Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tuut tuut tuuut

ik jaloers nooit

en mijn ex was ook straaljager piloote die vloog heel hard de deur uit :-)

Maar als je zelf grapjes maakt moet je ze zelf ook kunnen incasseren

klopt en ik ,kan er ook tegen hoor

maar dat van je ex moet gegarandeerd een F16 zijn geweest minimaal LOL :-)

zo dat was het weer even tussen door voor de afwisseling ,LOL

nu weer off topic

Geplaatst

rjJjNjl.jpg

Deze post had ik even gemist, maar eindelijk iemand die begrijpt waar witte auto's goed voor zijn.

Ben in juli bij een carwrap aanwezig geweest, zal er binnenkort eens een berichtje aan wijden.

• Like 2
Geplaatst

ben je jaloers xtra40??

ik ben 56 maar geen haaruitval geen kale kop en  ze schatten mij allemaal 45

nu jij LOL

en helaas mijn vrouw draagt GEEN bril  :no:  :no:

ze is EX straaljagerpiloot geweest op Volkel nu jij weer

En wat was haar callsign dan? Dan moet ik haar namelijk wel kennen of van haar hebben gehoord :P

Gewone naam is ook goed hoor :P En als het me niet bekend voorkomt vraag ik het wel even na :D 

Geplaatst

Ga ik ook niet van uit, maarja hoe vaak komt t voor dat je een (ex)collega's man via het forum ook kent :P 

Geplaatst

Ik vond 'm nogal erg spraakzaam en een aparte praatjesmaker. Dus geloof ook niet alles wat hij vertelde.

• Like 2
Geplaatst

Bij ons op de zaak is het facelift model van de servicewagen afgeleverd een poosje terug. Die moest dus opnieuw gewrapt worden in de bedrijfskleuren en de oude daar moest het juist weer vanaf. Ik had nooit verwacht dat die folie je lak zó erg zou verkrachten als je het verwijderd, zit denk ik gewoon €2K spuitwerk aan om dat ding te fatsoeneren nadat de folie eraf gehaald was. Zint eer gij begint...

Geplaatst

Ga ik ook niet van uit, maarja hoe vaak komt t voor dat je een (ex)collega's man via het forum ook kent :P

statistisch is bewezen dat 1 op de 3 mensen elkaar kent........klinkt vaag maar valt m wel steeds meer op

Geplaatst

Bij ons op de zaak is het facelift model van de servicewagen afgeleverd een poosje terug. Die moest dus opnieuw gewrapt worden in de bedrijfskleuren en de oude daar moest het juist weer vanaf. Ik had nooit verwacht dat die folie je lak zó erg zou verkrachten als je het verwijderd, zit denk ik gewoon €2K spuitwerk aan om dat ding te fatsoeneren nadat de folie eraf gehaald was. Zint eer gij begint...

Is dat zo ?

heb je daar plaatjes van ?

Geplaatst

Is dat zo ?

Het heeft ook veel te doen met hoe het opgebracht is. Met afwerken/bijsnijden toch de lak raken enz. Goede folie, zit goed vast, dus verwijderen als een pleister is niet handig, fohntje doet dan wonderen, maar neem niet weg dat er vaak een taaie lijmlaag achterblijft die je er maar met moeite af krijgt. 

Geplaatst

statistisch is bewezen dat 1 op de 3 mensen elkaar kent........klinkt vaag maar valt m wel steeds meer op

Je kent elkaar niet, er is een connectie. Beetje wat je bij die MH17 zag dat "iedereen" wel iemand leek te kennen en dat kon al zijn in de zin van de achterneef van de oudoom van de buuf 4 deuren verder of "ik woon ook in Amersfoort". 

• Like 1
Geplaatst

Is dat zo ?

Goeie vraag, daar moet ik dan even naar zoeken. We hebben een camera op de zaak waarmee we schade's aan auto's die we rijden moeten vastleggen, misschien dat het daar op staat. Ik ga m'n best doen. 

Geplaatst

Is dat zo ?

Ik moet je helaas teleurstellen. Heb er heel m'n pauze naar gezocht maar die foto's zijn onvindbaar/bestaan niet meer. Als je me effe je Paypal geeft dan stuur ik je gelijk de rekening oké ;)

Geplaatst

Je kent elkaar niet, er is een connectie. Beetje wat je bij die MH17 zag dat "iedereen" wel iemand leek te kennen en dat kon al zijn in de zin van de achterneef van de oudoom van de buuf 4 deuren verder of "ik woon ook in Amersfoort". 

Dat is zo maar wat je zegt, iedereen heeft wel een connectie.

Al moet ik zeggen dat ik Vengafan en mevrouw Vengafan wel heeeeeel erg goed ken...

Feels like family zeg maar :P

Geplaatst

We are all family!

ONTOPIC: Die Picanto Wrap ziet er wel goed uit zeg

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Geplaatst

Er is wel een Nadeel

op u kentekenbewijs staat kleur van wagen

u dient meteen gratis een nieuw kentekenbewijs aan te vragen RDW

het kost niks

doet u dat niet en krijgt controle kan dit nadelige gevolgen hebben 

LEES HIER:

http://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/Kleur-van-uw-voertuig-wijzigen.aspx

Hoezo, heeft die 'm gespoten dan? Staat nergens dat je er geen stickertje op mag plakken. De kleur van de auto is en blijft ongewijzigd in deze.

Geplaatst

lees goed er staat ook carwrap

Ook als u de auto of de kampeerwagen tijdelijk een andere kleur geeft (carwrappen), moet u dat aan de RDW doorgeven. De RDW past dan gratis de kleur op het kentekenbewijs aan. De gegevens op het kentekenbewijs en de gegevens van het voertuig moeten volgens de wet overeenkomen. In dit artikel leest u hoe u een kleurwijziging aan de RDW moet doorgeven.

Geplaatst

lees goed er staat ook carwrap

Ook als u de auto of de kampeerwagen tijdelijk een andere kleur geeft (carwrappen), moet u dat aan de RDW doorgeven. De RDW past dan gratis de kleur op het kentekenbewijs aan. De gegevens op het kentekenbewijs en de gegevens van het voertuig moeten volgens de wet overeenkomen. In dit artikel leest u hoe u een kleurwijziging aan de RDW moet doorgeven.

klopt heb ik van de week ook nog gezien in het programma weg misbruikers daar is dit nog uitgebreid uitgelegd 

http://www.sbs6.nl/programmas/wegmisbruikers/videos/AzCyxUSpi0lF/aflevering-292

van af 34 minuten 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...