Robert de Niro Geplaatst 22 Mei, 2023 Geplaatst 22 Mei, 2023 Weet iemand of op de Kia Sportage GT line de Automatische omkeerfunctie zit voor de spiegels? 1 Quote
Justdigit Geplaatst 23 Mei, 2023 Geplaatst 23 Mei, 2023 8 uur geleden, zei Robert de Niro: Weet iemand of op de Kia Sportage GT line de Automatische omkeerfunctie zit voor de spiegels? Zit er niet op hij de Europese versie. Quote
Wim-A Geplaatst 23 Mei, 2023 Geplaatst 23 Mei, 2023 Snel te zien: de schakelaar voor de spiegels in de deur moet een middenstand hebben, niet alleen maar links of rechts. In 'onze' auto's is dat niet zo, derhalve is deze functie niet beschikbaar. Quote
Henri497 Geplaatst 23 Mei, 2023 Geplaatst 23 Mei, 2023 Zal wel aan mij liggen hoor, maar wat bereik je ermee als je spiegels naar beneden klappen bij achteruit rijden. Of mis ik iets in dit verhaal Quote
Murcielaygo Geplaatst 23 Mei, 2023 Geplaatst 23 Mei, 2023 Dan heb je meer zicht op de achterwielen, terwijl je bij normaal rijden juist verder naar achteren zicht wilt hebben. 1 1 Quote
Wim-A Geplaatst 24 Mei, 2023 Geplaatst 24 Mei, 2023 13 uur geleden, zei Henri497: Zal wel aan mij liggen hoor, maar wat bereik je ermee als je spiegels naar beneden klappen bij achteruit rijden. Of mis ik iets in dit verhaal Ze klappen niet helemaal omlaag, maar je ziet de achterwielen en de stoeprand. Handig om je velgen onbeschadigd te houden 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.