; weet ook nog niet wat, maar dan moet ik even switchten tussen topic. 

Nog een laatste vraag, wellicht een 'domme' maar ik kom er niet uit. Mijn Kia Rio is van 8-2011. Is dit dan een K2 of een K3...? (eigenlijk ook verkeerde topic he? Maar om overal berichten te posten is ook weer zo wat....)

Geplaatst

Wat voor Xenon raden jullie aan? De Pilot en Maxxpro ziet er goed uit, alleen als ik de berichten van xtra40 lees is dat dus redelijk duur. Als ik zelf op aliexpress kijk ofzo dan krijg ik zo mijn twijfels over de kwaliteit. Waarom is een xenon setje hier 250 euro (bij wijze van) en op die website 30 dollar (bij wijze van). 

Hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben sinds anderhalve week in het bezit van een Rio en wordt hartstikke jaloers op jullie mooie exemplaren...

Ik wil ook nog een navigatie erin laten zetten; weet ook nog niet wat, maar dan moet ik even switchten tussen topic. 

Nog een laatste vraag, wellicht een 'domme' maar ik kom er niet uit. Mijn Kia Rio is van 8-2011. Is dit dan een K2 of een K3...? (eigenlijk ook verkeerde topic he? Maar om overal berichten te posten is ook weer zo wat....)

je hebt geen van bijde jij hebt een all new pride maar de radio van de K3 is waarschijnlijk de zelfde 

geen idee waarom ze dat doen 

en wat de xenon betreft er zal gerust een verschil zijn maar als je direct in het buitenland koopt zitten er niet zo veel meevreters tussen die de prijs 

opdrijven denk ik 

en het is maar net wat je te besteden hebt  :wink:  :wink:

Geplaatst

Hmm, wat voor Xenon kit heb jij? En heb jij wel is problemen gehad of ben je in zijn geheel tevreden?? 

Geplaatst

Hmm, wat voor Xenon kit heb jij? En heb jij wel is problemen gehad of ben je in zijn geheel tevreden?? 

iedereen die xenon heeft die heeft wel eens problemen maar ik ben al bijna 2.5 jaar erg tevreden met me pilot look a alike  :-)  :-)

en zo zijn er nog wel een heleboel die het ook van mij hebben er tevreden 

ik heb een vaste leverancier waar ik alles bestel ( zwaar geheim uiteraard )

Geplaatst

Haha ik snap em. Het is een H7 lamp he dat wel? (weet echt nog niets van Rio :$)

ja klopt de rio heeft H7 koplampen voor het dimlicht en H1 voor het grote licht 

Geplaatst

grootlicht vervangen voor xenon heeft geen zin het opstarten duurt te lang

vervangen voor led gaat niet deze passen niet door het gat dus heb ik het vervangen door xenon look

en de richting aanwijzer lamp door silvervision  lampen die zijn silver kleurig aan de buiten kant maar branden oranje dus als die uit is zie je ze bijna niet

Geplaatst

Ik zag net wat nieuws voorbij komen, althans ik ken het niet. Een ombouwset voor je dimlicht dan heb je super leds ipv xenon

Ben ze al vaker tegengekomen. Ook als H4 met meerdere CREE elementen.

Probleem is echter dat bij welke soort LED-vervangers dan ook de opbouw uit meerdere lichtbronnetjes ervoor zorgt dat het lichtbeeld nooit KAN kloppen.

Met HID (xenon) is de plaats en vorm van de vlamboog veel meer overeenkomend met de gloeidraad, waardoor dat beter werkt.

Geplaatst

grootlicht vervangen voor xenon heeft geen zin het opstarten duurt te lang

vervangen voor led gaat niet deze passen niet door het gat dus heb ik het vervangen door xenon look

en de richting aanwijzer lamp door silvervision lampen die zijn silver kleurig aan de buiten kant maar branden oranje dus als die uit is zie je ze bijna niet

Oké bedankt voor je antwoorden!!

Geplaatst

Ik monteer altijd Qline. goed lichtbeeld en goede LM afgiften. Pilot is supirior zeker met aantal LM maar gewoon duur.

Geplaatst

wie kan mij helpen?

ik heb een kia rio uit 2012

ik heb een mooi xenon setje van pilot besteld, ben ik bezig met monteren kom ik erachter dat ik nog adapters nodig heb

nu is mijn vraag: hoe kom ik daar aan/ of is daar een andere oplossing voor?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...