Jump to content
Onderdelenshop24.com

Eindelijk! Gecamoufleerde Venga 2015 betrapt

Recommended Posts

Guest GreyGriffin
Posted

Dat heeft lang geduurd! Maar op de site van de Poolse Autoweek-zuster 'Auto-Swiat' staan dan toch eindelijk wat foto's van een gecamoufleerde Venga 2015.

Het kleine stukje begeleidende tekst geeft aan (nadat ik het door Google Translate heb gehaald) dat de vernieuwde Venga te zien zal zijn

op de Autosalon van Parijs in oktober. Over motoriseringen zegt het Poolse tekstje niks. Wel dat de auto werd gefotografeerd in Slowakije, en dat is natuurlijk

niet zo vreemd, want daar worden de Venga's geboren. De geheimen zitten voornamelijk in de voor- en achterzijde, zoals de foto's duidelijk maken.

Zouden de geruchten dan toch kloppen?

Venga002.jpg

Venga003.jpg

Venga001.jpg

Venga004.jpg

Natuurlijk begin ik nu toch wel een beetje nieuwsgierig te worden...

Guest Warmentuuter
Posted
994487_806965992689436_21821659564567976

Hij lijkt er wel op. :-)

Het lijkt er op dat er weinig veranderd aan de Venga als ik het zo zie GreyGriffin.

Waarschijnlijk is er iets onder de motorklep gebeurd. 

Misschien de langverwachte Turbo.............

Posted

Zou hij dan zo snel zijn dat het grint op de Poolse wegen steenslag op de achterkant veroorzaakt?

• Like 1
Posted

En op de foto van het dashboard is een startknop en een groter scherm met knoppen onder het scherm (ipv links en rechts een draaiknop) te zien.

Posted

Ik zie ook niet echt veel verschil. Inderdaad een lichte wijziging aan het dashboard, d.w.z. dat de knoppen van de navigatie in lijn zijn met de andere modellen, een startknop. De grill is in het zwart uitgevoerd en misschien wat scherper getekend allemaal. Ik vermoed dat de dashboarddelen en deuren met zachter materiaal wordt uitgevoerd. Iets anders gestylde koplampen, mistlampen en achterlichten (led?) en chroomrandjes om de deurgrepen, mistlampen en ramen.

Na zoveel jaar had ik een nieuw model verwacht. Zeker nu de verkopen achter blijven bij de andere modellen.

Oh ja, turbomotoren en 7-trapsautomaten zijn ook welkom.

• Like 1
Guest Warmentuuter
Posted

Een V8................  ben je wel snel weg bij het verkeerslicht. :-) :-)