Guest GreyGriffin Posted September 12, 2014 Posted September 12, 2014 Dat heeft lang geduurd! Maar op de site van de Poolse Autoweek-zuster 'Auto-Swiat' staan dan toch eindelijk wat foto's van een gecamoufleerde Venga 2015. Het kleine stukje begeleidende tekst geeft aan (nadat ik het door Google Translate heb gehaald) dat de vernieuwde Venga te zien zal zijn op de Autosalon van Parijs in oktober. Over motoriseringen zegt het Poolse tekstje niks. Wel dat de auto werd gefotografeerd in Slowakije, en dat is natuurlijk niet zo vreemd, want daar worden de Venga's geboren. De geheimen zitten voornamelijk in de voor- en achterzijde, zoals de foto's duidelijk maken. Zouden de geruchten dan toch kloppen? Natuurlijk begin ik nu toch wel een beetje nieuwsgierig te worden... Quote
blackie Posted September 12, 2014 Posted September 12, 2014 Natuurlijk begin ik nu toch wel een beetje nieuwsgierig te worden... ik niet LOL Quote
Guest Warmentuuter Posted September 12, 2014 Posted September 12, 2014 Hij lijkt er wel op. Het lijkt er op dat er weinig veranderd aan de Venga als ik het zo zie GreyGriffin. Waarschijnlijk is er iets onder de motorklep gebeurd. Misschien de langverwachte Turbo............. Quote
blackie Posted September 12, 2014 Posted September 12, 2014 misschien wel een lopende band met twee hamsters voor de aandrijving??? Quote
bigwade Posted September 12, 2014 Posted September 12, 2014 @GG; Ik vind de achterklep wat rommelig Quote
Remko .me Posted September 12, 2014 Posted September 12, 2014 ze doen daar ook echt alles om steenslag te voorkomen he? 1 Quote
OutOfFocus Posted September 12, 2014 Posted September 12, 2014 Zou hij dan zo snel zijn dat het grint op de Poolse wegen steenslag op de achterkant veroorzaakt? 1 Quote
OutOfFocus Posted September 13, 2014 Posted September 13, 2014 En op de foto van het dashboard is een startknop en een groter scherm met knoppen onder het scherm (ipv links en rechts een draaiknop) te zien. Quote
Smart Posted September 14, 2014 Posted September 14, 2014 Ik zie ook niet echt veel verschil. Inderdaad een lichte wijziging aan het dashboard, d.w.z. dat de knoppen van de navigatie in lijn zijn met de andere modellen, een startknop. De grill is in het zwart uitgevoerd en misschien wat scherper getekend allemaal. Ik vermoed dat de dashboarddelen en deuren met zachter materiaal wordt uitgevoerd. Iets anders gestylde koplampen, mistlampen en achterlichten (led?) en chroomrandjes om de deurgrepen, mistlampen en ramen. Na zoveel jaar had ik een nieuw model verwacht. Zeker nu de verkopen achter blijven bij de andere modellen. Oh ja, turbomotoren en 7-trapsautomaten zijn ook welkom. 1 Quote
Guest Warmentuuter Posted September 16, 2014 Posted September 16, 2014 Een V8................ ben je wel snel weg bij het verkeerslicht. :-) Quote
Recommended Posts