Jump to content

Iemand ervaring met s100 navigatie ?

BeemerBert

Recommended Posts

Hoi,

De s100 (en s150= android model) ziin producten van Winca. Maar worden door veel bedrijven verkocht. De meeste mensen hier (inclusief ik) hebben m bij Witson.com gekocht. Voor prijzen kun je het beste mailen naar bob@witson.com. Zij zijn tot nu toe het meest voordelig en hun service is best goed.

Ik kan m je in ieder geval alleen maar aanraden.

• 4 weeks later...

Zag dat je hier ook een eigen draadje voor gestart hebt.

Zoals in die andere aangegeven. Probeer morgen of zaterdag de laatste update te posten. Het enige wat je nodig hebt is een lege microsd kaart van 1gb of groter.

hoi bert 

ik heb in mijn vorige auto (volkswagen 5 ) ook het radio navigatie systeem s 100  gehad ,wat is dit een waardeloos ding ,alleen maar problemen mee gehad 

navigatie kapot,bediening op stuur werkte niet ,geen ondersteuning van inbouw navigatie  gewoon een waardeloos ding 

dus kijk goed uit wat je koopt ,je kunt beter iets meer uit geven en b.v een pioneer kopen 

want van de s100 krijg je zeker spijt 

succes  john

hoi bert 

ik heb in mijn vorige auto (volkswagen 5 ) ook het radio navigatie systeem s 100  gehad ,wat is dit een waardeloos ding ,alleen maar problemen mee gehad 

navigatie kapot,bediening op stuur werkte niet ,geen ondersteuning van inbouw navigatie  gewoon een waardeloos ding 

dus kijk goed uit wat je koopt ,je kunt beter iets meer uit geven en b.v een pioneer kopen 

succes  john

ach ik heb ook een pioneer gehad mooi geluid dat wel verderds is het ook veels te duur waardeloos spul 

heb zelf het model voor de S100 nooit geen problemen nooit vast slaan alleen iets trager dan de S100

hoi bert

ik heb in mijn vorige auto (volkswagen 5 ) ook het radio navigatie systeem s 100 gehad ,wat is dit een waardeloos ding ,alleen maar problemen mee gehad

navigatie kapot,bediening op stuur werkte niet ,geen ondersteuning van inbouw navigatie gewoon een waardeloos ding

succes john

Nou kan je zeggen dat ik deze mening ( ja dat is het ) TOTAAL NIET DEEL!!

Eens... ik zou best wel Piononeer willen, als deze ook zo mooi integreerde in mn dashbord en een beetje fatsoenlijke software en navi zouden hebben.

Ik heb het destijds voor mn sp3 ook echt overwogen en heb vrijwel alle bekende merken en typen bekeken en een hoop getest. Maar ben uiteindelijk toch bij de S100 uitgekomen.

Inmiddels ruim een jaar verder en ondertussen ongeveer 14 anderen geholpen aan een S100/ S150 en ze zijn er allemaal ontzettend blij mee!

• 1 month later...

hallo heb de s100 gehad op mijn vorige wagen vond enkel dat de radio veel stoorde en moest ik de ganse tijd de zender aanpassen ,,,, nu originele radio van kia gekocht met navigatie en al ,,, is toch een heel heel stuk beter 

ja de prijs is goedkoper maar er is veel veel verschil ,,,