Flipper Geplaatst 5 September, 2014 Geplaatst 5 September, 2014 Is er iemand die weet of dit goed is. http://www.ebay.nl/itm/Side-Mirror-Turn-Signal-Glass-Repeater-LED-Light-for-KIA-Rio-/150976173209?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2326e19499 Quote
xtra40 Geplaatst 5 September, 2014 Geplaatst 5 September, 2014 ja dat weet ik ik heb die hier liggen maar deze werken niet of nauwelijks in de rio de aanstuur tijd is te kort voor deze leds Quote
Gerben H Geplaatst 5 September, 2014 Geplaatst 5 September, 2014 En welke moeten we dan gaan bestellen beste Pimpmaster xtra40? Quote
xtra40 Geplaatst 5 September, 2014 Geplaatst 5 September, 2014 dat licht er aan wil je voor de goedkoperen gaan die alleen maar aan en uit gaan of wil je ledjes die lopen maar wel veel duurder zijn (maar wel veel mooier ) Quote
xtra40 Geplaatst 5 September, 2014 Geplaatst 5 September, 2014 en mooi zijn ze hier een filmpje van hoe ze er uit zien deze zitten achter een spiegel glas van een kia picanto Quote
Gerben H Geplaatst 5 September, 2014 Geplaatst 5 September, 2014 Kan dit beter niet in een Post over verlichting? En dan weer in een subcatagorie? Denk dat er nu wel erg veel topics zijn over verlichting. Kan het flimpje hier helaas niet zien. Geblokkeerd op het werk helaas Quote
vengafan Geplaatst 5 September, 2014 Geplaatst 5 September, 2014 Kan dit beter niet in een Post over verlichting? En dan weer in een subcatagorie? Denk dat er nu wel erg veel topics zijn over verlichting. Kan het flimpje hier helaas niet zien. Geblokkeerd op het werk helaas Gerben...............op je werk moet je ook werken anders komen die wensen voor je Rio nooit af 1 Quote
Gerben H Geplaatst 5 September, 2014 Geplaatst 5 September, 2014 Nou neef... Daar heb je wel een punt.. Maar moet toch me ideeën op doen... Quote
Gerben H Geplaatst 5 September, 2014 Geplaatst 5 September, 2014 @xtra40 Zijn dit een beetje de goede? Click Here Of wordt het toch weer ebay? Op Aliexpress kwam ik ook nog een hele pagina tegen: Click Here Quote
xtra40 Geplaatst 5 September, 2014 Geplaatst 5 September, 2014 zo lang het geen loop verlichting is maakt het niet zo veel uit welke je neemt die loop lichten komen hier vandaan http://www.exledshop.com/universal-leds/exterior-light-led-module/side-mirror-side-reflector/exled-sst-7-side-mirror-sequential-signal-led-module-copy.html Quote
blankie01 Geplaatst 5 September, 2014 Geplaatst 5 September, 2014 De pijllichten die xtra40 bedoeld zijn perfect Hij heeft deze een paar weken geleden bij mij geïnstalleerd en ben er erg tevreden mee Ze zijn wel duurder maar dan heb je wel kwaliteit 1 Quote
Baggio Geplaatst 5 September, 2014 Geplaatst 5 September, 2014 zo lang het geen loop verlichting is maakt het niet zo veel uit welke je neemt die loop lichten komen hier vandaan http://www.exledshop.com/universal-leds/exterior-light-led-module/side-mirror-side-reflector/exled-sst-7-side-mirror-sequential-signal-led-module-copy.html Mooi! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.