Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hierbij wat foto's van mijn "witte" Kia Picanto omgeswitched naar een "brushed steel" versie.

Door middel van een zogenaamde carwrap.

cZC5Cif.jpg

PoFMhhe.jpg

pmstsny.jpg

7W3udGt.jpg

36Yhmix.jpg

KrgtrD6.jpg

yaLHgI2.jpg

uXLIgyH.jpg

f9ohw6D.jpg

Posted

wat kostte het om de hele auto te laten wrappen en bij wie heb je het laten doen

Keetje, ik zit 20 jaar in dit vak/werk, dus heb het helemaal zelf gedaan (1 man, 2 dagen werk, de Vrijdag en Zaterdag)

De inkoop van de Cabon folie (dak, spiegels, lampen en spoiler) en Brushed Metal folie was totaal +- 600 euro. (2 meter carbon folie en 11 meter brushed metal folie op 1,50 cm hoog)

Hier kan een spuiterij niet tegen op, qua prijs? (tevens is brushed metal niet te spuiten/realiseren)

Het voordeel wat ik er in zie? De originele lak blijft geheel beschermd (steenslag etc.), en na een jaartje of vijf geef ik 'm misschien wel een totaal andere 'look'.

• Like 2
Posted

Keetje, ik zou je graag een antwoord en prijs willen geven, maar graag wil ik eerst toestemming van een moderator, want ik weet helaas niet of het is toegestaan om het e.e.a te verkopen via dit forum.

Mijn intensie was om mijn wrap te tonen, niet te verkopen. Natuurlijk wil ik dit wel, maar wel na een goedkeuring. Hopend voor je begrip.

Mvg, Roy

Posted

Ziet er goed uit!

Hoe krasvast is zo'n folie eigenlijk? Ik bedoel tijdens het wassen in de wasstraat of met de spons.

Posted

Car wrap folie onderhouden Nadat je zelf de auto hebt gewrapt is het aan te raden om ongeveer 5 dagen te wachten voor een goede aanhechting. Maak de car wrap schoon met autoshampoo die geen agressieve stoffen heeft. Je kunt met car wrap folie ook door de wasstraat, maar laat geen wax aanbrengen

Posted

Ziet er top uit de wrap, ik wil ook mijn dak ook graag in hoogglans zwart hebben, wat kost?

Ik hoor graag Roy Jansen.

Posted

Dat ziet er nou eens gaaf uit SUPER gedaan, ik ga al zitten denken

Posted

ben je jaloers xtra40??

ik ben 56 maar geen haaruitval geen kale kop en  ze schatten mij allemaal 45

nu jij LOL

en helaas mijn vrouw draagt GEEN bril  :no:  :no:

ze is EX straaljagerpiloot geweest op Volkel nu jij weer

Posted

Tuut tuut tuuut

ik jaloers nooit

en mijn ex was ook straaljager piloote die vloog heel hard de deur uit :-)

Maar als je zelf grapjes maakt moet je ze zelf ook kunnen incasseren

• Like 3