Swift Style Posted October 20, 2014 Share Posted October 20, 2014 Beste mede Kia (Picanto) rijders. Kan iemand mij helpen een een foto of tekening waar de vier draagpunten (opkrikpunten) zijn geplaatst bij de nieuwe 2011- > Picanto. Dit in verband met de aankomende wisseling van Zomer naar Winterbanden. Voor zover mij bekend ligt het aanhaalmoment voor de Picanto tussen de 107 en 113 Nm ( 110 gem.) Alvast mijn dank. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimis on Posted October 20, 2014 Share Posted October 20, 2014 De krikpunten zijn extra verstevigd en zijn herkenbaar aan de uitsparingen in de dorpelrand! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bakkerbart Posted October 20, 2014 Share Posted October 20, 2014 ook staat dat in je onderhoudsboekje of kreeg je dat er niet bij??? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swift Style Posted October 21, 2014 Author Share Posted October 21, 2014 De krikpunten zijn extra verstevigd en zijn herkenbaar aan de uitsparingen in de dorpelrand! @Wimis. Die uitsparingen ben ik ook gewend te zien op andere auto's. KIA heeft op de World Cup Edition sideskirts gemonteerd en daar zitten de uitsparing of markeringen niet op! Dat is dan nu ook het probleem. Maar ik begrijp geen tekening of foto's ervan. Jammer, maar toch bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creative Name Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Omdat je nu moeren hebt ipv bouten zou ik ze lekker op 100nm aantrekken, kan je een hoop ellende schelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Mijn Picanto met Super Pack heeft ook skirts, maar de uitsparingen zijn in de rand onder de dorpels gewoon te zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigmac Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Ik zou ook gewoon even kijken. Ze zitten vast nog op dezelfde plek als bij de skirt-loze picanto's. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts